Miltä raskaus tuntuu tänään ?

Lääkärissä käyty ja edelleen kohtu kiinni eikä lyhentynyt,liekkö se sorkkiminen teki kuitenkin jotain, kun nyt älytön myllerrys vauvalla ja pistää alapäätä tai tunne jota vaikea kuvailla,kuin pissattaisi kovasti sekunttien ajan..
noo what ever lauantaina ilmeisesti käynnistellään,ihan jees että tuollainen lääkäri sattu mikä ei pakota odottamaan sitä 10päivää yli lasketun,katto sen mukaan että painoarvio näytti nyt 3,3 kg niin ei ole syytä enää pitkittääkkään ja ilmeisesti noitten verenpaineen seurannankin takia hyvä käynnistellä.:rolleyes:
Vähän alkaa jännittää että onko viikonloppuna jo poika kainalossa,hui :angel3

Mulla supistelee täällä kyllä jatkuvasti, mutta sitten taas on kaksi- kolme tuntia taukoa, ettei tule mitään supistuksia. Ihme touhua! :( Missä ne säännölliset supistukset on? Prkl!

Samaa minäkin kiroilen Emmy! Voisiko käynnistyä kunnolla eikä tällasta joopas eipäs meininkiä.

Mulla alkoi tänään supistelut n. klo 5.45, sain nukuttua n. 10.45-11 ja n. 13.30 -14. Muuten ollut pitkin päivää, jossain kohtaa iltapäivällä oli toistatuntia ettei mitään mutta taas jatkuu... huoh. Jännittää!!

Nyt saa kulkee ympyrää pitkin kämppää... ellei yöllä tuu lähtöö niin tarttee varmaan käydä huomenna näytillä...

Voi hitsiläine, jännää ko yhel jos toisel supistelee ja on meiningit jo melkee h-hetkes, osal jo vauva kainalossaki ja mää vaa olla möllötän ilman sen kummempii tuntemuksii. Parina iltana tullu joku tyyliin yks tai kaks supistusta ja siin se...

Mulla meinaa kohta itku tulla kun hyvää asentoa ei löydy kuin 10minuutiks kerrallaan, sit taas kävellään niin helpottaa.. Synnärille ei kande turhaan viel lähtee, tarkistelin äsken soittamalla niin totesi että mee lämpimään suihkuun ja koita ny jaksaa vielä vähän aikaa. Juuh, on kyllä ollut pitkä päivä tänään.. noh, hyvää kandee odottaa... se ajatus mielessä tässä jaksaa jännittää ja olla...

Kotia tultii ottaa vauhtia :/ supistukset lopahti melkein kokonaan.. nyt tuntuu taas tulevan ihan kiitettävästi, mutta silti niitä tulee liian vähän ja ovat liian lyhyt kestoisia.. oon niin väsynyt..

Väsyttää kanssa mutta ei pysty nukkuun... Kiitos tsempeistä heinukka, niitä tarvitaan. <3
Tsemppii sinullekkii tipitii!

Voi että, kohta teil on vaavit kainalossa! :)

Suihku esikoisen kans autto mulla tosi hyvin. Nyt vaan on ihan kaameita kohjuja jaloissa ja tukisukkia pitää pitää, muuten rupee sattuu jalkoihin. Ni miettiny et enks mä nyt voi sitä helpotusta käyttää kun aika koittaa. Kun ei niitä sunkia sen jälkeen voi takas laittaa. :(

Nää kohjut on kyl sellanen riesa!
Koittanu ajatella et hyvä et sentäs jalat on mitkä toimii mut eipä nyt tässä iässä vielä ois moisia kaivannu..

APUVA! Viikkoja täynnä 37+2 ja viime yö oli suht jännittävä... Kahden tunnin ajan supisteli noin 5-15min välein, sitten oli puolen tunnin tauko ennen ku supistuksia alko tulemaan uudestaan vajaan kymmenen minuutin välein. Puolen tunnin ajan pidin kirjaa ennen ku nukahdin. Kaipa tää meinaa sitä että kohta mennään?! Vaiko? :D

Onpas monella jännät paikat! Mutta eikös se oo täysikuu kohta!? Vanhan kansan uskomusten ja ilmeisesti ihan joidenkin tilastojenkin mukaan silloin syntyy enemmän vauvoja kuin muissa kuun kierron vaiheissa. :) Tsemppiä kaikille!

Iiks, Carniella ja tipitiillä on tosi jännät paikat!! Vai oliskohan nyytit kainalossa jo? Hirmuisat tsempit täältä kuiteski :)

Tsemppiä älyttömästi! Mä toivon kovasti että itselläkin alkais jännitys tiivistymään!

Täällä mennään vasta 36+4 eikä supistuksia tai muitakaan synnytykseen liittyviä oloja oo onneksi vielä ollut. Pikkunen saisi kasvaa vielä ainakin joitakin viikkoja, tällä hetkellä painoa on noin 2,8kg.

Parina edellisenä päivänä mun vasen reisilihas on puutunut moneksi tunniksi, se on aika jännä fiilis, mutta ei onneksi satu mitenkään.

Olo on ollut viime viikot yllättävän hyvä kun moni varotteli näistä viikoista. Saan öisin nukuttua ja päivisinkin jaksaa puuhailla kunhan välillä lepäilee. Oloa on viikkojen myötä helpottanut myös painon putoaminen, joten vaikka massu on kasvanut niin kiloja on karissut yhteensä 8kg. Vanhalla painolla ja lisäkiloilla olo ois varmasti tukalampi.

Tsemppiä kaikille viimeisille päiville/viikoille :)

Täälläkin eilen kipristeli jo mukavasti alamasussa siihen malliin ja muutenkin supisteluja tiheemmin,kerkesin sitte jo valmistautumaan henkisesti yölliseen lähtöön ja miehellekkin jo vinkkasin mutta eipä sittenkään.. yöllä nukuin ku tukki ja aamulla heräsin taas pettyneenä..mutta kyllä siellä masunpuolella jo lämmitellään tulevaa varten ihan selvästi,kai se sieltä kohta syntyy kun on valmis,ei auta kun kärsiv'llisesti odotella niin se on ennenkin todettu! :) nyt rv 37+4,vielä on kuitenkin aikaa pikkasen.. :)

Takaisin