Miltä raskaus tuntuu tänään ?

Flunssa sitten iski. Voi prkl!

Mutta tänään lopetan odottamisen. Syntykööt kun haluaa! :)

Ihanaa ja samalla todella inhottavaa lukea, että muillakin "ongelmia" kanssaihmisten kanssa. Itse kuitenkin aina pyrkinyt olemaan huomaavainen, ja lukemaan tilanteita. Varmaan täällä meilläpäin ihmiset on niin turtuneita omaan elämään, että *itut muista, ja varsinkin toisen onni on pahinta mitä voi tapahtua. Katkeruutta liiaksi. Josta tulikin mieleen, että saa nähdä mitä naapuritalon akka keksii, kun huomaa, että meille on tullut jälkikasvua - olin siis väleissä vielä pari vuotta sitten. Katkaisin välit kun alkoi keksimään juttuja, että pettäisin miestäni etc. Sellainen päihdeäiti, joka jostain ihmesyystä on saanut pitää lapsensa (nyt 10-vuotias). Noh katsellaan...

Cattie, mä en kyllä kestäis yhtään kerjäävää pumminaapuria, vielä juoppoa sellaista. Otan oikeasti osaa. Meillä naapurina 5 tohvelia (eli pientä koiraa), jotka räksyttää koko päivän. Ei mun mielestä kerrostalossa pitäis mitään kenneliä pitää, ja varsinkaa rotua, joka ei osaa olla hiljaa.

Haluisin muuttaa täältä helsingistä pois, kun ei ne ongelmat vähene/katoa tässä kaupungissa - jokaisessa lähiössä ne omat ongelmatapaukset. Keskustan suunnalle ei ikinä, tosin ei kyllä talouskaan antais myötä. Vuokrat niin taivaissa. Lisäksi enssyksynä alkaa se koulu, pakko se on kai jaksaa tätä pk-seutua, että saa opinnot hoidettua.

On taas kyllä niin jumissa. Tuli nukuttua suht yhtenäisesti, eli aamulla ylöspääseminen vaati pienen venyttely hetken. Ja mäkin päätin, että lopetan odottelun. Kaveri tulee kun on tullakseen. Täällä ollaan valmiina, eli ihan miten parhaakseen näkee :D

Se olisi kauan odotettu LA tänään. :) Edellisestä raskaudesta oppineena en ole ladannut liikaa odotuksia tälle päivälle. ;) Eilen olin jokseenkin allapäin koko päivän. Tänään täytyy yrittää ottaa positiivisempi asenne. ;) Kurkku tuli uudestaan kipeäksi. Supsituksista ei ole tietoakaan taas. Väsyttää vaan koko ajan.

Vooi jumalauta hyvää huomenta,ei nämä verenpainelääkkeet edes auta lukemat 164/104 jeebou! Joutuu kokoaika sairaalassa ramppaa jos taaaaas soitan siis eilen illalla olin käyrissä myös mutta pääsin kotiin yöks. Ja tollaset lukemat nukkumisen jälkeen o_O
Kaikenlisäks oma pumppu tuntuu jotenkin rumputtavan...

hieman jos lisää stressiä ja valivalivali. :sad001:mad:

Voi ei Lupu, mutta kannattaa sinne sairaalaan mennä, paineethan voi vaikuttaa myös pikkuiseen :(

Cattie: Voi helevata mikä pumminaapuri on osunut teidän kohdalle. :( Otan osaa. Onko teillä ovensilmää vai täytyykö aina avata ovi, että näkee kuka tulee?

Lupu: Huh - kylläpä sulla pitää korkeina paineita lääkityksestä huolimatta. Liittyykö noihin paineisiin mitään oireita, kuten päänsärkyä?

Cattie: On varmasti paras olla tiukkana ja olla antamatta mitään huomiota tuolle pumminaapurille.

rv38+4
Tänään on pilvetön syksyn kirkas aurinkoinen päivä. Puiden lehdet on jo kellastuneet osittain ja auringossa ne näyttää kultaisilta sinistä taivasta vasten. Näin ne vuodenajat muuttuu niin kuin elämä koko ajan sisällä ja ulkona :)

37 viikkoa rikki! Taalla myos aurinkoinen paiva ja lampoa pitais edelleen olla se 20 astetta.

Viime yonna oli hieman sellaista aaltoilevaa kipua alavatsassa. Ajattelin etta jokohan se meidan poju on siella matkalippua ostamassa.
:wink

Mie hörpin vadelmanlehtiteetä täällä ja toivon synnytyksen starttaavan pian. Varmaan toiveajattelua, mutta aina saa toivoa! ;)

Täällä päivä alkoi kivasti kun työkaveri tuli aamupäiväkahville. Hiukan vaihtelua näihin aamupäiviin. :)

LA olisi ylihuomenna. Vielä ei tunnu siltä että vauva tekis tuloaan mutta jännittää kuitenkin taas enempi kuin eilen. :D

Mistä ootte ostanu sitä vadelmalehtiteetä ja minkä merkkistä?

Kylläpä mulle ruoka maistuu... ja kaakao. Mä en tänään oo muuta tehnyt ku kahvitellu kaverin kaa aamupäivällä, löhönnyt ja ollut koneella. Todella laiska päivä. Mut nyt mun kärsimättömyys on muuttunut; haluun että tää kaveri pysyy mukana vielä viikon (ainakin). Ensiviikolle on taas kaikkea ohjelmaa enkä tosiaan haluisi joutua sumplimaan kaikkea uusiksi (mm. kylppärii rempataan viimein) ja tuntien tän mun tuurin, niin eiköhän kaveri puske ulos samana päivänä remppareiska tunkee uuden pöntön kaa sisään. Toisaalta ilman tota remppaa, ei mun kotiutumisesta tulis mitään, joten oon tässä yrittänyt pikkumiehelle selittää, kuinka tärkeetä on nyt vain viihtyä siellä ahtaassa yksiössä.

Vaikka eilen oli tullut pikkusen pinkahtavaa vuotoa, ei kyllä mitään ihmeempää sen jälkeen oo tapahtunut. Pakko vaan pitää kintut ristissä ja jatkaa löhöilyä :D

Saksassa ostin äitiysteetä ja en edes tajunnut että siinä oli vadelmanlehtiä ja että niitä pitäis nauttia vasta loppuraskaudessa. Ja lipitin tuota teetä jo alkuraskaudessa koska se oli äitiystee-nimistä. Ostin sen teepakkauksen luontaistuotekaupasta. Tänään olen nauttinut marjapirtelöä ja siinä on myös vattuja. Auttaakohan marjat myös nopeuttamaan synnytystä? Tänään on pakko päästä ulos kun on niin kaunis päivä.

Viimeksi toi pumminaapuri tuli la-aamuna klo 10 aikaan soittelemaan ovikelloa. Olin sillon vielä pyjamahousuissa, ja kun menin avaamaan niin mun kissa livahti rappukäytävään. Tää vanha juoppo vaan katteli ja kysy että "ai olitko sä nukkumassa?? Onks sun mies kotona".
Mä juoksin kissan kiinni ja huusin sille että mies ei oo kotona enkä oo minäkään. Ja läimäsin ulko-oven kiinni, niin otti pattiin. Sen jälkeen sitä ei onneks oo näkynyt!

Tuosta vadelmateestä, ostin sitä Ruohonjuuresta mut sitä saa kai myös Säästä ja punnitse-paikoista. On Clipper-merkkistä teetä ja maksoi jonkun 3,50 € paketti. Yritin etsiä tietoa että mikä siinä on se vaikuttava aine ja miten se vaikuttaa, vai perustuuko sen juonti johonkin mututietoon.
Kuulema se olisi mmmustikka just se lehti joka vaikuttaa, ei itse marja. En tiedä ainesosan nimeä mitä siinä lehdessä sitten on.
Tutkimustulokset on ristiriitaisia keskenään. En osaa sanoa auttaako se oikeasti, kun jokainen synnytys on erilainen muutenkin. Ja miten paljon on auttanut esim. vyöhyketerapia, nyt käynyt kahdesti. Eka kerta oli kyllä yhtä tuskaa, täyttä kipua! Ja supparit illalla sen mukaiset. Nyt toisella kerralla se ei ollut läheskään niin kamalaa, eikä suppareitakaan kuulunut.
Terapeutti vaan sanoi että löysyttää ja rentouttaa paikkoja. Lääkäri ainakin sanoi keskiviikkona että on paikat löystyneet, mutta se mikä on terapialla, teellä ja oman kehon hormoneilla saatu aikaan, niin vaikea on erotella.

Mutta laitanpa tuosta vattulehtiteetä tulemaan, eipä siitä kai haittaakaan ole :rolleyes:

Löysinkin ihan City Marketista tuota Clipperin vadelmalehtiteetä. Vaikuttaa tai ei, niin ainakin hyvää se on! Ja koska mulla on flunssa ja pää ihan jumissa niin tee tekee hyvää.

Joo kyllähän tässä päätä jomottaa.. kävin taas sairaalassa käyrissä ja siellä iha hyvät verenpaineet niin pääsin kotiin. En uskaltas enää kotona mitata kun tulee aina älyttömät lukemat. Maanantaina meen taas ultraan tän painehomman takia,jos pääsis sinne asti suht rauhallisin mielin ilman et jokapäivä soitan samasta asiasta.
Onko kellä muuten tietoa tai tutkittu kohdunkaulaa? Itellä oli vielä 4cm ja kiinni ja keskiviikona laskettuaika (muka) en saata uskoo!

Huoh, oon taas täällä ja taas tunnetilat aivan jotain muuta kun tunti sitten... ja muutenkin arka aihe, mutta kerronpa silti.

Oon siis velkaantunut ihminen (en tosin omasta tahdosta ja pitkä tarina), mut pääpointti on se, että velkaa on. Noh viime kesän ahersin ja tein rahaa, jotta on sitten säästöjä, kun lapsi tulee ja koska oon opiskellut viime vuodet, saan minimi äitiysrahaa. Jätin siis palkasta sivuun ihan mukavasti ja tarkotus oli siirtää ne lapsen tilille kunhan saadaan tili avattua. Plus ostaa pyykinpesukone ja kaikkea pientä yleishyödyllistä.

Menin hetki sitten verkkopankkiin (veli pyysi lainaksi muutamaa kymppiä, pummi) ja aika järkytys. Ulosotto tyhjentänyt lähes koko tilin, vaikka viimesimmän palkan oon saanut 31.08. ja siis puhutaan nyt yli 2000 eurosta. Siitä oon ollut tietoinen, että työsuhteessa mun PALKASTA otetaan sitten näitä ulosottoon menneitä velkoja, mutta että ihan nordean tililtä käydään sitten repimässä kun ulosottomiehestä siltä tuntuu ns. lapsen rahat. Siis onko kellään tietoa, onko tällainen toiminta ihan normaalia, koska ikinä en ole tällaiseen törmännyt? Oon ihan p*skana. Ja tää on niin väärin tätä lasta kohtaan. Voitte varmasti uskoa mikä myrsky on maanantaina ku puhelinjat aukeaa. Toivon syvästi, että nämä rahat palautetaan mulle, ja repiköön sitten kun oon palkkaduunissa näitä velkoja... Ihana tunne, ihan kun oisin maailman p*skin äiti.

Hävettää avautua ja kertoa, et on velallinen, mut joo... elämä ei aina mene ihan putkeen.

Takaisin