Viimeksi toi pumminaapuri tuli la-aamuna klo 10 aikaan soittelemaan ovikelloa. Olin sillon vielä pyjamahousuissa, ja kun menin avaamaan niin mun kissa livahti rappukäytävään. Tää vanha juoppo vaan katteli ja kysy että "ai olitko sä nukkumassa?? Onks sun mies kotona".
Mä juoksin kissan kiinni ja huusin sille että mies ei oo kotona enkä oo minäkään. Ja läimäsin ulko-oven kiinni, niin otti pattiin. Sen jälkeen sitä ei onneks oo näkynyt!
Tuosta vadelmateestä, ostin sitä Ruohonjuuresta mut sitä saa kai myös Säästä ja punnitse-paikoista. On Clipper-merkkistä teetä ja maksoi jonkun 3,50 € paketti. Yritin etsiä tietoa että mikä siinä on se vaikuttava aine ja miten se vaikuttaa, vai perustuuko sen juonti johonkin mututietoon.
Kuulema se olisi
mmmustikka just se lehti joka vaikuttaa, ei itse marja. En tiedä ainesosan nimeä mitä siinä lehdessä sitten on.
Tutkimustulokset on ristiriitaisia keskenään. En osaa sanoa auttaako se oikeasti, kun jokainen synnytys on erilainen muutenkin. Ja miten paljon on auttanut esim. vyöhyketerapia, nyt käynyt kahdesti. Eka kerta oli kyllä yhtä tuskaa, täyttä kipua! Ja supparit illalla sen mukaiset. Nyt toisella kerralla se ei ollut läheskään niin kamalaa, eikä suppareitakaan kuulunut.
Terapeutti vaan sanoi että löysyttää ja rentouttaa paikkoja. Lääkäri ainakin sanoi keskiviikkona että on paikat löystyneet, mutta se mikä on terapialla, teellä ja oman kehon hormoneilla saatu aikaan, niin vaikea on erotella.
Mutta laitanpa tuosta vattulehtiteetä tulemaan, eipä siitä kai haittaakaan ole