Kävin eilen isäni avustuksella hakemassa kotiimme ison peilin. Pitkästä aikaa pystyn katselemaan koko vartaloani kunnolla matkan päästä. Oli kiva katsella omaa kroppaa mahan kanssa, maha on hauskan näköinen.
Mies osti mulle bebesin kaupasta kaksi imetysmekkoa lahjaksi :) <3 ihana.
Toki toivomme että imetys onnistuu ja hän haluaa, että tunnen oloni kauniiksi.
Olen toista niistä, yömekkoa käyttänyt ja nätti olohan siinä on, kuin vanhassa lörpössä yömekossani.
Uni maistuisi suurissa määrin. Nukuin tänään 11 h. Edelleenkään sitten ei ruoka maistuisi. Olen tänään syönyt kulhollisen kaurapuuroa, kaksi ruisleipäviipaletta, porkkanan ja 2 tikkaria. Tekisi mieli kaivaa pakasteesta hernepussi ja keittää ne ja syödä suoraan kattilasta lusikalla. Voisin keittää porkkanoitakin.
Äiti toi vauvan talvihaalarin, oli vissiin kokoa 74, mutta ihan hieno, odottaen vaavin kasvua sitten.
Ja yhden ImseVimsen uuden newborn kestovaipan, 3 imua ja kuori siinä paketissahan on.. sekä viime vuoden äitiyspakkauksen siilimakuupussin. Kirpparilöytöjä kaikki.
Olinkin ajatellut, että ostan sen siilimakuupussin, jos löydän, mutta äiti ehti ensin.
Vauva alkaa liikkumaan, kun juon kylmää vettä (en ole kyllä kertaakaan "tahallani" juonut) tai makaan hetken selälläni.