Miltä raskaus tuntuu tänään ?

Apuva, kohta on 39 viikkoa taynna...

Minulla potkut riippuvat paivasta ja omasta aktiivisuudesta. Mitka lie potkunyrkkeilyharkat oli tanaan ja ne kestivat tuntikausia. Eilen oli hiljaisempi paiva ja pari kertaa testailin, etta ollaanko siella viela - ja aina vastaa kosketukseen. :)

jutsa, ymmarran kylla hyvin! Naen vanhempiani pari kertaa vuodessa, joten sekin vaikuttaa. :) Mutta kylla minullakin menee vanhempiini hermot pitkalla tahtaimella, koska en ole enaa tottunut asumaan "kotona" (sanottuna kaikella rakkaudella). :) Olen onnellisessa asemassa, etta minulla on siina mielessa viisas aiti, etta han on aina antanut tilaa olla ja kasvaa, mutta olen aina tuntenut, etta apu on lahella. Jos itse onnistun samassa oman lapseni kohdalla, en muuta voisi toivoakaan.

mmmustikka: APUA 65cm syntyessää:eek: sesesessssssdses sen kokost ei kyl varmaa paljoo alakaut synnytellä :eek:

mä en oikeesti jaksais enää YHTÄÄN olla raskaana. Oon niin poikki ihan pienestä tekemisestä, esim. pyykkien taittelusta tai autolta sisälle kävelemisestä... Hiukan siitäki tulee kyl huono omatunto kun pitäis nii ikionnellinen olla ja nauttia :sad001

Nyt on wc ja keittiö puunattu ja muutenkin siivottu+ vähän laittettu kynttilää yms. Kävin siel tupareissa niin tajus missä läävässä täällä hengaillaan. :cool:
No ei nyt ihan läävä mut kyl se siivoominen kannattaa! Toki sen vois tehdä muulloinkin kun yhdeltä yöllä, selkäkin tuli vähän kipeeks.

En enään osaa olla myöhään pois kotoa, mietin jo puol 9 et kohta esikoinen menee nukkumaan et pitäis olla kotona, vaikka hyvin täällä on ennenki ilman mua pärjätty. :) Mut oli ihana nähdä työkaverit, vaikka enpä mä pitkään oo töistä pois ollukkaan..

rv 34+2

Tänään vihasin kaikkea taas vaihteeksi.. en tykkää kun on sellainen olo.
Pitäisi päästä heti pois ihmisten ilmoilta, asumaan erämökkiin ja korkeintaan kissat ja mies sinne mukaan vaan tahtoisin. Suunnitelmissa olisikin lähteä vauvan synnyttyä Lappiin rauhaan, jos onnistuu :)
Olen sellainen, että pää vaan välillä hajoaa kun en jaksa enää ymmärtää ympäröivää maailmaa.
Kerrostaloasunnossakaan ei voi olla hiljaisuudessa rauhassa, kun on naapureita - tulee epätoivoinen olo, kun ei pääse pakoon minnekään. Paitsi toki jonnekin lähiluontoon, mutta haluaisin olla sisätiloissakin rauhassa omassa sängyssä, ilman ihmisten päästämää melusaastetta ja vaikka mitä.

Minullakaan ei ole tällä hetkellä pahemmin mitään siivousintoa.
Minusta ei saa kotiäitiä, joka tekee kaiken kotityön muun perheen puolesta.. sanon tässä vaiheessa :p
Toistaiseksi ainakin meillä on mennyt niin, että mies pesee omat pyykkinsä ja minä omani, ja kumpi ehtii, yleiset pyykit kuten lakanat. Ja imurointikin menee yleensä yhdessä puoliksi.

Jotain supistuksia tunsin viime yönä sängyssä ja tänään.
Mua ei nyt myöskään nukuta, koska nukuin viime yönä 02-12 ja sitten vielä aamiaisen jälkeen jatkoin unia klo 13-16.
Unet maittaa. Huomasin myös, että mukavaa asentoa on jo vaikeaa löytää.
Ei se mahallaan nukkuminen, vaan selällään nukkuminen, olisi ihanaa ilman paineen tunnetta selässä ja päässä!

Kohta on tämäkin viikko ohitse :)
Muistuttelen vauvaa, että siinä neljän viikon päästä voit syntyä ;)

Tsemppia, vastavirrassa! Positiivisia viboja lahetellaan... :)

Onnea koitokseen, vastavirrassa! Toivotaan et kaikki menee hyvin (: sitä alkaa jännittää itsensäkin puolesta, et koska mennään... (varmaan joskus jouluaattona)

Onnea synnytykseen vastavirrassa! :) En sua tuolta laskettuaikalistasta löytäny, mitä sul on viikkoja nyt?

Niin ihana et tääl on näin aktiivisia käyttäjiä, oon saanut täältä paljon voimia ja naurua ja onnenkyyneleitä :)
Tsemppiä vastavirrassa! <3

Eli tänään: Oon saanut selkeesti yöllä iskun päähäni ku tälleen herkistelen :D

Ccix, vahan on samat tunnelmat! Laskettuun aikaan on yhdeksan paivaa, mutta neidilla ei ole kylla kiire mihinkaan. Maha on niin taynna vauvaa, etta ahdistaa, ja siihen harjoitussupistukset paalle. Ne eivat ole mitenkaan kivuliaita, mutta tekevat olon hankalaksi. Ja potkut osuvat valilla niin napakasti etta sattuu. Tanaan siis vedetaan 39. vkon loppua.

Tanaan lounaalle keskustaan ja pienta siivoilua. Pitanee nukkua paikkarit, koska herasin hyttysiin aamuviidelta... Ihan kuin nyt en ois halunnutkaan nukkua.

Täällä odotellaan käyrille pääsyä. Supistuksia niin harvakseltaan, että varmaan kotiin päästään vielä odottelemaan.

Kiitos kaikille tsempeistä! :) <3

Muoks. niin ja viikkoja tänään 38+0, kyllä mä ainakin viimeksi itseni sieltä listalta löysin.. :) LA 04.10.2014

No mitäs hittoa, onk jossain joku muukin lista kun mulla näkyy 4.10. kohta listasta tälläsenä:
4.10. / Hipsu / 33 / 1. lapsi
4.10/ Adele/ 25v./ 1. lapsi/ TAYS
4.10./ Liia / 32 v. / 1.lapsi / Pohjanmaa
4.10 / Emmy' / 28 / 2.lapsi
4.10. / Tytsy / 25 / 2.lapsi
:eek:

Heinukka, sama setti näkyy täälläkin!
Mutta hyvät viikot on jo kasassa, tsemppiä vielä kerran!
Täällä supistaa tasasesti 10min. Välein, mutta ei jaksa enää intoilla :D

Tsempit vastavirrassa!

Minäkin edelleen ihan yhtenä kappaleena täällä edelleen, vaikka eilen olikin jo lupaavaa supistelua. ;)

Ihanaa, voimia synnytykseen vastavirrassa! :)
Ja mymmelle tsempit myös vaikka ite et intoilekkaan! :D

Takaisin