Maiden_Of_Sleep
Näppärä viestien naputtelija
Mulla sekoaa pää, kun tuntuu että koko ajan pitäisi olla jotain tekemistä. Hääräsin keittiössä siivoten ja ruokia valmistellen ja sitten söin, meni kolme tuntia. Vähän tylsää, etten voi aloittaa tänä vuonna opiskeluja, mutta mulla onkin sitten miehen kanssa ihan uusi "koulu", tämä vauva. Päähän on mennyt niin paljon kaikkea tietoa kirjoista lehdistä netistä kun olen lukenut raskausajasta ja synnytyksestä ja elämästä vauvan kanssa ensikuukaudet.. kunnon opinahjo ollut tähän asti, mutta se käytännön oppi onkin vasta edessä vielä tän pänttäämisen jatkoksi..
Mies ei kyllä pysy perässä, se hyppää mukaan vasta vauvan synnyttyä ja alkaa sitten vasta ottamaan asioista selvää -itse kokeilemalla ja tekemällä. Muutaman sivun on mun lukemista kirjoista lukenut
no, luotan että hän pärjää sitten, mä olen vaan niin tiedonjanoinen että en pystyisi vaan odottamaan kaikkia kuukausia lukematta mitään vauvaan liittyvää tietoa..
Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
Mies ei kyllä pysy perässä, se hyppää mukaan vasta vauvan synnyttyä ja alkaa sitten vasta ottamaan asioista selvää -itse kokeilemalla ja tekemällä. Muutaman sivun on mun lukemista kirjoista lukenut
Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

) niin sanoin että jos tämä tulis käymään ku mieheni on töissä niin ei kuulemma halua että sisko astuu jalallakaan meijän kotiin, siinä meinasin ensimmäisen kerran räjähtää koko raskauden aikana että tajuaakohan mieheni edes miten yksin olen, istun suurimmaksi osaksi aina kotona yksin ku hän on töissä.?! Helppo hänen on olla ku mieheni ystävät käyvät meillä ja hän on töissäkin ihmisten parissa.. eihän meijän koti mene pilalle siinä jos täällä joku käy vaikka mieheni ei henkilöstä pitäisikään?! sain nieltyä kiukkuni ja itkuni siinä kuitenkin, en jaksa alkaa riiteleen asiasta kun ei tästä päästäisi ikinä yhteisymmärrykseen