Tuntuu, ettei tuonne mahaan kertakaikkiaan mahdu enaa isompaa vauvaa, varsinkaan kun tyyppi tuntuu oikein punnaavan mahasta suoraan ulos. Ehka olen se ensimmainen joka synnyttaa navan kautta? :D Typy on myos oppinut potkimaan oikein makeasti vasemmalle kylkiluiden alle sellaiseen kohtaan, etta valilla aivan alahdan yllattavasta kivusta. Kavellessa paa painaa valilla lantioon niin etta vihloo, mutta se on aivan sietokyvyn rajoissa. Olen myos kompelo, hidas ja vasynyt. Kaikesta huolimatta voin silti hyvin enka valita - kylla tasta selvitaan. :)
Baby showerin jarjesteleminen edistyy kavereiden kasissa. :) Minun on vaikea hyvaksya, etta suunnitteilla oleviin grillibileisiin tai tupareihin mina en ole paasemassa, koska laskettu aika on niin lahella. Tietenkin tiedan, etta siihen on syynsa ja hyva syy onkin, mutta silti. Se on vahan sama tunne kuin se, etta muuttaa muualle ja kun palaa takaisin, huomaa, etta muiden elama onkin mennyt eteenpain - tietenkin, se menee, mutta silti se jotenkin yllattaa. Tai ehka se olenkin vain mina; toissakin on vaikeaa paastaa irti omista projekteista, koska niista on tullut vahan kuin ammatillisia mini-vauvoja. :)