Maiden_Of_Sleep
Näppärä viestien naputtelija
Närästystä pukkaa iltaisin syömisten päälle.. semmoinen polttava pala kurkussa :/ ..
Pikku poika rymyää vatsassa hurjasti.
On ollut mielenkiintoista seurata myös miehen mielen kasvamista tähän vauvantuloon :)
Minä pakahdun rakkaudesta kun hän puhelee mahavauvalle, että "(Nimi) tuu jo sieltä, en jaksaisi odottaa.." ja kuinka hän sanoo, että parasta on tulla kotiovelle, kun tietää että siellä on minä masuvauvan ja kissojen kanssa häntä vastassa.
Eilen tuli liikutuksen kyyneleitä, kun mietin miten onnellinen olen, kun saan nukkua samassa sängyssä miehen kanssa (ja kissatkin tulevat mukaan). Sitten kyllä mietin heti perään, että hemmetin hormonit.. :D vaikka totta onkin.
Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
Pikku poika rymyää vatsassa hurjasti.
On ollut mielenkiintoista seurata myös miehen mielen kasvamista tähän vauvantuloon :)
Minä pakahdun rakkaudesta kun hän puhelee mahavauvalle, että "(Nimi) tuu jo sieltä, en jaksaisi odottaa.." ja kuinka hän sanoo, että parasta on tulla kotiovelle, kun tietää että siellä on minä masuvauvan ja kissojen kanssa häntä vastassa.
Eilen tuli liikutuksen kyyneleitä, kun mietin miten onnellinen olen, kun saan nukkua samassa sängyssä miehen kanssa (ja kissatkin tulevat mukaan). Sitten kyllä mietin heti perään, että hemmetin hormonit.. :D vaikka totta onkin.
Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

oli juuri sen näköinenkin kun olen kuvitellut ja ultrassa nähnyt.... sydän pakahtuu rakkaudesta 
Enää yksi työpäivä tämän jälkeen ja alkaa lomat ja muutto ja valmistelut.
Olen nyt tehnyt säännön meidän kotiin että puhelimiä pidetään eteisen lipaston päällä. Koska muuten menee niin yli. Ymmärrän että siinä on herätys niin on minullakin, mutta sen voi sitten yöllä ottaa sinne yöpöydälle,... muuten ku se on sitä että kädessä kannetaan huoneesta huoneeseeen ja vessaaan ja keittiöön, niin mielestäni se on jo ihan ylimennyttä touhua. 
Aina pitää olla jtn tarkistamassa ja tutkimassa..