Mua jännittää jo, kuka synnyttää täällä ensin :) Mymme ehkä, mutta eihän sitä teistä muistakaan jo tiedä, lähtöhän voi tulla koska vaan jo.. :)
Mä toivon, että hurahtaisi tämä kuukausi jo nopsaan, että oltaisiin täälläkin jo täysiaikaiseksi laskettavissa.
Haluaisin kovasti nähdä jo vauvan ja päästä tositoimiin hänen kanssaan, sekä
saada oma vartalo takaisin.
Mä en rehellisesti sanottuna pysty kuvitella olevani enää raskaana toiseen kertaan, tai sitten tosiaan mulla pitää olla siiihen käytettävissä kaikki maailman niksit helpottaakseni fyysistä ja henkistä oloa ja rahaa tietenkin vielä ostaa niitä palveluita ja tuotteita..

Tässä raskaudessa en ole kyllä tehnyt kaikkea voitavaani, esim liikunnan suhteen ja onhan se omaa saamattomuuttakin, kun ilmaiseksihan voi tehdä sitä myös. Mä en ole vaan ikinä tekemällä harrastanut liikuntaa, mun pitäisi suunnilleen palkata joku personal trainer (ja haluaisinkin), että saisin tehtyä jotain.
Mutta kai tääkin on vaan tämmöinen "katsotaan vaan" juttu, pari-kolmen vuoden päästä olen taas maha pystyssä (jos onnistuu raskautuminen), koska poika halajaa pikkusiskoa tai -veljeä, eikä sellaisesta nyt heltiä kieltäytyä omaan pinnalliseen itsekkyyteen vedoten