En uskalla laittaa kaulaan roikkumaan, koska olen aivan toivoton kaulakorujen kanssa ja rikon niita ihan tasaiseen tahtiin. Enka kestaisi, jos tiputtaisin vihkisormukseni. Tai ehka sitten voisin harkita, jos jonkun telaketjun tapaisen ostaisin... :)
Voi pojat, tuolla mahassa on taas jamit paalla. Pitaisi oikeasti ottaa video, kuinka jalka aivan selvasti potkii ja moyryaa tuossa mahan pinnalla. :)
Mulla ei ole edes harjoitussupistuksia - ei ole kivuliaita eika kivuttomia - jotka olisin tunnistanut. Eika sensorikaan kylla niita loytanyt sydanfilmin ottamisen aikana. Maitoakaan ei ole noussut yhtaan ja se on kuulemma saman hormonin aiheuttamaa, joten that kind of makes sense. Luulen, etta minun tapauksessani tunnen supistukset siina vaiheessa, kun tosi on kyseessa. En tieda, miksi nain luulen, jotenkin on vain sellainen tunne. Yleensa minulla on taipumusta valmistautua kaikkeen etukateen, ihan sama mika on kyseessa, ja jotenkin tuntuu, etta talla kerralla sitten vaan mennaan eika meinata. :)