Oooooo toi pitää etsiä!!!Raskausturvallista salmiakkia mun mielestä on olemassa. Pitäisikin googlettaa taas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooooo toi pitää etsiä!!!Raskausturvallista salmiakkia mun mielestä on olemassa. Pitäisikin googlettaa taas
Mulla oli sillon, kun plussasin, mutta on nyt jo mennyt ohiOnko kelleen tullut alaselkäsärkyä? Sellaista vähän samaa pistävää kun esim issiasvaivassa mutta keskellä.
On ollut, ja semmosta häntäluuhun säteilevääkin ihan varmaankin plussasta asti!Onko kelleen tullut alaselkäsärkyä? Sellaista vähän samaa pistävää kun esim issiasvaivassa mutta keskellä.
Ja oon alkanu unohtelemaan mun piti käydä postissa että pääsen käsityössä eteenpäin samalla kun kävin kaupoilla, no makoilen tässä sohvalla ja tajusin et ainiin se posti! Ja pyörin kaupassakin mutta en ostanut mitään kun ajattelin etten tarvi mitään, no sokeritonta mehua ja mehukeittoa piti ostaa en kyllä uudestaan lähde, jääköön huomiseen
Itsellä oli esikoista odottaessa lähtöpaino n 100kg , tuli tosiaan se 9kg ja synnytyksen jälkitarkastuksessa painoin sitten 94kgMulla tuli esikoisesta paino n.16kg, tokasta 19kg ja vikasta 7kg.
Ekasta paino oli lähtökuopissa vuoden päästä, ja yksi vaatekoko lähti myös Mutta toisesta jäi joku 5kg
Kolmannesta lähtöpaino oli jo 10kg enemmän, ei tullut paljon raskaus kiloja ja ne lähti parissa kuukaudessa.
Mutta sitten imetys loppui, ja ruokahalulta jäi tää tieto saamatta
Nyt oon saanut painon aikalailla samaan kuin ennen raskautta, katotaan mitä nyt käy
Ei tarviis tulla paljon, kun on tuota ylimääräistä omastakin takaa.
Oireita ei oikeastaan näy eikä kuulu
Aikaisempiin kipuihin ja veriviiruihin yhdistettynä tietystä vähän mietityttää.