Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä on kuvotus huipussaan, välillä on parempia päiviä ja välillä voi olla pahaolo koko päivän. Mitään ei oikein tee mieli syödä ja oikeastaan kaikki mitä syön ällöttää jälkikäteen. Sämpylä + voi + juusto + kurkku kombo josta olen ennen tykännyt, ällöttää ihan älyttömästi.

Alaselkää särkee myös aikalailla varsinkin jos joutuu olemaan kyyryssä tms. Palelu on myös läsnä koko ajan. :No Evil Monkey:

Että hyvin menee! :tears:
 
Alaselkä on ollut hankalana täälläkin, tuntui että sitä särki koko yön. Ja aamulla heräsin silmät ristissä vaikka nukuin yön melkein putkeen ... 9h ei riitä. 😩
 
Helouu, täällä ei meinaa oikeen jaksaa kiinnostaa työnteko, ylävatsan on jotenki kova ja kipeä, huono olo, paleltaa ja väsyttää. Viikko 8 lähestyy, varmaankin huomenna alkaa, tätäkö tämä siis on?
 
Helouu, täällä ei meinaa oikeen jaksaa kiinnostaa työnteko, ylävatsan on jotenki kova ja kipeä, huono olo, paleltaa ja väsyttää. Viikko 8 lähestyy, varmaankin huomenna alkaa, tätäkö tämä siis on?
Allekirjoitan paleltamisen ja väsymyksen! Nukuin eilen kasiin, kolmen jälkeen puolen tunnin päikkärit ja illalla nukkumaan 21:30. Kokoajan voisi vain nukkua, mutta valitsen tämän kyllä milloin vain pahoinvoinnin yli.
 
6+viikoilla mennään ja aikas pientä ja vähäistä oireilua,mutta ihmlleeisiä unia,väsymystä,palelua,röyhtäiyä ja ruokahaluttomuutta löytyy välillä. Mutta se mikä ihmetyttää eniten on että rinnat kipeytyy aina iltaa kohden. Onko muilla tällaista? Toki turvotus rinnoissa on koko aikaista. 🙃🫣
 
6+viikoilla mennään ja aikas pientä ja vähäistä oireilua,mutta ihmlleeisiä unia,väsymystä,palelua,röyhtäiyä ja ruokahaluttomuutta löytyy välillä. Mutta se mikä ihmetyttää eniten on että rinnat kipeytyy aina iltaa kohden. Onko muilla tällaista? Toki turvotus rinnoissa on koko aikaista. 🙃🫣
Hei mulla kans tuntuu, että rinnat kipeytyy päivän aikana. Aamuisin tuntuu vain turvonneilta, mutta päivän aikana muuttuvat tosi aroiksi
 
6+viikoilla mennään ja aikas pientä ja vähäistä oireilua,mutta ihmlleeisiä unia,väsymystä,palelua,röyhtäiyä ja ruokahaluttomuutta löytyy välillä. Mutta se mikä ihmetyttää eniten on että rinnat kipeytyy aina iltaa kohden. Onko muilla tällaista? Toki turvotus rinnoissa on koko aikaista. 🙃🫣
Mulla on alusta pitäen olleet arat rinnat, se on oikeastaan suurin oire. Tosin sillä erolla, että mun rinnat on kipeät 24/7, kyljellä ja mahalla nukkuminen on iso ei, koska tissit 😂
 
Jännästi olot aaltoilee, eilen oli ihan aamua lukuunottamatta normaali olo koko päivän, tänään tuli lounasaikaan täysi stoppi ja oon vaan maannut sohvalla väsyneenä ja huonovointisena 🫣

Mulla myös rinnat on illalla aremmat kuin aamulla.
 
Kuvotusta havaittu ja hirveä väsymys, oisin niin valmis jo yöunille 😏
Ja edelleen herään tosi aikasin, töissä puhuin tästä et oon ihme tapaus kun joka aamu herännyt 05, oishan se kiva iltavuoroon mennessä nukkua pikkasen pidenpään kun olla silmät ristissä.
 
Huono olo aamusta iltaan, viikon verran joka päivä voimistunut ja tänään koko päivän oli niin paha olo, että hyvä kun pystyin etäpalavereissakaan olemaan, paristi koitin käydä työntämässä sormia kurkkuun, et helpottais, mutta ei.

Sitten terveydenhoitaja kaveri vinkkas pahoinvointirannekkeista ja kävin ostamassa. Vaikuttaa siltä, että nää auttaa vähän. 👍🏻

Uutena oireena tullut rintojen kipeys ja nännistä koskeminen tuntuu ihan kauhean pahalle!! Siis aivan kamalan hirveälle. 😅

Tän pahoinvoinnin myötä ei oikein maistu kun vaan jotkut ruoat ja moni asia kuvottaa.
 
Söin nakkeja ja tuli huono olo.
Roskis haisi niin pahalta, että oksennus oli tulla.
 
Täällä väsy, lievää pahoinvointia ja aika yllättävän kovaakin menkkamaista kipuilua. 4+4 meneillään nyt.
 
Onko muilla ollut ruskeaa vuotoa? Mulla viikko 7 menossa ja alkoi jo vajaa viikko sitten papa-kokeen jälkeen.. en tiedä onko normaalia, kun on jatkunut jo monta päivää.. 🥴
 
Onko muilla ollut ruskeaa vuotoa? Mulla viikko 7 menossa ja alkoi jo vajaa viikko sitten papa-kokeen jälkeen.. en tiedä onko normaalia, kun on jatkunut jo monta päivää.. 🥴
Raskauden aikanahan paikat on verevämpiä, ja kun niitä on nyt ärsytetty papakokeella, niin helpommin vuotaa. Jos johtuisi vaan siitä 🙂

Mulla on ollut pienempiä ja isompia vuotoja raskauksissa. On meinannut tervettä vauvaa ja on meinannut keskenmenoa.

Mutta mulla kyllä tiputteli papan jälkeen monta päivää ihan ilman pieniä matkustajiakin 😄
 
Tänään olo tosi hyvä. Ei mitään raskausoireita, esikoisen kanssa huonosti nukuttu yö takana ja silti energiaa vaikka mihin. Outoa! Huolestuttavaa oireettomuus🤔 tai ehkä tää energia onkin yks oire😅
 
Salaisissa jo mainitsinkin että tänään tuli eka oksu. Toivottavasti vika myös.

Sen lisäksi tänään tullut uutena ystävänä hajuherkkyys. Siis uiko ihmiset niissä hajuvesipulloissa kun ei voi ulkonakaan hengittää kenenkään vieressä?? :rolling:
Myös mehu pitää juoda siten etten vahingossakaan haista sitä, koska hirvee haju vaikka maku on hyvä. Sitten taas joku liuotin ulkona tuoksui ihanalle :smiling face with heart-eyes:
En toki jäänyt enempää sitä imppailemaan mutta huomasin vaan kun kävelin jonkun työmaan ohi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Meillä menossa nyt 5+0.

Rv3+4 tuli kylmyys
Rv3+6 nännit kipeytyi tosi isosti
Rv4+0 kylmyys, nännit, iltapäiväöllötys
Rv5+0 kylmyys, rinnat kauttaaltaan kipeät

Niin ja vasemmalla tykyttelee varmaan keltarauhanen. Kevyttä paineentunnetta aika ajoin kohdun kohdilla.
 
Niin ja portaissa hengästyttää tosi isosti. Pyörryttää aika ajoin.
 
Mulla vähän nippaillut alavatsaa, enemmän ehkä oikealta munasarjan kohdalta nyt eilisestä alkaen, ei kokoajan mutta silloin tällöin. 🤔
Lisäks eilen ja tänään tullut valkovuotoa reilummin. Ei muita oireita!
 
Takaisin
Top