Millaisia raskausoireita sinulla on?

Just eilen mietin kun ei vielä ole pahaa oloa, mutta kas kummaa heräsin yöllä kun oksetti ja nyt aamulla vellonut edes takaisin 🙃 ei vielä pahasti, mutta sieltä se taas saapuu 🙊
Täällä kans aamulla meinasin yrjötä kun annoin kissoille ruokaa. Tuntuu nyt hajutkin voimakkaammilta. Ylläri ylläri sun ennustamalla 6+ viikoilla. 🤭 Sen sijaan tissikipu taisi tänään puolestaan helpottaa, mikä on ihan kiva kun ei satu joka liivit tai tiukemmat paidat.
 
Tällä viikolla on tullut taas ihan uusi raskausoire. Aivan kauhee jano koko ajan 😅. Sitten ollut useampana päivänä samanlaista päänsärkyä kuin olisi juonut liian vähän nestettä, vaikka sitä kippaakin litratolkulla päivän mittaan. Ja tästä seuraa sitten jatkuva vessahätä.
Onko muilla vastaavaa? Melkein niinku olis krapula 😅
 
Joo tutulta kuulostaa @Tiika00 🥤🧊💧 Erityisesti kylmä jäävesi on taivaallista! Ja nytkin pienen kävelyn jälkeen janottaa ja kuivaa suuta niin kuin ois juossut kunnon lenkin 😅
 
Miulla oli alussa ihan järkyttävä 24/7 pahoinvointi ja vietinkin suurimman osan ajasta joko sängyssä tai sohvalla. Sain onneks gyneltä lääkkeet mitkä saa olon edes siedettäväksi vaikka edelleen pahoinvointi on vahvasti läsnä 😷 lisäksi väsymys, yöllinen heräily+unettomuus ja nenän tukkoisuus 😅 nyt viikkoja tasan 11
 
Tällä viikolla on tullut taas ihan uusi raskausoire. Aivan kauhee jano koko ajan 😅. Sitten ollut useampana päivänä samanlaista päänsärkyä kuin olisi juonut liian vähän nestettä, vaikka sitä kippaakin litratolkulla päivän mittaan. Ja tästä seuraa sitten jatkuva vessahätä.
Onko muilla vastaavaa? Melkein niinku olis krapula 😅
Miulla kans sama. Varsinkin öisin on nykyään pakko olla vesipullo sängyn vieressä kun pakko juoda myös yöllä 😅
 
Miulla kans sama. Varsinkin öisin on nykyään pakko olla vesipullo sängyn vieressä kun pakko juoda myös yöllä 😅
Mulla tää oli pahimmillaan reilun viikon ja nyt onneksi vähän jo helpottanut tämäkin. Vain se vessassa ramppaaminen on jäänyt vaivaksi 😅
 
Täällä oli vk 6-8+ pahimmat pahoinvoinnit ja väsymykset. Joka kerta kun avasi jääkaapin oven alkoi etomaan ja ruuan laitto oli mahdotonta. Nyt rv 10 väsy ja etominen on huomattavasti helpottanut🙂
 
Rv8+4… Mulla alkanut tuleen tiputteluvuotoa ja joo pitäis olla normaalia, mutta kauanko se kestää? Nyt viikonloppuna piti laittaa ihan pikkuhousunsuoja, aikaisemmin tuli vaan paperiin. Soitan huomenna neuvolaan varuiks… mulla kun on kaksi kohtua ja ikää… varmaan viikon nyt jatkunut…
 
Mä oon niin onnellinen kun voin taas juoda VETTÄ! Hetki sitten pelkästä veden näkemisestä meinas tulla oksu. Nyt kuitenkin maistuu taas vesi, ja ihana kun ei tarvi niin kauheasti mehuja lipittää.

Päivän miinuksena on illalla orastava migreeni tykytys. Katotaan onko mitään apua panadolista...:sad-face:
 
Mulla olis tiistaina neuvola, mutta varasin huomiseks yksityiseltä ajan kun mun vuoto ei lopu ja sit sattuu munasarjoihin illalla. Toki se ei välttämättä ole mitään, mutta haluan olla varma!:sad001
Toivotaan että ultrassa olisi kaikki hyvin ♥️
 
Mulla on kauhea turvotus edelleen, mitkään vaatteet ei näytä hyvältä ja viikonloppuna ois teatterireissua..
Lisäksi janottaa ja edelleen on huono olo aamuisin ja iltaisin. Eilen oli myös hirveä pahoinvointi töiden jälkeen. Oksentanut en ole vielä kertaakaan, mutta eilen oli lähellä. Väsyttää ja voisin vaan nukkua 12h putkeen joka yö, mutta työt vähän rajoittaa. 😅
 
Minä edelleen oireeton silloin kun osuu aallon toinen huippu päälle. Taas oli muutama päivä oireetonta, ei siis pahoinvointia ei mitään, mut nyt pari päivää taas pieni etominen päällä koko ajan ja varsinkin tyhjällä mahalla "yrjöön" limaa. Aamuisin rinnat arat yön jäljiltä ja turvoksissa, mut päivällä saa runnoa voimalla eikä tunnu missään. Sitten taas menee muutama päivä ilman mitään oireita. Tälleen mennyt viime viikot. Tosi vaikea sanoa oireiden perusteella missä mennään ja km:sta olinkin jo varma, jos ei olisi ollut toinen ultra oireettoman hetken aikaan, jolloin näki pikkutyypin olevan oikeinkin eloisa :No Evil Monkey: Mies eilen tuijotteli että mun maha näkyy jo, mutta olen huomannut että on alkanut nyt turvottamaan muakin.
 
🫶🏻 Kiitos. Vissiin tuulimuna nyt, ehkä pärjännyt viikolle 6+4… Pitää sitten vaan alkaa alusta yrittäminen… 😭 Toista kohtua lääkäri ei saanut näkyviin, mutta aika varmaa että sielläkään ei ole mitään (minulla siis kaksi kohtua).
Voi ei, olen pahoillani :sad001 Jaksamisia
Heart_red.jpg
vieläkö kuitenkin toinen kohtu varmistetaan?
 
Takaisin
Top