Hyvä homma, että varmistetaan kuitenkin vielä!kiitos. Joo, menen ensi viikon keskiviikkona poliklinikalle ja kaikki katsotaan vielä. Toivoisin ihmettä, mutta en usko… Ilmoittelen jos selviää jotakin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvä homma, että varmistetaan kuitenkin vielä!kiitos. Joo, menen ensi viikon keskiviikkona poliklinikalle ja kaikki katsotaan vielä. Toivoisin ihmettä, mutta en usko… Ilmoittelen jos selviää jotakin
Voi ei! Pahoittelut ja voimia!Kiitos. Vissiin tuulimuna nyt, ehkä pärjännyt viikolle 6+4… Pitää sitten vaan alkaa alusta yrittäminen… Toista kohtua lääkäri ei saanut näkyviin, mutta aika varmaa että sielläkään ei ole mitään (minulla siis kaksi kohtua).
Täällä sama. Edelleen meinaan yrjötä kun avaan jääkaapin, mutta muuten melko normaali olo. Yksi päivä meinasin yllättäen yrjötä työpisteelle, ja en yhtään ymmärrä mistä sekin tuli kun ennen sitä ei edes ollut etova olo. Sitä yhtäkkiä vaan meinaa oksentaa kaaressa. Närästystä kyllä on, ja mahdollisesti siihen liittyvää yskää.Täällä on yhtä aaltoilua oireet edelleen. Joko vähintäänkin koko ajan etoo pohjanmaan kautta tai sitten ei yhtään mitään. Silleen, että kaks kolme päivää yrjöttää ja neljä tai viis päivää olo toimintakykyinen. Rinnat ei edelleenkään juurikaan muuttuneet eikä arat, sen jälkeen kun kerran se arkuus katosi, olikohan rv7-8. Kuppikoko kasvanut ennen raskautta joo yhdellä, mutta kyllä on rinnoillakin ihan oma elämä eikä mitään logiikkaa miten ovat milloinkin. Välillä ihan kuin olisi vesi-ilmapallosta vesi karannut ja välillä tuntuu niin painaville ettei tosikaan muihin raskauksiin verrattuna huomattavasti normaalimpi olo. Kokonaisuutena ajatellen vähäoireisempi raskaus ehdottomasti, vaikkakin vielä aaltoilevampaa. Mut jos en olisi ultrissa kahden viikon välein ravannut toteamassa kaiken olevan hyvin, niin olisin varma keskenmenosta, niin vähäoireista yleensä on!
Hassua tämä, kun minä aina jotenkin ajattelin että raskauteen kuuluu nimenomaan se AAMUpahoinvointi, mutta mulla kans se ajoittui enemmän iltoihin!Mulla oli myös etova olo, erityisesti iltaisin, noin viikolle 10, mutta sitten se hellitti. Väsymys edelleen painaa ja päikkäreitä otettava joka välissä. Kuitenkin tuntuu nyt 13+6 olo paremmalta ja energisemmältä. Nyt oikeastaan ainoa oire on arat rinnat.
Yh, suonenveto on inhaa! Sitä ei ole täällä onneksi ollut, levottomat jalat kyllä iltaisin aiempaa useammin.Mulla kans ollu muutamia suonikohjuja jo ennen raskautta ja huomaan kyllä että on vähän villiintyny.. Nyt oon myös aika usein öisin heränny suonenvetoon jaloissa, ah ihanaa.
Mulla hävisi raskausaikana tai itse asiassa jo lupa tullessa vaiheessa levottomat jalat - vaiva aloitettuani ottamaan aamuisin diasporal magnesium rakeita mun luottogyne suosituksesta. Mulla alkoi se levottomuus jo iltapäivisin. Aiemmin olin ottanut iltaisin, ennen nukkumaan menoa magnesiumia tabletteina öisiin suonenvetoihin...Yh, suonenveto on inhaa! Sitä ei ole täällä onneksi ollut, levottomat jalat kyllä iltaisin aiempaa useammin.