Millaisia raskausoireita sinulla on?

Minä vaan palelen kokoajan pahemmin ja pahemmin. Lisäksi väsyttää, en edes muistanut kuinka kauhea krapula fiilis olisi. Vielä ei ole mikään ällöttänyt mutta eiköhän sekin vielä tule..
 
Mullakin on olo kuin olisi krapulassa. Sydän tykyttää, väsyttää ja välillä aamuisin etoo. Olen koittanut tietoisesti ottaa töissä rennommin(=en stressaisi liikaa), koska koko ajan tuntuu että voimia on vähemmän kuin normaalisti ja rasitus nostaa heti sykkeitä. Ei tekis yhtään mieli tehdä mitään liikuntaa ja haluis maata tän olon "pois" niin kuin normaalisti teen krapulassa, mutta se ei taida tällä kertaa toimia 😂 Se kyllä kieltämättä vähän stressaa, että miten sais kuitenkin liikuttua, kun keho viestii et käy kierroksilla.
 
Mua alkoi tänään aamulla pyörryttämään ja kuvottamaan. Työpaikan pihalla hetken käyskentelin ja pohdin, et uskallanko mennä sisään vai lentääkö oksu. Raitis ulkoilma tuntui parhaalta vaihtoehdolta. No menin sit kuitenkin hetken keräilyn jälkeen sisään ja olo jatkui ällönä ja sit about puoli tuntia siitä alkoi uudestaan pyörrytys. Lähdin sit kotiin loppupäiväksi. Nyt vaan ihmettelen, et onko tää tosiaan jo pahoinvointia vai jotain alkavaa mahatautia 😮
 
Väsyttää, paleltaa, päätä särkee. Painoa on yllättäen tullut muutama kilo, tavallisesti paino ei nouse millään.
 
Vähän on alkanu kuvottamaan jo 🙈🤢
 
Mulla ei oo muuta ku edellee rinnat arat.. ja sit tää jäätävä flunssa , joka ny ei kyllä raskausoire oo.
Alkaa vähä olla epäluuloinen olo .. onko tuola mitään kuitenkaan.🫤
 
Mulla ei oo muuta ku edellee rinnat arat.. ja sit tää jäätävä flunssa , joka ny ei kyllä raskausoire oo.
Alkaa vähä olla epäluuloinen olo .. onko tuola mitään kuitenkaan.🫤
Mulla on vähän tätä epäluuloisuutta kans olemassa et onhan siellä joku 🙈
 
@Tiitu90 ja @Naala kolmas epäuskonen ilmoittautuu. Sorruin eilen tekemään digitestin, kun oli mukamas niin oireetonta/ lievät oireet monta päivää 🙈🤣 no digi oli edelleen 3+ eli kaikki hyvin. Tänään onkit sit alkanut kuvottava olo 🤢
 
@Tiitu90 ja @Naala kolmas epäuskonen ilmoittautuu. Sorruin eilen tekemään digitestin, kun oli mukamas niin oireetonta/ lievät oireet monta päivää 🙈🤣 no digi oli edelleen 3+ eli kaikki hyvin. Tänään onkit sit alkanut kuvottava olo 🤢
Mua niin kuumottelis tehdä kaapista digi, mutta kun päätin odottaa sen että varmasti ois ainaki 2-3 😂 Jos sunnuntaina uskaltais jo.
 
Mua niin kuumottelis tehdä kaapista digi, mutta kun päätin odottaa sen että varmasti ois ainaki 2-3 😂 Jos sunnuntaina uskaltais jo.
Mä tein 4+1 päivänä digin, joka näytti sen 2-3 ☺️ eli sunnuntaina uskallat varmasti!
 
Juu annoinpa ylen. Jonkin verran huvittavaa; eilen vasta tein testin, niin samantien alkaa pahoinvointi 🤢
 
Mut onneksi ei muuten ole rintojen arkuutta *kop kop*, imetän vielä ja toivoisin voivani jatkaa.
 
Oijoi, alkopa aikaisessa vaiheessa 😬 oliko viime raskaudessa sama?
Ei muistaakseni. Mä todella toivon, että tää selittyisi kuitenkin migreenillä. Ja, että migreeni ei todellakaan olisi mikään raskausoire...
 
Ei muistaakseni. Mä todella toivon, että tää selittyisi kuitenkin migreenillä. Ja, että migreeni ei todellakaan olisi mikään raskausoire...
Mulla oli lähes päivittäinen migreeni viime raskaudessa puoliväliin asti. Voin sanoa että ei ollut herkkua. Nyt estona on ollut botox ja edellisen annoksen sain just joskus tammikuun puolivälin jälkeen. Seuraava kerta menis huhtikuun puoliväliin.
 
Mulla oli lähes päivittäinen migreeni viime raskaudessa puoliväliin asti. Voin sanoa että ei ollut herkkua. Nyt estona on ollut botox ja edellisen annoksen sain just joskus tammikuun puolivälin jälkeen. Seuraava kerta menis huhtikuun puoliväliin.
Apua! Onko botox toiminut hyvin?
 
Apua! Onko botox toiminut hyvin?
Mä olen saanut vasta kaksi kertaa mutta ihan selkeä ero on ollut. Eka piikit harvensi vähän kohtauksia ja nyt toka piikkien jälkeen ei ole oikeastaan ollenkaan tuntunut edes pientä päänsärkyä. Tänään tosin jouduin ottamaan Panadolin kun väsymyksen takia meinas alkaa särkeä päätä. Huomasin onneksi ajoissa ja nyt toivon ettei edes ala särkeä.

Häijyintä on se kun pistetään tuohon otsaan useampaan kohtaan. Muualle päähän ne pistot ei ole pahoja.
 
Mä olen saanut vasta kaksi kertaa mutta ihan selkeä ero on ollut. Eka piikit harvensi vähän kohtauksia ja nyt toka piikkien jälkeen ei ole oikeastaan ollenkaan tuntunut edes pientä päänsärkyä. Tänään tosin jouduin ottamaan Panadolin kun väsymyksen takia meinas alkaa särkeä päätä. Huomasin onneksi ajoissa ja nyt toivon ettei edes ala särkeä.

Häijyintä on se kun pistetään tuohon otsaan useampaan kohtaan. Muualle päähän ne pistot ei ole pahoja.
Hyvä tietää mitä vaatia, jos kävis niin ikävästi että tuliskin jatkuvaa migreeniä.
 
Takaisin
Top