Millaisia raskausoireita sinulla on?

En oo huomannut vielä paljoa oireita, vaikka oon koittanut kuunnella kehoa. :) Tuntuu et on rinnat turvonneet ja ehkä muutenkin vähän turvotusta. Alavatsassa välillä vähän jotain tuntemuksia. Aamuisin on ollut vähän erilainen olo, pikkusen ehkä heikompi kuin normaalisti. Väsymystä on ollut, mutta arvelen että isoin syy on se, että oon vähentänyt kahvin juontia tosi paljon.
 
Väsyttää, viluttaa, päätä särkee, turvottaa, pahaolo aaltoilee. Katsoin, että oon viime raskaudessa ollut sairaslomalla pahoinvoinnin takia jo 4+5 alkaen. 😱
 
Väsyttää, viluttaa, päätä särkee, turvottaa, pahaolo aaltoilee. Katsoin, että oon viime raskaudessa ollut sairaslomalla pahoinvoinnin takia jo 4+5 alkaen. 😱
Oijoi 😬 ootko aiemmin pärjännyt pahoinvoinnin kanssa kotona vai joutunut hakeutumaan sairaalaan? Onko phv kestänyt mille viikolle sulla?
 
Juustonaksut maistui äsken tosi pahalta.. en pystynyt syödä😖 Miehen mielestä ihan normaaleja. Raskaus oikkuja varmaan 😜
 
Oijoi 😬 ootko aiemmin pärjännyt pahoinvoinnin kanssa kotona vai joutunut hakeutumaan sairaalaan? Onko phv kestänyt mille viikolle sulla?
Kotona oon pärjännyt onneks. Nää pahoinvoinnit alkoi vasta neljännessä raskaudessa onneks. Muistaakseni on kyllä reippaasti ennen rv 12 loppunut, oisko ehkä siinä 10 viikolla. 🤔
 
Viime raskaudessa valvoin keskellä yötä parisen tuntia melkein joka yö 😅 En yhtään muista, missä vaiheessa se silloin alkoi, mutta täällä taas valvotaan 🥱 Ihan turha jäädä sänkyyn pyörimään, kestää vaan kauemmin nukahtaa uudelleen..
 
Viime raskaudessa valvoin keskellä yötä parisen tuntia melkein joka yö 😅 En yhtään muista, missä vaiheessa se silloin alkoi, mutta täällä taas valvotaan 🥱 Ihan turha jäädä sänkyyn pyörimään, kestää vaan kauemmin nukahtaa uudelleen..
Mulla on ollut nyt samaa. Mä nukahdan illalla hyvin, nukun parituntia ja sit taas herään ja oon hereillä parituntia kunnes nukun aamuun asti. Mä oon kuitenkin normaalisti se joka nukahtaa silloin kun laittaa päänsä tyynyyn ja herää kun kello alkaa pirisemään.
 
Mulla oli viime raskaudesta ensimmäinen puolikas lähes päivittäinen migreeni ja siihen kokeiltiin ties mitä estolääkkeitä. Nyt estolääkkeenä on botox mikä lääkärin mukaan on ok myös raskauden aikaan. Viime satsin hain reilu viikko sitten.

Mua pissattaa ihan jatkuvasti vaikken olis juonut yhtään mitään. Eilen huomasin äkkinäisissä liikkeissä repäisykipuja. Eiköhän ne oireet tästä lisäänny vaikka mä voisin hyvin olla ilman kaikkia oireita.

Viimeisin käynnistettiin kun mulla avautui häpyliitos niin että en päässy enää liikkumaan ilman kovia kipuja. Täs lisäksi mua närästi ihan kaikista lääkkeistä huolimatta ja vielä muutama tunti ennen synnytystä otin viimeisen annoksen Gavisconia.

Saa nähdä tuleeko nyt jossain vaiheessa samanlaiset oireet.
 
Mulla ny tasan 4+0
Pientä huonon olon aaltoilua.
Yhdynnän jälkeen verensekaista vuotoa
Palelee kokoaika
Itkuherkkyyttä (esim ohjelmia katsoessa)
Ilmavaivoja ihan kiitettävästi 🤭
Nenän tukkoisuutta ja aivastelua
 
Nyt on tännekin rantautunut ajoittain etova olo.
Aivastelen vähän väliä, ihmeellinen oire tämä. 😂
 
Mulla ny tasan 4+0
Pientä huonon olon aaltoilua.
Yhdynnän jälkeen verensekaista vuotoa
Palelee kokoaika
Itkuherkkyyttä (esim ohjelmia katsoessa)
Ilmavaivoja ihan kiitettävästi 🤭
Nenän tukkoisuutta ja aivastelua
Ai että nuo ilmavaivat ja muutkin suoliston oireet. Mulla onneksi niitä ei enää ole kun suoli on leikattu pois mutta ennen leikkausta oli välillä ihan järkyttävät oireet varsinkin raskausaikana.
 
Mulla on ollut nyt samaa. Mä nukahdan illalla hyvin, nukun parituntia ja sit taas herään ja oon hereillä parituntia kunnes nukun aamuun asti. Mä oon kuitenkin normaalisti se joka nukahtaa silloin kun laittaa päänsä tyynyyn ja herää kun kello alkaa pirisemään.

Eikö olekin ärsyttävää? 😅 Mie olen kans normaalisti oikein hyväuninen ja tuo heräily loppui heti, kun vauva syntyi. Ois huvittanut, kun kyseltiin, että miten teillä nukutaan. Aattelin vaan, että tuplasti paremmin kuin raskausaikana 😁
 
Väsyttää ja VÄSYTTÄÄ 🥱 Päätä hieman särkee jo kolmatta päivää.
 
Eikö olekin ärsyttävää? 😅 Mie olen kans normaalisti oikein hyväuninen ja tuo heräily loppui heti, kun vauva syntyi. Ois huvittanut, kun kyseltiin, että miten teillä nukutaan. Aattelin vaan, että tuplasti paremmin kuin raskausaikana 😁
On todella ärsyttävää 😅
 
Minulle tuli viimeraskaudesta hyvin tuttu närästys, ja paleleminen. Minun on ihan kokoajan kylmä. Tissit myös ovat todella arat, ja olenkin nyt onnellinen että lopetin imettämisen vähän aikaa sitten.
 
Minulle tuli viimeraskaudesta hyvin tuttu närästys, ja paleleminen. Minun on ihan kokoajan kylmä. Tissit myös ovat todella arat, ja olenkin nyt onnellinen että lopetin imettämisen vähän aikaa sitten.
Mulla ei koskaan tissit ole ollut kipeät tai edes arat. Äsken just kiinnitin huomioo tisseihin kun ne tuntui ihan ketunnokilta. Lapset on joskus keksineet tuon ilmaisun ja meinaa sitä että on ihan onnettomat lärpäkkeet.
 
Alkuraskaudelle tyypilliseen tapaan mulla paino tippuu. En yhtään pistä hanttiin vaikka tippuisi enemmänkin.

Äsken yskiessä tuli ihan järkyttävät repäisykivut ja olin melkein kaksinkerroin kun sattui niin paljon.
 
Nyt etoo niin, että mietin koska saan juosta oksentamaan. Pala kurkussa. Komiaa olla töissä, vielä en haluaisi aikoihin paljastaa asiaa.
 
Täällä oli aluksi ruokahaluttomuutta ja tänään on ollutkin ihan hirveä nälkä 😅 vaihdellen nippailee, palelee ja tulee tissisärkyjä.
 
Takaisin
Top