Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tänne on iskenyt väsymys 😴 tissikivut ja turvottelut jatkuu, mutta menkkamaiset kivut on nyt väistynyt 💃🏼💃🏼
 
Paineen tunnetta ja menkkakipuja lievästi ollut tänään. Aina ne säikäyttää.Muissakin raskauksissa kyllä ollut ja kaikki ok. Ekasta vuodin jopa verta hetken ja silti kaikki oli ok.
 
Muokattu viimeksi:
Nonih. Kahvi ei maistunut tänä aamuna. Eikä myöskään aamupala. Söin ihan väkisin noin 1,5 palaa paahtoleipää.
 
Sitten kun joku vielä kertoisi miten tässä pystyisi keskittymään normaaliin arkeen, ettei kokoajan pyörisi mielessä tämä raskaus ja se jännitys, että saako pienen syliin asti lokakuussa 🥹🤍
 
Sitten kun joku vielä kertoisi miten tässä pystyisi keskittymään normaaliin arkeen, ettei kokoajan pyörisi mielessä tämä raskaus ja se jännitys, että saako pienen syliin asti lokakuussa 🥹🤍
Vaikea kysymys 😅😘
 
Sitten kun joku vielä kertoisi miten tässä pystyisi keskittymään normaaliin arkeen, ettei kokoajan pyörisi mielessä tämä raskaus ja se jännitys, että saako pienen syliin asti lokakuussa 🥹🤍
Mä mietin ihan samaa. Toisaalta tekis mieli huudella jo ympäri maailmaa mutta toisaalta on kiva pitää edes joku salaisuus.
 
Ainoa oire on tänään pelkkä rintojen arkuus. Pahoinvoinnit varmaan alkaa rv8 niinkuin aiemmissakin🤦🏻‍♀️
 
Mä oon ärsyttävän skeptinen taas sen suhteen, että tämä jatkuu ja saadaan vauva lokakuussa syliin. Vielä on viikkoja jäljellä, että uskaltaa vähän huokaista.
Sama!

Tänään alkoi vähän juilimaan oikean munasarjan kohdalta. Siellä ilmeisesti keltarauhanen hommissa, ultrassa näkyi että ilmeisesti oikealta puolelta oli lähtenyt alkuun. Musta se on hurja juttu ja aika siisti ominaisuus naisen kehossa, että vasen munanjohdin pystyy nappaamaan oikealtakin sen munasolun (ja ilmeisesti näin siis käynyt, koska multa poistettiin just se oikeanpuoleinen).
 
Repäisykivut alkaneet.. tuikkaisi ikävästi johonkin alavatsaan ,kun nousin sohvalta ylös 🙈
 
Aika oireetonta on. Välillä hieman vatsa juilii.
Turvottaa vaan niin paljon etten saa työhousuja kiinni. 😀
 
Mulla on myös turvotusta, vaihdellen rintojen arkuutta (plus ne on jo ihan turvonneet), työpaikan jääkaappi haisee aivan hirveälle ja juilimisia alavatsalla vaihdellen, ajoittain ihan kiljuva nälkä ja sitten kun ottaa ruokaa niin se ei maistu. Eilen sain ruokkiksella närpittyä riisiä ja kanat jäi syömättä, jään töissä jo kohta kiinni jos tää ei muutu😅
 
Mulla on myös turvotusta, vaihdellen rintojen arkuutta (plus ne on jo ihan turvonneet), työpaikan jääkaappi haisee aivan hirveälle ja juilimisia alavatsalla vaihdellen, ajoittain ihan kiljuva nälkä ja sitten kun ottaa ruokaa niin se ei maistu. Eilen sain ruokkiksella närpittyä riisiä ja kanat jäi syömättä, jään töissä jo kohta kiinni jos tää ei muutu😅
Tissit on ihan turvonneet täällä myös! Ihan niin kipeet ei enää ole mitä oli, mutta nännit aristaa kyllä ja nyt kylmä käy niihin. Sama oli esikoisesta, kesken lenkin oli pakko tunkea lapasia tisseihin lämmittämään. 😀
 
Mulla oli ma-ti alavatsalla pientä menkkakipuilua. Tänään ei oo ollut. Muuten vielä oireetonta. Jännittää pahoinvointi, en oo aiemmin tainnu oksentaa ku max kerran raskaudessa, mutta ensiviikot olleet kyllä todella etovaa oloa.
 
Tissit on ihan turvonneet täällä myös! Ihan niin kipeet ei enää ole mitä oli, mutta nännit aristaa kyllä ja nyt kylmä käy niihin. Sama oli esikoisesta, kesken lenkin oli pakko tunkea lapasia tisseihin lämmittämään. 😀
Naurunaama noille lapasille 😄Täällä samaa vikaa, et nännit aristaa ja kylmä käy niihin. 😄
 
Mulla oli ma-ti alavatsalla pientä menkkakipuilua. Tänään ei oo ollut. Muuten vielä oireetonta. Jännittää pahoinvointi, en oo aiemmin tainnu oksentaa ku max kerran raskaudessa, mutta ensiviikot olleet kyllä todella etovaa oloa.
Mullakin oli eka pientä kipuilua ja sit muutaman päivän kovempaa. Nyt ne on kokonaan hävinnyt
 
Joko teillä on alkanut pahoinvointi/kuvotus? Mulla oli tänään ekaa kertaa pienesti kuvottava olo aamulla, mutta se meni nopeasti ohi.
 
Mulla ei ole muuta vielä ollut, mutta äsken kun täytin tiskikonetta niin tuli yökkörefleksi. Likaiset astiat haisi yli pahalta.😵‍💫
Niin ja suorat hiukseni alkaa mennä taas laineille😁 Joka raskaudessa sama juttu.
 
Muokattu viimeksi:
Mä olen nukkunut ihan hyvin yöllä mutta jostain syystä nyt just meinaa silmät painua kiinni. Väsymys on löytänyt tiensä tänne ja mä voisin vaan nukkua. Kukaan ei ymmärrä mun väsymystä kun en ole kertonut syytä.
 
Joko teillä on alkanut pahoinvointi/kuvotus? Mulla oli tänään ekaa kertaa pienesti kuvottava olo aamulla, mutta se meni nopeasti ohi.
Mulla on ollut muutaman päivän vaihtelevasti kuvotusta. Esim eilen illalla en saanut ommeltua kun tuli yhtäkkiä niin pahaolo. Ei tunnu siltä että oksentaisin mutta kuvottaa niin että tekee hyvää pötköttää.

Tänään on taas tälläinen turvotuspäivä ja ai että ihan leggaritkin ahdistaa 😅
 
Takaisin
Top