Millaisia raskausoireita sinulla on?

Kuullostaa erittäin tutulta 🤭
Toivottavasti ei mene rajuksi pahoinvointi, itsellä onneksi ollut lievänä taas pari päivää 👍🏻

Aamukahvin "puolipakolla" join tänään, tämä väsymys niin jäätävä että en saa muuten päivää käyntiin 😴 Kuitenkin tuohon niin tottunut.

No sehän eskaloitu sit työpäivän aikana, olin koko 12h vuoron aivan järkyttävässä kunnossa, yritin tunnin kerrallaan selvitä mutta ihan hirveäähän se oli. Vähän iski jo epätoivo, miten selviän töistä tämän olon kanssa jatkossa… 😭

Lisätietona mainittakoon, että mun työolosuhteissa en voi edes pastillia imeä tai vettä juoda työn teon lomassa, vaan aina poistuttava tuotannosta sulun kautta pois.

Lisätietona mainittakoon, että mun työolosuhteissa en voi edes pastillia imeä tai vettä juoda työn teon lomassa, vaan aina poistuttava tuotannosta sulun kautta pois.
Voi ei kuulostaa rankalta! 😫 toivottavasti olo helpottaa viikkojen karttuessa.

Oivoi 😩 tää on kyllä varmasti ikävin ”oire” toivottavasti helpottais pian!

Mulla tänään ollu edelleen pahoinvointi poissa?😅
Kokoajan nälkä, kiukkunen olo, vähän närästää ja väsymys läsnä 😴

Otan osaa vielä kuvan kera turvotus keskusteluun, kuva pahimpana päivänä otettu 😂

Liitteet

• 733B34D1-20A7-409C-AE78-6550E642875E.jpeg
    733B34D1-20A7-409C-AE78-6550E642875E.jpeg
    262.8 KB · Katsottu: 39
Täällä aamulla herätessä oli nännit aiva saakutin kipeet :rolling: Nyt olis 5+1 menossa. Ajoittaista huimausta/huonoa oloa myös mut semmosia pieniä hetkiä vaa mitkä ohittuu ku syö jotain :Grinning Face With Smiling Eyes:

Itellä aknea, kipua munasarjoissa ja alaselässä, hirveä valkovuoto, päänsärkyä ja hajut on jotenkin extra hirveitä. Sitten tietenkin jäätävä turvotus. Ei hirveän hehkeä olo 😅

Otan osaa vielä kuvan kera turvotus keskusteluun, kuva pahimpana päivänä otettu 😂
Huhhuh, ei oo mulla ihan tollasta turvotusta kuitenkaan. Mulla pullahtaa vaan alamaha, sen piilottaa vielä housuihin😂
Totesin jo, että tulee varmaan kolmas poika kun ei vaikuta nytkään siltä, että saisin sellaista söpöä tyttömahaa, joka alkaa jo tuosta rintojen alta😁

Itsellä ei oikeastaan mitään ja siksi ehkä jännittääkin onkohan siellä edes ketään. Ei sillä ekankaan kohdalla ei oireita ollut kuin närästys jossain viikon 12 jälkeen

Aika maltillista täälläkin nyt ollu. Nännikipuki hävis :Smirking Face: Tosin hirveen todentuntusta panounta näin kyl viime yönä et olin herätessäki iha pyörryksis moisest :Face With Tears Of Joy::Face With Tears Of Joy::Face With Tears Of Joy:

Tosi vähäiset oireet on ollu tähän mennessä. Rinnoissa pientä arkuutta. Ennen plussaa oli noin vuorokauden ajan ripulia ilman kummempaa syytä, ja se varmaan saikin epäilemään raskautta.

Vähän myös väsyttää ja viluttaa, mut se johtunee joulukuusta eikä raskaudesta. :tears: Onhan se mukavaa, ettei (vielä) ole isompia oireita. Toisaalta koko ajan odottaa, että saisi jotain varmuutta tähän.

Tänään 5+2
Etova olo niin kauhea tänään et ihmistenkin näkeminen saanu melkein yökkimään😂 Kiukkusuus on myös läsnä. En oo koskaan varmaan ollut näin kiukkunen.

Mun suurimpana oireena on ihan valtava jano melkein kokoajan😅 ja yhtäkkiä tulee sellaisia väsymyshetkiä, et tekee vaan mieli käpertyä just siihen kohtaan missä sattuu olemaan ja mennä lattialle kerälle köllimään🙈 Vähän on myös rinnat kipeänä. En oikein tiedä onko nyt 4+4 vai 4+5 kun appit näyttää eri verran, mut se selviää aikanaan. Jotain sellaista kuitenkin!😊

Tänään 5+2
Etova olo niin kauhea tänään et ihmistenkin näkeminen saanu melkein yökkimään😂 Kiukkusuus on myös läsnä. En oo koskaan varmaan ollut näin kiukkunen.
Mulla kans aivan kamala pahoinvointi 🤢 Yltyny viime päivinä. Itsellä ei kiukkua, mutta alkaa melkein vähän masentaa kun mitään ei saa tehtyä pahoinvoinnin takia. Töihin selvisin tänään mutta keskityn vaan siihen että en oksenna, työt ei edisty. Luojan kiitos jään lauantaina lomalle.

Haistan yhtäkkiä myös kaikki tupakoitsijat toimiston toiselta puolelta, hyi ällötys. Ikinä ennen en oo huomannu sitä hajua. Miten voikin olla näin klassiset raskausoireet näin vahvana jo nyt (6+1)

Täytyy sanoa, että oireita on, mutta ei mitään sellaista, mitä ei olisi joissain negakierrossa jo ollut. Olen kolmenkymmenen edellisen, tuloksettoman yrityskierron vuoksi tullut kovin skeptiseksi oireiden lupaavuudesta ennen testin tekoa. Lisäksi pakkaa sekoittaa keltarauhastuki, jota olen käyttänyt ensimmäistä kertaa tässä kierrossa ja joka aiheuttaa mm. ennennäkemättömiä vilunpuistatuksia keskellä yötä. En uskonut olevani raskaana ja tein testinkin vastahakoisesti, koska "oli pakko", kun menkat olivat pari päivää myöhässä. Tietysti olen todella onnellinen, että olin väärässä... Mutta nyt on siis alamahalla vihlontaa, kova jano ja paleltaa öisin. Kuvottaa välillä vähän, ja mietin että voiko jo nyt (4+3) olla pahoinvointia, toisaalta minulla on sitä kyllä ollut ihan PMS-oireena negakierroissakin. Myös silmät väsyvät helposti ruudulta lukiessa, tätä oli viime raskaudessakin ja tämä on itselläni selkeä lisä normaaleihin PMS-oireisiin. Mutta kuitenkin olo on lähes tavallinen, ilman testiä en todellakaan tietäisi olevani raskaana. Äidilläni raskaudet ovat kuulemma myös olleet aika oireettomia.

Takaisin