Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kolme raskauta takana ja ei ole ikinä oksentanut.Oireeton vielä toistaiseksi, eiköhän ne tutut oksut ja ällötykset sieltä vielä tule.

Minulla myös ihan kauhea paleilu. Ostin itselleni kuumavesipulloni ja se auttaa. Peito päälle ja kuumavesipullo vatsaalle, asunnossa liikun aina fleecepeitto päällä.Täällä ollaan nyt 4+0. Vajaa viikon verran ollut vatsatuntemuksia, joista aavistelinkin olevani paksuna ennen testiä. Ei ollu tyypillistä menkkajomotusta vaan jotenki pehmeempää.
Toinen on ollu ihan järjetön palelu vaik sisälläki 22 astetta lämmintä, silti yötki nukkunu kahden peiton alla.
Nyt huomannu myös väsymyksen, vois vaan nukkua ja nälkä tulee useemmin![]()
Onko muilla koiria, ja ootteko huomannu muutosta käytöksessä? 
Kyllä eläimet tuntee, minun äiti kissa aina tuli minun vatsalle kun olin ekan kerran raskaana.Mullaki viltti päällä kotona jatkuvasti tai sit kauhee määrä vaatteita.
Taitaa koiraki jotain vaistota, ku jatkuvasti hakeutuu ihan kiinni muhun. On siis muutenki seurallinen, mut nyt on kyl ihan erilainenOnko muilla koiria, ja ootteko huomannu muutosta käytöksessä?
![]()
Meillä on neljä, mutta en vielä huomaa kenessäkään selkeää eroaMullaki viltti päällä kotona jatkuvasti tai sit kauhee määrä vaatteita.
Taitaa koiraki jotain vaistota, ku jatkuvasti hakeutuu ihan kiinni muhun. On siis muutenki seurallinen, mut nyt on kyl ihan erilainenOnko muilla koiria, ja ootteko huomannu muutosta käytöksessä?
![]()
Meillä koirat vaan ihmettelee kun istun vessan lattiallaMullaki viltti päällä kotona jatkuvasti tai sit kauhee määrä vaatteita.
![]()
Ymmärrän kyllä, mutta vielähän se ehtii tullaMua salaa vähän harmittaa kun ei oo lainkaan pahoinvointia. Sitä ei tullu viimeksikään, toivoin että tällä kertaa ois ees vähän ollu, ni oisin tienny et asiat on erillä tavalla mitä viimeks![]()
Oon huomannu eron meijän koirassa ku kokoajan kiinni ja seuraa, mutta toki naapurissa juoksusia narttujaMullaki viltti päällä kotona jatkuvasti tai sit kauhee määrä vaatteita.
![]()
Niimpä, mulla vasta rv5 lähti käyntiin eli vielä ehtii jos on tullakseen! Ja saa kysyäYmmärrän kyllä, mutta vielähän se ehtii tullaRv 6 eikös se yleensä ala tai myöhemmin. Ja sit taas täysin normaalia ettei sitä ole lainkaan (eikä muutakaan) , tunnen näitäkin äitejä jotka oireettomana olleet
Ja toivottavasti asiat on eritavalla
Saanko kysyä miten se viimeksi meni, alkoiko vuoto yllättäen? Ikävää, että viimeksi meni niin![]()
Tervetuloa ja onnittelutMoikka!
Täällä ”uudelle kierrokselle” lähtenyt
Minulla esikoinen 15, keskimmäinen 13 ja nuorimmainen 10-vuotias. Tuntuu, että olen jo ihan kaiken unohtanut. Esikoisen ja keskimmäisen aikaan olin mukana keskusteluryhmissä ja ihana oli huomata, että näitä vielä on
Nyt omien laskujen mukaan 5+0 ja oireina rinnat kipeänä, vähän hajut etoo ja lievää väsymystä. Ja alavatsa on ajoittain jomotellut.
Itsellä tietää nyt kaksi työkaveria kun meinannu oksentaa heidän edessään ja vetänyt heikoksiOnnea Bluemeanie, tervetuloa mukaan
Tänään on eka kertaa aamupahoinvointi nostellu päätään ja kahvikin vähän tökki.
Mietin vaan kauanko saan salattua töissä jos alkaa kovin kaikki etomaan.
Onnea Bluemeanie, tervetuloa mukaan
Tänään on eka kertaa aamupahoinvointi nostellu päätään ja kahvikin vähän tökki.
Mietin vaan kauanko saan salattua töissä jos alkaa kovin kaikki etomaan.