Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla ei ole oikeen mitään oireita, välillä vähän nipistelee ja kiristelee alavatsaa. Oireettomuus ahdistaa, mutta jospa tässä viikkojen lisääntyessä tulis jotain mieltä rauhoittavia merkkejä

Oireeton vielä toistaiseksi, eiköhän ne tutut oksut ja ällötykset sieltä vielä tule.

Täällä ollaan nyt 4+0. Vajaa viikon verran ollut vatsatuntemuksia, joista aavistelinkin olevani paksuna ennen testiä. Ei ollu tyypillistä menkkajomotusta vaan jotenki pehmeempää. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Toinen on ollu ihan järjetön palelu vaik sisälläki 22 astetta lämmintä, silti yötki nukkunu kahden peiton alla.

Nyt huomannu myös väsymyksen, vois vaan nukkua ja nälkä tulee useemmin :tears:

Täällä taas päinvastoin, tänään 4+4 ilmestynyt ruokahaluttomuutta. Ei pahoinvointia, mutta nälkää ei näy ei kuulu ja saa vähän pakottaa ittensä syömään.

Täällä ollaan nyt 4+0. Vajaa viikon verran ollut vatsatuntemuksia, joista aavistelinkin olevani paksuna ennen testiä. Ei ollu tyypillistä menkkajomotusta vaan jotenki pehmeempää. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Toinen on ollu ihan järjetön palelu vaik sisälläki 22 astetta lämmintä, silti yötki nukkunu kahden peiton alla.

Nyt huomannu myös väsymyksen, vois vaan nukkua ja nälkä tulee useemmin :tears:
Minulla myös ihan kauhea paleilu. Ostin itselleni kuumavesipulloni ja se auttaa. Peito päälle ja kuumavesipullo vatsaalle, asunnossa liikun aina fleecepeitto päällä.

Mullaki viltti päällä kotona jatkuvasti tai sit kauhee määrä vaatteita. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Taitaa koiraki jotain vaistota, ku jatkuvasti hakeutuu ihan kiinni muhun. On siis muutenki seurallinen, mut nyt on kyl ihan erilainen :tears: Onko muilla koiria, ja ootteko huomannu muutosta käytöksessä? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mullaki viltti päällä kotona jatkuvasti tai sit kauhee määrä vaatteita. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Taitaa koiraki jotain vaistota, ku jatkuvasti hakeutuu ihan kiinni muhun. On siis muutenki seurallinen, mut nyt on kyl ihan erilainen :tears: Onko muilla koiria, ja ootteko huomannu muutosta käytöksessä? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Kyllä eläimet tuntee, minun äiti kissa aina tuli minun vatsalle kun olin ekan kerran raskaana.
Muuten vihaisi minua 😁 kun ei ollut raskaana

Meillä on neljä, mutta en vielä huomaa kenessäkään selkeää eroa 😅

Meillä koirat vaan ihmettelee kun istun vessan lattialla 😂 seuraavat perässä sinne, mut ei näytä muuten tajuavan vielä mitään.

Meillä kissoja, mutta ne nyt aina kyhnää vierellä 🤭

Tämäkin aamu alkoi pahoinvoinnilla, ei kahvi tule kyseeseen lainkaan 🤢 Eikä mikään oikein tunnu maistuvan..
Flunssa edelleen päällä, lihassärky vähän lievempänä, mutta nenä alkanut vuotaa. 🤧

Mua salaa vähän harmittaa kun ei oo lainkaan pahoinvointia. Sitä ei tullu viimeksikään, toivoin että tällä kertaa ois ees vähän ollu, ni oisin tienny et asiat on erillä tavalla mitä viimeks 😅

Mua salaa vähän harmittaa kun ei oo lainkaan pahoinvointia. Sitä ei tullu viimeksikään, toivoin että tällä kertaa ois ees vähän ollu, ni oisin tienny et asiat on erillä tavalla mitä viimeks 😅
Ymmärrän kyllä, mutta vielähän se ehtii tulla 😌 Rv 6 eikös se yleensä ala tai myöhemmin. Ja sit taas täysin normaalia ettei sitä ole lainkaan (eikä muutakaan) , tunnen näitäkin äitejä jotka oireettomana olleet 😊

Ja toivottavasti asiat on eritavalla 🤞🏻❤️
Saanko kysyä miten se viimeksi meni, alkoiko vuoto yllättäen? Ikävää, että viimeksi meni niin😔🤍

Oon huomannu eron meijän koirassa ku kokoajan kiinni ja seuraa, mutta toki naapurissa juoksusia narttuja😫😝

Ymmärrän kyllä, mutta vielähän se ehtii tulla 😌 Rv 6 eikös se yleensä ala tai myöhemmin. Ja sit taas täysin normaalia ettei sitä ole lainkaan (eikä muutakaan) , tunnen näitäkin äitejä jotka oireettomana olleet 😊

Ja toivottavasti asiat on eritavalla 🤞🏻❤️
Saanko kysyä miten se viimeksi meni, alkoiko vuoto yllättäen? Ikävää, että viimeksi meni niin😔🤍
Niimpä, mulla vasta rv5 lähti käyntiin eli vielä ehtii jos on tullakseen! Ja saa kysyä ❤️ Tuli hailakkaa pyyhkäisyvuotoa melkein 2vkoa ennen kun käynnistyi sitten se tuskaisempi vaihe. Kaikki vähäisetkin oireet loppu melkeen heti vuodon alkaessa.

Moikka!
Täällä ”uudelle kierrokselle” lähtenyt😊
Minulla esikoinen 15, keskimmäinen 13 ja nuorimmainen 10-vuotias. Tuntuu, että olen jo ihan kaiken unohtanut. Esikoisen ja keskimmäisen aikaan olin mukana keskusteluryhmissä ja ihana oli huomata, että näitä vielä on😁
Nyt omien laskujen mukaan 5+0 ja oireina rinnat kipeänä, vähän hajut etoo ja lievää väsymystä. Ja alavatsa on ajoittain jomotellut.

Onnea Bluemeanie, tervetuloa mukaan😊

Tänään on eka kertaa aamupahoinvointi nostellu päätään ja kahvikin vähän tökki.
Mietin vaan kauanko saan salattua töissä jos alkaa kovin kaikki etomaan.

Moikka!
Täällä ”uudelle kierrokselle” lähtenyt😊
Minulla esikoinen 15, keskimmäinen 13 ja nuorimmainen 10-vuotias. Tuntuu, että olen jo ihan kaiken unohtanut. Esikoisen ja keskimmäisen aikaan olin mukana keskusteluryhmissä ja ihana oli huomata, että näitä vielä on😁
Nyt omien laskujen mukaan 5+0 ja oireina rinnat kipeänä, vähän hajut etoo ja lievää väsymystä. Ja alavatsa on ajoittain jomotellut.
Tervetuloa ja onnittelut 🥰

Itsellä tietää nyt kaksi työkaveria kun meinannu oksentaa heidän edessään ja vetänyt heikoksi 🤢 Mutta esimiehelle en vielä ole kertonut, varmaan pitää mainita kohta. Tää pahoinvointi vaan lisääntynyt tällä uudella raskausviikolla.. 🙈

Kiitoksia Fivva ja Elliephant!😍

Minäkin totesin juuri, että taitaa pahoinvointi alkaa tästä päivästä. Päiväruoka meinasi pyöriä suussa ja kahvi etoo.

Me ollaan mietitty, että missä vaiheessa lapsille kerrotaan. Tuntuu reilulta kertoa heille ensimmäiseksi ja ovathan he jo niin isojakin.

Takaisin