Millaisia raskausoireita sinulla on?

On normia, itsellä kans tänään oikeen nivusissakin vihloo ja vv lisääntynyt reippaasti. Alaselkää joskus jomottaa. Mutta lievää nippailua/vihlontaa. Pitää ottaa vaan rauhassa 🥰
Okei huh hyvä😁 tää on niin pelottavaa ku ei tiedä yhtään mitä odottaa tai mikä on normaalia mikä ei🫢. Vielä pitäis 4 vko odotella neuvolaan niin pääsee siellä sit ehkä vähä enemmän kartalle.

Tänään on kyllä ollut sellainen etomispäivä... Vähän väliä iskee pahoinvointi söi tai ei syö 🤢 Ei kuitenkaan oksentamispisteeseen ole mennyt.
Nivusissa/lonkissa ihme vihlaisuja ja lievää menkkakipua, ei tosin niissä mitään huolestuttavaa. Esikoisen aikaan oli samoja. Ja reisiin särkee 🙈

Tänään 4+4 ♡

tänää alavatsa ollu jotenki enemmän kipeä. Ei kivulias, mut selkeesti enemmän kipeä ku yleensä. Tulee aaltoilevasti
Onkohan tälläin normaalia 😫
Mulla kans aaltoilee nämä vatsatuntemukset. Ei voi menkkakipuihin (vaikka semmosia ei enää oo synnytyksen jälkeen ollutkaan) verrta mut kyl seilailee päivän mittaan pikku vihlonnoista semmoseen kireämpään tunteeseen ja esikoinen istu vatsan päällä ni tuntu et ois kivi kohdussa 😝 täytyy olla esikoisen kanssa jumppailessa tarkkana 👍🏼 ja on kyl semmosia et nyt alakis menkkakipu mut sit se loppuu, vaikea selittää! Varmasti sulla kaikki ok!

Ihana kun tulee porukkaa lisää 😍
@Myrtle ootko yksityisellä vai kunnallisella ollu alkionsiirrossa, jos saa kysyä? 😊
Meillä kans alkionsiirrosta kyytiläinen vihdoin matkassa 😍
Olen yksityisellä, asun ulkomailla ja muita vaihtoehtoja ei täällä oikein ole. Aivan huippuhoitoa olen kyllä mielestäni saanut, vaikka kestikin näin kauan saada tuloksia!

Mulla kans aaltoilee nämä vatsatuntemukset. Ei voi menkkakipuihin (vaikka semmosia ei enää oo synnytyksen jälkeen ollutkaan) verrta mut kyl seilailee päivän mittaan pikku vihlonnoista semmoseen kireämpään tunteeseen ja esikoinen istu vatsan päällä ni tuntu et ois kivi kohdussa 😝 täytyy olla esikoisen kanssa jumppailessa tarkkana 👍🏼 ja on kyl semmosia et nyt alakis menkkakipu mut sit se loppuu, vaikea selittää! Varmasti sulla kaikki ok!
No hyvä tietää! Mulla on nyt ollu aivan loputon nälkä. En oo varmaan koskaan syönyt näin paljo niin voi vaikuttaa et vatsa myös kipeä sen takia 😂

Maha oli sekaisin, mistä jo vähän aavistelin. Tänä aamuna maha oli turvonnut valtavaksi palloksi ja hieman nippaili, mut ei täällä vielä sen isompaa oireilua ☺️

Nyt meinaa oksennus tulla ensimmäistä kertaa. Pelkään kuollakseni oksentamista, mut nyt niin huono olo et mielummin tulis se oksennus 😭

Nyt meinaa oksennus tulla ensimmäistä kertaa. Pelkään kuollakseni oksentamista, mut nyt niin huono olo et mielummin tulis se oksennus 😭
Siiis ihan sama täällä 🤢 etova olo kiertää jatkuvasti ja puhalluttaa.. Täällä nyt 4+5 😌

Niinpä, pakko se vaan on yksityiselle mennä.

Ja tottahan se on että oireet on niin yksilöllisiä!
Minun ensimmäinen oli poika ja ei ollut oireeita (silloin olin myös nuori 😁19v),

Toka ja(kaksosraskaus, yhden vauvan keskenmeno 8vk) kolmas olivat tytöt, ja silloin jatkuva pahoinvointia, liha haju sai vatsan sekaisin

tänää alavatsa ollu jotenki enemmän kipeä. Ei kivulias, mut selkeesti enemmän kipeä ku yleensä. Tulee aaltoilevasti
Onkohan tälläin normaalia 😫
Minulla on koko ajan kipuja vatsassa, alkoi 4+3 ja on jatkuva. Paikat venyvät ja kasvavat, se on ihan normaalia. Sellainen kuumeinen tunne vatsassa

Toi kuumeinen tunne kuvastaa tosi hyvin mitä itelläni kans!
4 ja 5 viikko on se aika kun vauva on juuri kiinnittynyt tai kiinnittymäisillään kohdun seinämään. Aika monella on todella kovat kivut silloin

Tänään on ollut aivan järkyttävä olo. Helpotti ehkä klo 12-14 välillä kunnes jatkunut taas ja edelleen on.
Ei auta mikään😵‍💫 miten ihmeessä töitä kykenee tekemään tälläisessä olossa..

Tänään 5+1, vapaa päivä ja heräsin 7, nukuin 9:30-12, söin leivän ja torkuin 14:30 asti 🥱 aivan jäätävä väsymys. Ja hengästyttää jo metsäkävely koiran kanssa? Onko muilla et puuskututtaa pienikin reippaampi kävely?

Tänään 5+1, vapaa päivä ja heräsin 7, nukuin 9:30-12, söin leivän ja torkuin 14:30 asti 🥱 aivan jäätävä väsymys. Ja hengästyttää jo metsäkävely koiran kanssa? Onko muilla et puuskututtaa pienikin reippaampi kävely?
Minulla ei ole ollenkaan väsymystä, ihmettelen joka päivä, että olenko ollenkaan raskaana 😂

Onneksi reipas kävely ei tee mitään, jaksan hyvin, vielä 😁

Muokattu viimeksi:
Takaisin