Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täälläkin oireet lähes poissa. Rinnat vaan älyttömät arat, yöllä närästää ja repäisykivut tuolla nivusissa ärsyttää😣 Mut muuten kans nautin nyt tästä lähes normaalista olosta, oikeesti meinaa unohtaa olevansa raskaana välillä 😂
 
Mulla sekä tässä että esikoisen raskaudessa oireet ovat loppuneet viikolla 10. Ja nyt vaan nautin tästä hyvästä olosta😀
Joo pitää yrittää itsekin nauttia. Kun kaikki ei valitettavasti pääse näin helpolla. Oletettavaa on että kaikki on kuitenkin hyvin, mieli vaan tekee tepposia kaikenlaisilla peloilla.
 
Mulla oli viimeksikin super oireeton raskaus. Sillo oksentelin aamulla Kahen viikon ajan ja tissit oli kipeet, sen jälkeen ei mitään , ihan loppu raskaudesta ranteet kipeyty öisin. Mulla ei ollu ees yhtään supistusta. Ihan muutaman kerran meni maha kovaksi.

Nyt oon oksennellu paljon pidemmän ajan, mut vaan silloin tällöin. Vessahätä oli alussa paljon mut ei mulla oikein muuta oo nytkään. 🤷 Mun keho on ilmeisesti tehty raskaana olemiseen vaikka raskaaksi tuleminen ei ookaan helppoa. 🤣
 
Eiii oo totta, just eilen kirjoitin ton että ei mitään oireita oo ollu enää. Ne on ollu jo hyvän tovin poissa. Niin eiköhän tänään pahoinvointi ollut pahempi kuin kertaakaan tässä tai esikoisen raskaudessa ja oksensin ekaa kertaa. En jaksa jos nää tulee takaisin😪
 
Joo pitää yrittää itsekin nauttia. Kun kaikki ei valitettavasti pääse näin helpolla. Oletettavaa on että kaikki on kuitenkin hyvin, mieli vaan tekee tepposia kaikenlaisilla peloilla.
Kaikki on varmasti hyvin.❤️ Ja joo tiedän hyvin ton, kun mieli keksii kaikesta jotain pelottavaa. Tässä kohtaa oireet kuitenkin monilla alkaa helpottaa, joten jos jotenkin pystyt luottamaan siihen ja nauttia oireettomuudesta.😍
 
Eiii oo totta, just eilen kirjoitin ton että ei mitään oireita oo ollu enää. Ne on ollu jo hyvän tovin poissa. Niin eiköhän tänään pahoinvointi ollut pahempi kuin kertaakaan tässä tai esikoisen raskaudessa ja oksensin ekaa kertaa. En jaksa jos nää tulee takaisin😪

Mäkin taas kuvittelin että pahoinvointi on loppunut, kun monta päivää ollut hyvä olo. No eikä mitä, tänä aamuna olikin sit oikein ennätyshuono olo 😂 edelleenkään en oo kertaakaan oksentanut, mutta nyt oli kyllä aika lähellä.
 
Mäkin taas kuvittelin että pahoinvointi on loppunut, kun monta päivää ollut hyvä olo. No eikä mitä, tänä aamuna olikin sit oikein ennätyshuono olo 😂 edelleenkään en oo kertaakaan oksentanut, mutta nyt oli kyllä aika lähellä.
Voi ei😰😅 mä olin niin onnellinen kun vihdoin on taas ollut jaksamista ja halua tehdä asioita ja on ollut sosiaalinenkin olo ja nyt vaan mietin kauhulla että jos tää taas alkoi. Noh, jospa tää kuitenkin olis vaan tää yks päivä meillä molemmilla ja sitten taas parempaan suuntaan.
 
Mulla on vähät oireet helpottanu ja tänään menossa 10+4. Väkisin itsekin miettinyt että onko kesken mennyt. Kauheeta tämä piinailu ja odottelu. Mun pitäis oottaa vielä 2 viikkoo ultraan, kerkeen varmaan tulla hulluks ennen sitä. 🥴
Itellä kans 10 viikolla oireet vähenty huomattavasti et väsymys jäi vaan :)
 
Edelleen vaivaa ihan jäätävä väsymys, ja iltapahoinvointi. Töistä kun pääsee, niin oksentamisen kautta sohvalle makaamaan.
Myöskään närästys ei ole kadonnut minnekään.
Kotihommat on jääneet hyvinkin vähemmälle, ja ystävien tapaamiset. 😫
 
Mulla on muuten ihan jees olo mutta ummetus ja turvotus vaivaa. Onneks oon nyt rakastunu taateleihin, toivottavasti auttais.
 
Onko kukaan vielä ihan oksennellu?
Mulla edelleen jatkuu aamusin ja 13+5 tänää 😵‍💫
Iltasin myös huono olo mutten oksenna.
 
Onko kukaan vielä ihan oksennellu?
Mulla edelleen jatkuu aamusin ja 13+5 tänää 😵‍💫
Iltasin myös huono olo mutten oksenna.
Kyllä on tullut oksenneltuakin. Nyt 11+4 eikä huonolle ololle näy loppua. Se alkaa aamulla ja voimistuu iltapäivän jälkiin tosi huonoksi. Iltaisin oksennus välillä tullut.
 
Täällä kans oireet lähinnä jatkuva vessassa juoksu, rinnat super arat ja repäisykivut 😅 Kyllä ainakin se pahoinvointi hävinnyt ✌🏻

Nää siis loppui rv12-13 mennessä joten tsemppiä teille ketkä vielä kamppailette näiden ällötyksien kanssa ❤️
 
Oireet on ollut kovin vähäiset alusta asti ja viimeisetkin loppui kuin seinään rv9. En edes tajuaisi olevani raskaana, mutta rinnat on niin valtavat että erottaa normaalista tilanteesta :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Aluksi oli vaikea nauttia oireettomuudesta ja kaikki pelotti, mutta nyt osaa jo nauttia kun on energiaa ja elämää voi elää suht normaalisti
 
Mulla tuli oireet takaisin viime viikolla, mut torstai-aamuna kaikki oireet oli loppuneet kuin seinään ja nyt on useampi päivä ollut energinen ja hyvä olo. 13+5 on nyt.
Meillä oli viime viikolla nt-ultra ja siellä oli onneksi kaikki hyvin, mutta silti jänskättää et mikä homma, vaikka kai niiden oireiden pitäisikin hävitä tässä vaiheessa jo 🙈
 
Mulla on tällä viikolla ollut aamuisin huonompi olo kuin kertaakaan aikaisemmin. Eiks sen pahoinvoinnin pitänyt helpottaa tässä kohtaa eikä pahentua 😆
 
Täällä mennään viikolla 15 ja tosi skeptinen olo kun tuntuu ettei olisi raskaana ollenkaan. Kaikki oireet, turvotukset, ruokaäklötykset, vösymykset yms tuntuu olevan hävinneet. Vatsakumpukaan ei ole juuri vielä kasvanut, pientä paineen tunnetta siellä vatsassa toki on. Nt ultrassa oli kaikki hyvin kuitenkin ja tulevalla viikolla neuvola joten toivottavasti siellä vielä sydänäänet kuuluu.
 
Nyt neljännellätoista viikolla on kyllä oireet helpottaneet, mutta turvotus edelleen vaivaa! Onko jollain muulla samaa? Myös pirteyttä vielä odotellaan. 🫠
 
Nyt neljännellätoista viikolla on kyllä oireet helpottaneet, mutta turvotus edelleen vaivaa! Onko jollain muulla samaa? Myös pirteyttä vielä odotellaan. 🫠
Mäkin nuolaisin liian aikaisin, turvotus on tullut takaisin ja huhhuh että on kyllä raskas olo 😅
 
Takaisin
Top