Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nauroin sit tol kirppujutul, en sun pöntön halailul4+5 olen tänään ja äsken halailin ekaa kertaa pönttöäTuli kyllä puun takaa kun ei ole edes huono olo ollut tänään. Kirppu sieltä viestitteli että älä äippä huolehdi täällä kaikki hyvin
Täällä sama että rinnat ei oo niin kipeet kun aiemmin..Mulla ollu tänää ainoostaan rinnat pinkeet/ turvoksissa ja hellät, turvotusta mahassa ja kohtu nippailua
Sai mut jotenki huolestuu ku rinnat ei yhtä kipeet ko aiemmin![]()
Hei, täällä toinen joka toivoo pahoinvoinnin tulevan pian, ja jolla edellisestä raskaudesta yli 10 vuotta. Tätä kolmatta on yritetty vuosia, joten toivon niiin kovasti että raskaus nyt etenee, ja koitan epätoivoisesti muistella millä päivillä pahoinvointi noiden nyt jo teinien raskauksissa alkoiViime raskaudessa josta nyt 13 vuotta niin kärsin ihan hullusta pahoinvoinnista. Itse asiassa olen toivonut että se tulisi nytkin niin aikakin tietäisin olevani vahvasti raskaanatätä kyllä varmaan kadun kun/jos se iskee
Tissioireet voisin ottaa kyllä. Nyt on mullakin ainoastaan turvonneet, vähän saattaa nännit olla yön jäljiltä arat mutta siihen se sitten jää. Keväisessäkään ei ollut tissit kipeänä, mutta sitä edellisellä kerralla oli taas ihan hervottoman arat.Mulla kans pahoinvointi hellittänyt parina päivänä ja heti huolestuinMulla ollu tänää ainoostaan rinnat pinkeet/ turvoksissa ja hellät, turvotusta mahassa ja kohtu nippailua
Sai mut jotenki huolestuu ku rinnat ei yhtä kipeet ko aiemmin![]()
Sama täällä tänään. Aamulla tunne ettei mitään oireita ja jotenkin tyhjä oloMulla kans pahoinvointi hellittänyt parina päivänä ja heti huolestuinOn tää alku aika kurjaa odottelua
![]()
Sama olo oli mulla ja itkin jo lohduttomat itkut, mut eteenpäin mennään ja varhaisultra mulla on jo perjantaina, josko sieltä hyvät uutisetSama täällä tänään. Aamulla tunne ettei mitään oireita ja jotenkin tyhjä olonyt kyllä illalla huono olo ja alavatsalla paljonkin tuntemuksia et kai ne vaihtelee ainakin toivon niin
![]()
No ei oo enää onneks pitkä aika ultraan toivottavasti siellä kaikki hyvinSama olo oli mulla ja itkin jo lohduttomat itkut, mut eteenpäin mennään ja varhaisultra mulla on jo perjantaina, josko sieltä hyvät uutisetIlmeisesti oireiden vaihtelu on ihan normaalia, mut kyl erityisesti oireiden vähyys tässä pistää huolestuttamaan
![]()