Millaisia raskausoireita sinulla on?

Rinnat kipeenä (varsinkin aamuisin kun nousee sängystä, ihaku ois kiviä täynnä 😂), jatkuva väsymys, voisin nukkua +12h helposti, hermostun helposti (saatan myös itkeä herkästi :D) ja pahoinvointi, tietyt hajut saa yökkimään 🥲
 
Heips! Onko kenelläkään muulla ollut oireena lievät menkkamaiset kivut alavatsalla? Nipistelyt. Ajattelin jo alkaako ne kuukautiset. 😅
Mulla on just nimenomaan nipistelyä/kirvelyä, ennen plussaa oli sellasta menkkajomotusta 😊
 
Mahtaakohan pahoinvointi tehdä tuloaan, tein ruokaa ja kun kuorin perunoita ja katsoin lavuaaria, jossa oli pieniä raa’an jauhelihan palasia ni alko se näky jotenkin oksettamaan 🤢😃
 
Heips! Onko kenelläkään muulla ollut oireena lievät menkkamaiset kivut alavatsalla? Nipistelyt. Ajattelin jo alkaako ne kuukautiset. 😅
Mulla kans nipistelyä ja pieniä vihlaisuja. Vihlasut tulee just ku nousee nopeesti, aivastaa tai yskäsee😂 menkkamaista jomotusta ei oo ollu olenkaa. Sit kärsin ajoittain nivusten poltteesta.. liekkö nää johtuu kohdun kasvusta tai jotain😂🤭

Esikoista kun odottaa nii ei tiedä kyl yhtää mistä mikäki johtuu ja onko jokin normaalia vai ei😩😂
 
Mulla on repäisykipuja, jotka tulee helposti äkillisestä liikkeestä esim.aivastaessa tai jopa kylkeä kääntäessä. Ei oo joka päivä. Tässä raskaudessa ei ole ollut jomotuksia. Ennen plussausta ja just sen jälkeen oli "nipistelyä".
 
No niinpä. Pelottavaa vähä tämmöne 😅
Mua ei pelota ku viimeks ei vahvat oireetkaan meinannu mitään mut silti jotenkin haluisin sen raskaanaolevan olon 😆 joo kyl mä pissal käyn tiuhempaan ku normisti mut siinä se 😄
 
Kävin muuten aamusta vaa alla ja menkkojen ekana päivänä painoin 67 ja nyt vaaka näytti 69.1 😄
 
Heips! Onko kenelläkään muulla ollut oireena lievät menkkamaiset kivut alavatsalla? Nipistelyt. Ajattelin jo alkaako ne kuukautiset. 😅
No kyllä vaan. En yleensä edes kärsi menkkakivuista mutta nyt niitä kyllä on.
 
Mulla on ollut rinnat tosi kipeet jo jonkin aikaa, alavataslla on vaihdellen tunteita mm. elohiiri, menkkajomotukset ja turvotus. Myös välillä etova olo ja joku ihan super hajuaisti. Lisäksi syke on kokoajan vähän korkea ja hengästyy nopeasti. Ja ihan sika kova väsy tai oikeestaan uupumus. Myös iltaisin tulee vilu mutta aamuisin hiki. Tuntuu ettei paljoa ole mutta nyt kun kirjoitti niin onhan noita 😂
 
Viime raskaudessa josta nyt 13 vuotta niin kärsin ihan hullusta pahoinvoinnista. Itse asiassa olen toivonut että se tulisi nytkin niin aikakin tietäisin olevani vahvasti raskaana 😂 tätä kyllä varmaan kadun kun/jos se iskee
 
Väsymys on kyllä alkanut nyt lisääntymään, vaikka aamuöiset valvomiset jäikin vaan pariin yöhön. Tuntuu että oon jo puolenpäivän aikaan ihan poikki. Onneksi olen lapsen kanssa vielä kotona, en tiiä miten jaksaisin töissä. 😅
 
Väsymys on kyllä alkanut nyt lisääntymään, vaikka aamuöiset valvomiset jäikin vaan pariin yöhön. Tuntuu että oon jo puolenpäivän aikaan ihan poikki. Onneksi olen lapsen kanssa vielä kotona, en tiiä miten jaksaisin töissä. 😅
Mulla on ihan sama että alkaa puolenpäivän aikaan väsymys. Onneksi mies laittaa ruuat kotiin mennessä en tiedä miten siitä selviäisin.
 
4+5 olen tänään ja äsken halailin ekaa kertaa pönttöä 😅 Tuli kyllä puun takaa kun ei ole edes huono olo ollut tänään. Kirppu sieltä viestitteli että älä äippä huolehdi täällä kaikki hyvin
 
Takaisin
Top