Millaisia raskausoireita sinulla on?

Rinnat arat edelleen. Joinain päivinä turvottaa kovin, ei voi mitä tahansa kaapista laittaa päälle. Huomaa, että nestettä kertyy ja aineenvaihdunta on hidastunut. Säännöllisestä syömisestä pitää pitää huolta.
 
Vähän kyllä on jo sellainen fiilis ajoittain, että tulis jo jotain et ees tuntis jotenki et on raskaana 😅 mulla alkanut oireet aiemmin n. Rv 6+ jotain paitsi esikoisesta oli kyllä plussaamisesta tissit kipeet mut ei muuta kunnes alko oksentelu.

Nooooh ootellaan 🎃 ärsyttää olla niin malttamaton
 
Hajuaisti on kyllä voimistunut tosi kovasti viime päivinä. Bussissa meinasi tulla huono olo, kun sekoittui hiki, tupakka ja monet eri hajuvedet keskenään hyyyvin voimakkaasti. Samoin kotona vaipparoskis ei ole koskaan haissut niin pahalle kuin mille se haisee nyt. 🤢
 
Nyt se pahoinvointi tuli tänne😩 välillä oikee yökkäyttää nii et tuntuu että oksennus tulis, mut ei onneks viel oo oksennus lentäny😅
 
Nyt se pahoinvointi tuli tänne😩 välillä oikee yökkäyttää nii et tuntuu että oksennus tulis, mut ei onneks viel oo oksennus lentäny😅
Voih, tervetuloa kerhoon 😒 mulla kans nyt joku pahenemisvaihe tässä meneillään. Ei meinaa mennä mikään ruoka alas. 🤢
 
5+4, pahoinvointia, väsymystä, heräilyä keskellä yötä, ruokahaluttomuutta, rinnat turvonneet ja arat. Ihan riittävästi siis :D Suurin osa oireista alkoi tai voimistui heti kun tuli tuo 5 vkoa täyteen, eli ihan oppikirjasta. Oltiin viikonloppuna reissussa ja voin kertoa, että oli astetta rankempi loma, kun piti pysähdellä yökkimään monta kertaa kesken kaupunkikierroksen ja koko ajan piti olla jotain pupellettavaa. Ja päikkärit oli pakko saada joka päivä :)
 
4+3, kipeät rinnat, päänsärkyä, välillä lievää pahoinvointia, vilunväreitä, jomotusta munasarjoissa ja välillä menkkamaista kipua
 
Mullakin rinnat arat ja sellanen pieni huono olo koko ajan. Eikä tee mieli syödä mitään. Nukun myös tosi huonosti, enkä saa unta päivällä, vaikka oon tosi väsynyt.
 
Mul ei oo viel mittään 😁 tai vähä nippailee välil alamahaa, mut ei muuta. Vähä toivois et tulis jotain et tietäis et kaveri kulkee matkas, mut toisaalt parempi näin.
 
Tänään on ollut kyllä pahoinvointia enemmän kuin aiempina päivinä. Sellaista kuvottavaa oloa, joka tulee aaltoillen. On myös väsyttänyt päivällä todella paljon. Viime viikon hikoilu on vaihtunut paleluun.
Tänään 5+1.
 
4+5, ei muutoksia eli oireetonta ja ruoka maistuu ihan normaaliin tapaan 😛
 
5+3 ja pahoinvoinnit vaan lisääntyy, eikä toissapäivästä lähtien oo ollu hetkeäkään ilman pahoinvointia 😒 Alavatsatuntemuksia myös ja kunnolla turvonnut pallomaha 😄
 
5+3 ja pahoinvoinnit vaan lisääntyy, eikä toissapäivästä lähtien oo ollu hetkeäkään ilman pahoinvointia 😒 Alavatsatuntemuksia myös ja kunnolla turvonnut pallomaha 😄
Koska sulla alko pahoinvointi? 😊
 
2+6 oli ekan kerran eli varmaan just sillon kiinnittymisen lähellä, kun hcg alkanu lisääntymään 😒 siitä jo arvasin, että nyt nappas.
Oho, no ompa alkanu aikasin 🥶 mulla aiemmissa alkanu nyt ku tarkistin ni 5-6 viikoilla, eli saa nähdä alkaako viikonloppuna munki hymy hyytymään 😄
 
Oho, no ompa alkanu aikasin 🥶 mulla aiemmissa alkanu nyt ku tarkistin ni 5-6 viikoilla, eli saa nähdä alkaako viikonloppuna munki hymy hyytymään 😄
Jospa tällä kertaa oliskin sulla helpompi 😊🤞🏻 Toisin kuin täällä. Mulla alkoi esikoisesta just 5+jotain eli näihin aikoihin🤦🏼‍♀️ Elän siinä toivossa, että tää loppuukin sit aikasemmin 😂
 
Jospa tällä kertaa oliskin sulla helpompi 😊🤞🏻 Toisin kuin täällä. Mulla alkoi esikoisesta just 5+jotain eli näihin aikoihin🤦🏼‍♀️ Elän siinä toivossa, että tää loppuukin sit aikasemmin 😂
Toivottavasti olis. Olis kyllä vähintäänkin kohtuullista, että loppuis aikasemmin 😎
 
Takaisin
Top