Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on Oura myös! En tiedä onko se tässä kohtaa hyvä vai huono. Mulla oli lämmöt myös pitkään koholla, eilen vielä 0.4 mutta tänään yht äkkiä 0.0. Samoin yösyke oli pitkään koholla mutta nyt se on laskenut lähelle normaalia ehkä viikko sitten. Sain ouran tosin alle viikko ennen the ovulaatiota joten en tiedä miten keskiarvot lasketaan. Ja kävin ultrassa viimeksi eilen joten kaiken pitäisi kyllä olla kunnossa.Seuraileeko joku aamulämpöjä tai omistaako ouran? Tiedän että on yksilöllistä mutta milloinkohan ruumiinlämpö palaa normaaliksi? Mulla ollu lämmöt koholla n0.3 astetta ja nyt on laskenu takas aikaan ennen raskautta niin mahtaakohan olla normaalia? Nyt siis 8+1. Tää on ihan kauheeta kun koko ajan tutkii itseään eikä pysty nauttimaan mistään ja pelkää koko ajan et täsä tää oli kun ei oo oikeen mitään kunnon oireitaan vähän vaan sitä sun tätä
Huh tsemppiä - nämä ei ole kivoja. Mulla oli pahin keikka kun paha olo tuli päiväkotireissulla, onneksi kotiin päin tullessa. Muovipussikin oli mukanaHuh huh tänään halailtiin pönttöä heti aamustatähän asti mennyt ellittavalla ololla ohi ja suolakeksejä puputtamalla mut nyt iski ekaa kertaa elämässä semmonen oikein leffa-raskauspahoinvointi
hyvä että vessaan kerkesin. Tätä oloa ei ees triggeröinyt mikään, olin syöny hyvin aamupalat ja ei etonut niin kylläpä piti laittaa töppöstä toisen eteen kun tuli yhtäkkiä niin voimakas pahoinvointi.
Kuulostaa aika samalta. Mulla myös syke oli koholla ja nyt laskenut muutaman päivän. Jostain luon että n.rv 8 ruumiinlämpö laskisi mutta tiedä häntä. Mut hyvä kun oot käyny eilen ultrassa ja mehän mennään samoissa viikoissa niin ehkä sitä pitää vaan valaa uskoa itseen että kaikki hyvin ja lakata tuijottamasta kaikkia oireita tai niiden puuttumista. Eikä ehkä katsoa enää ouran tietojaMulla on Oura myös! En tiedä onko se tässä kohtaa hyvä vai huono. Mulla oli lämmöt myös pitkään koholla, eilen vielä 0.4 mutta tänään yht äkkiä 0.0. Samoin yösyke oli pitkään koholla mutta nyt se on laskenut lähelle normaalia ehkä viikko sitten. Sain ouran tosin alle viikko ennen the ovulaatiota joten en tiedä miten keskiarvot lasketaan. Ja kävin ultrassa viimeksi eilen joten kaiken pitäisi kyllä olla kunnossa.
Todellakin - oireet paha, mutta välillä niiden puuttuminenkin (Kun niitä on ollut) on kamalaaKuulostaa aika samalta. Mulla myös syke oli koholla ja nyt laskenut muutaman päivän. Jostain luon että n.rv 8 ruumiinlämpö laskisi mutta tiedä häntä. Mut hyvä kun oot käyny eilen ultrassa ja mehän mennään samoissa viikoissa niin ehkä sitä pitää vaan valaa uskoa itseen että kaikki hyvin ja lakata tuijottamasta kaikkia oireita tai niiden puuttumista. Eikä ehkä katsoa enää ouran tietoja![]()
Täällä kans muovipussi kulkee taskussaHuh tsemppiä - nämä ei ole kivoja. Mulla oli pahin keikka kun paha olo tuli päiväkotireissulla, onneksi kotiin päin tullessa. Muovipussikin oli mukana![]()

Mittaan aamulämmön melkein joka aamu.Seuraileeko joku aamulämpöjä tai omistaako ouran? Tiedän että on yksilöllistä mutta milloinkohan ruumiinlämpö palaa normaaliksi? Mulla ollu lämmöt koholla n0.3 astetta ja nyt on laskenu takas aikaan ennen raskautta niin mahtaakohan olla normaalia? Nyt siis 8+1. Tää on ihan kauheeta kun koko ajan tutkii itseään eikä pysty nauttimaan mistään ja pelkää koko ajan et täsä tää oli kun ei oo oikeen mitään kunnon oireitaan vähän vaan sitä sun tätä
Mä en tiedä mikå mun lämpö on kun Oura näyttää vaan heiton normaalista niin mulla oli ensin pitkään +0,3- +0,4 ja nyt edellispäivänä meni 0,0 ja tänään oli -0,1Mittaan aamulämmön melkein joka aamu.Tänään itsekkin vähän hätkähdin kun oli tippunut 0.2 astetta. Tosin siinä on vähän muutenkin heittoja suuntaan ja toiseen mutta nukuin jopa pidempään niin olis luullut olevan jopa korkeampi. Ennen raskautta normi lämpö oli 36.2 ja alkion siirron jälkeen nousi 36.8 ja siinä heilunut sitten niin että välillä käynyt yli 37 asteenkin. Tänään viikot 6+6.
Millaisia lämpöjä sulla on?![]()
Ahaa, niin se ei näytäkkään lukemia.Mä en tiedä mikå mun lämpö on kun Oura näyttää vaan heiton normaalista niin mulla oli ensin pitkään +0,3- +0,4 ja nyt edellispäivänä meni 0,0 ja tänään oli -0,1
Mulla on tää sama että ihan järkyttävä turvotus vatsalla vaikka ilmeisesti vasta viikko 5-6 tms. Pikkuhousut ja housut kiristää. Jostain luin että turvotuksen pitäis jossain vaiheessa helpottaa sitten. Jatkuvasti on myös tosi huono olo vaikken oksennakkaan. Veto on kans ihan poissa.Rinnat tosi turvoksissa ja kipeät, vatsa myös turvoksissa. Oon aika hoikkanen ja pieni rintainen, nyt näytän jo kuin olisin odottanut pidempäänkin.Huonovointisuutta, jotkin hajut saattaa laukaista tosi huonon olon ja juoksen vessaan. Pissattaa koko ajan ja heräilen yölläkin useasti veskiin. Tosi todentuntuisia unia myös. Alavatsassa aika paljon tuntemuksia, välillä aika kivuliaitakin.
Seuraan! Kuulostaa mielenkiintoiselle, että lämmöt tipahtaneetSeuraileeko joku aamulämpöjä tai omistaako ouran? Tiedän että on yksilöllistä mutta milloinkohan ruumiinlämpö palaa normaaliksi? Mulla ollu lämmöt koholla n0.3 astetta ja nyt on laskenu takas aikaan ennen raskautta niin mahtaakohan olla normaalia? Nyt siis 8+1. Tää on ihan kauheeta kun koko ajan tutkii itseään eikä pysty nauttimaan mistään ja pelkää koko ajan et täsä tää oli kun ei oo oikeen mitään kunnon oireitaan vähän vaan sitä sun tätä
mut sulla on siis kaikki kuitenkin ollut ok tähän mennessä ja oot varhaisultrassakin jo käynyt? Miltä lämmöt nyt näyttää? En ole käynyt täällä heinäkuisissa pariin viikkoon, joten hieman ulkona muiden tapahtumista.
Joo on mulla ollu kaikki ainakin vielä hyvin ja ultrassa syke löytyi ja ihan oikean kokoinen.Seuraan! Kuulostaa mielenkiintoiselle, että lämmöt tipahtaneetmut sulla on siis kaikki kuitenkin ollut ok tähän mennessä ja oot varhaisultrassakin jo käynyt? Miltä lämmöt nyt näyttää? En ole käynyt täällä heinäkuisissa pariin viikkoon, joten hieman ulkona muiden tapahtumista.
Itselläkin tullut korkeimmista lämmöistä alaspäin, mutta selkeästi perus luteaalilämpöjä vähän korkeammalla edelleen. Silloin kun alkoi tuhruvuoto (kp43), niin tipahti lämmöt vähän ja sen jälkeen jäi sille tasolle. Keskeytyneen keskenmenon jälkeen meni noin 2 viikkoa, kun lämmöt tuli takaisin aikaan ennen raskautta..
Tällä hetkellä omat lämmöt näyttää tältä:
View attachment 117255
varhais
Ainiin Oura oli sulla. Sen toiminta on hieman hämärän peitossa itsellä (ei tainnut näyttää ollenkaan mitään tiettyä lukemaa joka ois peruslämpö vaan just noi muutokset vain?), että millä tekniikalla oikein toimii ja ylipäätään miten luotettava on. Eli joo, en olis ollenkaan huolestunut lämmöistäJoo on mulla ollu kaikki ainakin vielä hyvin ja ultrassa syke löytyi ja ihan oikean kokoinen.
Oura ei mittaa aamulämpöä vaan mittaa yönsikaista keskiarvoa joten ei siten ole täysin luotettava. Ja nyt kun oon ollu niin väsyny ni Oura laskee yö ajaksi jo klo 18 eteenpäin kun vaan makaanjoten keskiarvo aikakin pitempi. Nyt on ollut +0,1 parina aamuna
Mulla on kans Oura ja viikkoja vähän vähemmän vielä. Mulla oli ekat 2 viikkoa ovulaatiosta lämmöt vähän korkeemmalla, kuin mihin ne sitten asettui. Välillä käyneet siinä suunnilleen nollassakin, mutta positiivisella pysyneet kuitenkin.Joo on mulla ollu kaikki ainakin vielä hyvin ja ultrassa syke löytyi ja ihan oikean kokoinen.
Oura ei mittaa aamulämpöä vaan mittaa yönsikaista keskiarvoa joten ei siten ole täysin luotettava. Ja nyt kun oon ollu niin väsyny ni Oura laskee yö ajaksi jo klo 18 eteenpäin kun vaan makaanjoten keskiarvo aikakin pitempi. Nyt on ollut +0,1 parina aamuna
Tsemppiä! Just meinasin tulla tänne kirjottamaan että onko jollain muullakin huono olo 24/7.. mulla ei oo onneks vielä laatta lentäny mutta pystyssä en pysty olemaan juuri ollenkaan, mutta voin ihan järkyttävän huonosti kokoaika eikä mikään tunnu auttavanNoniin tänään 6+5 ja lentää ekaa kertaa laatta. Oon viikon verran taistellut tätä vastaan mut nyt ei pystyny enää. Kamala olo koko ajan, paitsi sillon kun nukun. Siksi jos en oo töissä, niin nukun tai torkun tai odotan että voin mennä nukkumaan![]()