Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on just nimenomaan nipistelyä/kirvelyä, ennen plussaa oli sellasta menkkajomotustaHeips! Onko kenelläkään muulla ollut oireena lievät menkkamaiset kivut alavatsalla? Nipistelyt. Ajattelin jo alkaako ne kuukautiset.![]()
Mulla kans nipistelyä ja pieniä vihlaisuja. Vihlasut tulee just ku nousee nopeesti, aivastaa tai yskäseeHeips! Onko kenelläkään muulla ollut oireena lievät menkkamaiset kivut alavatsalla? Nipistelyt. Ajattelin jo alkaako ne kuukautiset.![]()
Minulla oli silloin siihen aikoihin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaaHeips! Onko kenelläkään muulla ollut oireena lievät menkkamaiset kivut alavatsalla? Nipistelyt. Ajattelin jo alkaako ne kuukautiset.![]()
Mullakaa ei oo viel mittää4+6 ja ei muuta kuin alavatsan nippailua välillä![]()
Sais jo jotain tullaMullakaa ei oo viel mittää![]()
No niinpä. Pelottavaa vähä tämmöneSais jo jotain tulla![]()
Mua ei pelota ku viimeks ei vahvat oireetkaan meinannu mitään mut silti jotenkin haluisin sen raskaanaolevan olonNo niinpä. Pelottavaa vähä tämmöne![]()
No kyllä vaan. En yleensä edes kärsi menkkakivuista mutta nyt niitä kyllä on.Heips! Onko kenelläkään muulla ollut oireena lievät menkkamaiset kivut alavatsalla? Nipistelyt. Ajattelin jo alkaako ne kuukautiset.![]()
Mulla on ihan sama että alkaa puolenpäivän aikaan väsymys. Onneksi mies laittaa ruuat kotiin mennessä en tiedä miten siitä selviäisin.Väsymys on kyllä alkanut nyt lisääntymään, vaikka aamuöiset valvomiset jäikin vaan pariin yöhön. Tuntuu että oon jo puolenpäivän aikaan ihan poikki. Onneksi olen lapsen kanssa vielä kotona, en tiiä miten jaksaisin töissä.![]()