Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikävä tilanne sielläkin, mutta jotenkin lohduttaa etten ole ainoaVoi ei, tunnistan niin tuon ajatuksen!!Neuvolassa juuri sanoin, että ei ole elämäniloa kyllä viime viikkoina näkynyt. Pakko vaan yrittää selviytyä
Itse oksensin eilen neljä kertaa, mutta tänään pieni valonpilkahdus tapahtui, kun huono olo ei ole vaivannut koko päivänä. Tsemppiä meille pöntön halailijoille ja toivotaan että paremmat päivät olisi edessä
![]()
Musta tuntuu että menetän kaiken elämänilon tästä pahoinvoinnistamikään ei pysy sisällä ja jo useampaan kertaan käynyt päivystyksessä vähän voimia hakemassa. Saikulla oon ollut mut ei sekään auta ku kaikki aika menee vessassa oksentaen
oon jotenki henkisesti nyt jo ihan loppu tähän tilanteeseen ja koko raskauteen, että voiko tää tästä edes kivaksi muuttua. Tosi toivoton olo
Ole ehdottomasti yhteydessä neuvolaan hyperemeesi on todella inhottava vaiva ja voi jatkua rajuna pitkäänkin. Jolloin tietysti itselle tulee lohduton olo. Neuvolasta voi ja kannattaa repiä irti kaikki mahdollinen apu niin fyysiseen, kuin henkiseenkin hyvinvointiin. Sitä vartenhan koko järjestelmä on olemassa. Mä pidän täällä peukkuja, että sullakin olo helpottaa ensimmäisen kolmanneksen jälkeen.Musta tuntuu että menetän kaiken elämänilon tästä pahoinvoinnistamikään ei pysy sisällä ja jo useampaan kertaan käynyt päivystyksessä vähän voimia hakemassa. Saikulla oon ollut mut ei sekään auta ku kaikki aika menee vessassa oksentaen
oon jotenki henkisesti nyt jo ihan loppu tähän tilanteeseen ja koko raskauteen, että voiko tää tästä edes kivaksi muuttua. Tosi toivoton olo
Me mennään aika samoissa päivissä, täällä 9+3Ikävä tilanne sielläkin, mutta jotenkin lohduttaa etten ole ainoamitkä viikot sulla nyt? Mulla siis 9+0 ultran mukaan. Mut yhtä selviytymistä tää on, koitan ajatella että jos tämä tuossa muutamien viikkojen kuluessa helpottais
en kyllä tiedä miten jaksan, jos ei helpota
Voi, paljon voimia sinne! Kunpa sulla olo helpottaisi pian!Mä kävin tänään päivystyksessä tiputuksessa ku meni vointi niin huonoksiolisivat osastopaikkaa tarjonnut, mutta lähdin nyt kokeilemaan kotona vielä... Ihan hirveää tää
![]()
Mulla sama juttu, nyt joka päiväinen oksentaminen jatkuuJust kun ehdin iloita siitä, että paha olo on vähän hellittänyt, niin eiköhän se iskenyt entistä pahempana. Miten te muut, pystyttekö hoitamaan normaalisti arkiasiat, kuten työt jne.?
Just kun ehdin iloita siitä, että paha olo on vähän hellittänyt, niin eiköhän se iskenyt entistä pahempana. Miten te muut, pystyttekö hoitamaan normaalisti arkiasiat, kuten työt jne.?
Mä oon nyt sairauslomalla, eilen yritin aamulla tehdä edes etänä töitä ja sit totesin, että ei vain onnistu. Meillä on tosi vaikea tilanne nyt, kun mä oon aika lailla pois pelistä, ja mies hoitaa lähes kaiken. Hän on flunssassa ja lisäksi sai juuri huonoja uutisia läheisen sairaudesta.Just kun ehdin iloita siitä, että paha olo on vähän hellittänyt, niin eiköhän se iskenyt entistä pahempana. Miten te muut, pystyttekö hoitamaan normaalisti arkiasiat, kuten työt jne.?