Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Auts, ikävä ettei särkylääkkeetkään auta..Voi luoja mikä päänsärky! Olin jo unohtanu, et tällanenki vaiva kuulu tähän hommaan. Ja mulla ei panadol auta tähän mitään. Voipi olla, et napsin buranaakin, vaikkei sitä niin suositellakaan....
Päänsärky on kyllä kurjinta ikinä.Voi luoja mikä päänsärky! Olin jo unohtanu, et tällanenki vaiva kuulu tähän hommaan. Ja mulla ei panadol auta tähän mitään. Voipi olla, et napsin buranaakin, vaikkei sitä niin suositellakaan....

Täällä nyt kohta viikon ajan samaa. Oksennusta olen siis pidätellyt ja välillä mietin loppuisiko tuo jos antaisi vaan yläkautta tulla..Ripuli. Jestas mikä ripuli ollut seurana parisen viikkoaEi tässä oikein uskalla mihinkään mennä edes, kun ei tiedä milloin on kahden minuutin varoajalla päästävä pöntölle tai käy köpelösti
![]()
Mulla on niin jäätävä kammo oksentamiseen, että istun mielummin kuukauden putkeen pöntöllä kuin oksennan kerranTäällä nyt kohta viikon ajan samaa. Oksennusta olen siis pidätellyt ja välillä mietin loppuisiko tuo jos antaisi vaan yläkautta tulla..
Siis mä oon palellu nyt kans eilisestä lähtien. Ihan hirvee horkka, vaikka olis kuinka toppautunu vaatekerroksiin. Se kylmyys puskee jostain sisältä päinMulla on nyt kaksi päivää ollu tosi voimakkaita vilun tuntemuksia, kokoajan vähän palelee. Tämä on mulle hyvin poikkeuksellista, oon yleensä se hikoilija, jolla on aina ennemmin liian kuuma.
En tiennyt että sekin on raskausoire mutta ilmeisesti mulla ollut nyt sama oireRipuli. Jestas mikä ripuli ollut seurana parisen viikkoaEi tässä oikein uskalla mihinkään mennä edes, kun ei tiedä milloin on kahden minuutin varoajalla päästävä pöntölle tai käy köpelösti
![]()
Oletkos kokeillut hiilitabletteja... Voisivat helpottaa edes hieman.Ripuli. Jestas mikä ripuli ollut seurana parisen viikkoaEi tässä oikein uskalla mihinkään mennä edes, kun ei tiedä milloin on kahden minuutin varoajalla päästävä pöntölle tai käy köpelösti
![]()

Mulla ei oo ollu varsinaista ripulia, mutta maha oli pari päivää nimenomaan ihan sekaisin. Käyn normaalisti 2-3päivän vessassa isommalla hädällä, nyt tuntu että sai käydä 5-7krt päivän aikana ja kokoajan oli sellainen olo, että taas mennään. Luojan kiitos meni ohi.Tänään eka oksennus.Ja vasta 4+6. Apua.
Mulla on myös välillä vatsa ihan sekaisin. Sama ollut joka plussakierrossa. Ja lueskelinkin joskus, että ripuli on yhtä yleinen vaiva raskaudessa kuin ummetus.![]()