No kyllähän tuossakin ehtii elokuussa jo toinen kolmannes alkaaMulla on vasta 5+4. Olin odottanut kesää ja kaikkia rientoja tosi paljon. Ei edes haittaisi ettei voi juoda ja syödä kaikkea, kunhan jaksais mennä ja tehdä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No kyllähän tuossakin ehtii elokuussa jo toinen kolmannes alkaaMulla on vasta 5+4. Olin odottanut kesää ja kaikkia rientoja tosi paljon. Ei edes haittaisi ettei voi juoda ja syödä kaikkea, kunhan jaksais mennä ja tehdä!
Ehtii, mutta lomaa on vain heinäkuu.No kyllähän tuossakin ehtii elokuussa jo toinen kolmannes alkaaMulla vaihtuu heinäkuun lopulla. Huomenna tosiaan varhaisultran mukaan 7+0, 7+1 kuukautisista laskemalla

Nojuu, sama mulla. Toivotaan ettei iske pahana!Ehtii, mutta lomaa on vain heinäkuu.![]()
Mulla ei ole ollutOnko muilla niitä repäisykipuja.. itsellä niin kovia et yöllä kun vaihdoin asentoo niin heräsin siihen kun repäisee jostain kantiltalisäksi hajuherkkyys alkaa nostattaa päätään.. tuntuu että kaikki haisee joko super pahalle tai super hyvälle
![]()
Mulla voi olla kanssa kiinnikkeistä johtuvaa kohdun alueella, koska 2 sektiota takana..Mulla ei ole ollutkätilö varhaisultrassa kyllä sanoi, että niitä voi tulla eikä kannata pelästyä. Liittyi jotenkin munasarjoihin?
Mulla kans vähän tuo hajuherkkyys, vihaan avata jääkaappia tällä hetkellä, ja toissailtana oli huumaavan tuoksuista ulkona kun oli satanut.
Mulla on repäisykipuja! Ne on tosi pelottavia, ihan kun jotain repeäisi sisällä. Inhottava tunne.Onko muilla niitä repäisykipuja.. itsellä niin kovia et yöllä kun vaihdoin asentoo niin heräsin siihen kun repäisee jostain kantiltalisäksi hajuherkkyys alkaa nostattaa päätään.. tuntuu että kaikki haisee joko super pahalle tai super hyvälle
![]()
Joo niin on.. mut onneks tietää et ne ei oo vaarallisiaMulla on repäisykipuja! Ne on tosi pelottavia, ihan kun jotain repeäisi sisällä. Inhottava tunne.

Oireiden vaihtelevaisuus on normaalia.. välillä on enemmän, välillä vähemmän.. ja joillakin raskaana olevilla on enemmän oireita ja osa pääsee ilman minkäänlaista oirettaMulla alkaa nyt paniikki iskemään kun tuntuu että kaikki muut oireet on tyystin kadonnu paitsi rinnat ja nännit on edelleen tosi arat ja tuntuu kasvavan arvista päätellen. Vuotoa ei kuitenkaan ole![]()
Joo, kai sitä pitää rauhottua. Esikoinen kasvaa vasta masussa niin ei tiedä yhtään mikä on normaalia ja että onko kaikki hyvin. Toki onhan tää myös tosi alussaOireiden vaihtelevaisuus on normaalia.. välillä on enemmän, välillä vähemmän.. ja joillakin raskaana olevilla on enemmän oireita ja osa pääsee ilman minkäänlaista oirettaeli huoli pois
![]()
Tämä on mun neljäs lapsi (7. raskaus) ja voin kertoa, että oireet voi olla mitä vaan. Yhdessä olin elämäni kunnossa, toisessa oksensin ja kolmannessa olisin voinut nukkua 24/7Joo, kai sitä pitää rauhottua. Esikoinen kasvaa vasta masussa niin ei tiedä yhtään mikä on normaalia ja että onko kaikki hyvin. Toki onhan tää myös tosi alussa![]()
Ihanaa kun täällä on niin paljon semmosia jotka tietää mitä tää on, ekan kanssa tuntuu että kaikki on ihan hakemistaTämä on mun neljäs lapsi (7. raskaus) ja voin kertoa, että oireet voi olla mitä vaan. Yhdessä olin elämäni kunnossa, toisessa oksensin ja kolmannessa olisin voinut nukkua 24/7Ei kannata vertailla omaa oloa muiden oloihin
![]()
Nyt 7+0 ei enää niin paha, mutta pari viikkoa aiemmin todellakinOnko muilla kaamea vilutus? Mä oon lähes kokoajan ihan horkkajäässäpeiton alla joutuu illat kyhjöttää
![]()