Millaisia raskausoireita sinulla on?

Nyt 7+0 ei enää niin paha, mutta pari viikkoa aiemmin todellakin
Eli vielä saa jonkin aikaa kärsiä tästä... no kyllä sen kestää kun tietää et helpottaa jossain vaiheessa 😊 tänään uutena oireena ilm.kohdun kasvukipu..pientä tunnetta (ei oikeeta kipua) keskellä alamasua... 😁 hyvä kun viim.raskaudesta jo 15v, niin ei muista ollenkaan näitä oireita...sen muistan ettei ole ollut ikinä kovia oireita, esim.oksentelua 😁

Mä huomasin eilen, että nännit on arat! 😊 Ja vasen rinta kipeä sivulta, oikea jostain syystä ei 😅

Nyt oon herännyt kolmena yönä putkeen kerran pissalle. Viime yönä huomasin että oli myös jäätävä nälkä, vaikka heräsin alle neljä tuntia nukkumaanmenosta ja menin vatsa täynnä nukkumaan. En syönyt kuitenkaan sitten yöllä 😅

Ja kyllä taas voi ihmistä ahdistaa kun etova olo on ollut poissa eilisen ja tän päivän. Eiks sen pitänyt pahentua vk8 eikä mennä pois 😂 no, ei kipuja tai vuotoa ja muita oireita edelleen on: nuo yölliset vessaheräilyt uutena, tissit turvonneet ja vähän normaalia herkemmät.

Mulla tänään 4+2, ja aika epäuskoinen olo on vieläkin, että raskaana olisin. Tähän mennessä ainoat oireet ovat aamuöinen valvominen (esikoisesta tätä jatkui lähes koko raskauden 🥱🥴) ja jonkin verran palelua. Väsymystä on aina, mutta sitä en tiedä johtuuko vaan esikoisen yöheräilyistä vai raskaudesta 😆. Viime päivinä on myös ollut hieman enemmän röyhtäilyä ja pientä pahoinvoinnin alkua, sekä kasvavaa nälkää, mutta toisaalta nyt on myös sellainen jet lag, että voi siitäkin johtua. Viimeksi pahin pahoinvointi osui rv10-12.

Rinnat mulla on ollut melko ”tunnottomat” aina edellisen raskauden jälkeen. Nyt ehkä vähän turvoksissa, mutta ei kipeät.

Ja kyllä taas voi ihmistä ahdistaa kun etova olo on ollut poissa eilisen ja tän päivän. Eiks sen pitänyt pahentua vk8 eikä mennä pois 😂 no, ei kipuja tai vuotoa ja muita oireita edelleen on: nuo yölliset vessaheräilyt uutena, tissit turvonneet ja vähän normaalia herkemmät.
Ymmärrän hyvin, että huolestuttaa, mutta varmastikin (valitettavasti) se paha olo palaa vielä uudelleen 😬.

Ymmärrän hyvin, että huolestuttaa, mutta varmastikin (valitettavasti) se paha olo palaa vielä uudelleen 😬.
Todennäköisesti näin 😅 onneksi ei enää kauhean pitkä aika myöskään noihin sikiöseulontoihin, nt-ultra tulee kuitenkin mulla jo about ennen heinäkuun puoltaväliä. Koitan pysyä positiivisena ja ajatella että tilastot on mun puolella tässä 😅

6+0 tänään. Mulla on alun oireettoman pariviikkoisen jälleen hiipinyt viime päivinä oikeastaan hetkittäin jopa ihan suht huono olo. 🤢

Aamuin illoin etoo, ja jotkut hajut ovat ihan jäätävän kamalia omaan nenään! Meinasin oksentaa miehen käristemakkaroiden hajusta, ja meinaan itse asiassa vieläkin, kun vaan ajattelenkin sitä hajua. 😅 En ole (vielä) oksentanut kertaakaan, mutta ei se ole kaukanakaan ollut.

Mulla oli muutaman päivän ajan ruskeaa tiputtelua, josta ehdin jo vähän huolestua, mutta se loppui. Toivottavasti kaikki on ok. Sitä kuitenkin ajattelee heti pahinta, kun tää on niin epävarmaa aikaa.

Mä huomasin eilen, että nännit on arat! 😊 Ja vasen rinta kipeä sivulta, oikea jostain syystä ei 😅
Mulla kans oikeastaan vain vasen rinta ollut kipeä 😅

Täällä ollu heräämisestä asti ällö olo, voimistunut. Eilen ei ollu juuri mitään oireita, vähän ällötystä.
Nenä on tarkka, aamulla iski jääkaapista joku valkosipulin haju eikä siellä oo mitään muuta valkosipulia sisältävää kuin majoneesi ja sekin tuubi tiukasti kiinni 🙈😄
Äsken pyöräillessä vihlasi terävästi alakerrasta, ja alaselkä väsyy pyöräilystä kyllä nopeaa ja kipuilee.

Leivänpääliskinkku alkoi ällöttää suussa. Söin leivät melkein loppuun, mutta viime metreillä oli pakko ottaa kinkku pois.

Täällä ollut väsymystä, ajoittaista pahoinvointia etenkin aamuisin tai jos ruokailuvälit venyy liian pitkiksi. Tietyt ruoka-aineet maistuvat oudoilta. Rintoja aristaa ja vatsaa turvottaa.

Väsymys on tämän hetken kovin oire ja palelu ollut ehkä plussasta lähtien. Ruuat etoo, vähän juopponen olo koko ajan. Kohtu tuntuu myös tosi raskaalta, ihan kuin kiveä kantaisi alamahassa

Onko muilla kaamea vilutus? Mä oon lähes kokoajan ihan horkkajäässä 😏 peiton alla joutuu illat kyhjöttää 🙄
Mulla on. Tän palelun vielä kestäisin jotenkin, mutta tää jatkuva pahoinvointi laittaa mut ihan epätoivoiseksi. Tuntuu ihan täydellisen epätovoiselta että tätä jatkuisi monta viikkoa! :loudlycrying:

Mullakin vaan vasen rinta kipeä! Tai on oikeakin vähän, mutta vasen on tosi kipeä 🤔

Muuten mä tässä odottelen oloja. Tosi paljon tuntuu vaihtelevan, nyt pari päivää ei ole ollut mitään oireita muutenkuin toinen rinta 😂 Enää en edes heräile aamuyöstä.

Mullakin vaan vasen rinta kipeä! Tai on oikeakin vähän, mutta vasen on tosi kipeä 🤔

Muuten mä tässä odottelen oloja. Tosi paljon tuntuu vaihtelevan, nyt pari päivää ei ole ollut mitään oireita muutenkuin toinen rinta 😂 Enää en edes heräile aamuyöstä.
Jännä että muillakin tätä, että vain vasen rinta on kipeä! 😄 Olisi mielenkiintoista tietää, mistä johtuu.

Illan aikana alkanut ahdistamaan tämä etovan olon poissaolo 😟 ehkä aavistuksen oli tänään kun oli ruuasta aikaa, mutta ei mitään sellaista kun aiempina päivinä. Eilenkin oli aika normaali olo. Ei kyllä mitään kipuja tai vuotoja.

Ajattelin sietää tätä nyt viikonlopun yli, katsotaan ensi viikolla. Keskiviikkona olisi eka neuvola, jossa voi toki huolen nostaa esiin. Ainahan sinne ultraan voi mennä yksityiselle uudestaan… On mulla testejäkin kaapissa, mutta ahdistaisi tehdä. 7+1 (pe)/ 7+2 (la)

Vaikka se etova olo oli kamalaa, niin toisaalta olisi kiva jos se olisi aamulla läsnä.

Täällä melko oireetonta. Helposti vertaan oloa viime raskauteen, ja sitten huolestuttaa, kun ei ole samat oireet 😬 Viime raskaudessa oli esim. rinnat tosi kipeät ja nyt vaan satunnaisesti vihlaisee. Pieniä röyhtäilyjä tulee kylläkin, mitä oli myös viimeksi. Tosin taisin myös viime raskaudessa huolestua oireettomuudesta turhaan 😅

Takaisin