Sanu80
Puuhakas puhuja
Eli vielä saa jonkin aikaa kärsiä tästä... no kyllä sen kestää kun tietää et helpottaa jossain vaiheessaNyt 7+0 ei enää niin paha, mutta pari viikkoa aiemmin todellakin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eli vielä saa jonkin aikaa kärsiä tästä... no kyllä sen kestää kun tietää et helpottaa jossain vaiheessaNyt 7+0 ei enää niin paha, mutta pari viikkoa aiemmin todellakin
Ite heräsin viime yönä pariin otteeseen kun alamasua kramppas ihan hirmusesti hetken aikaa.![]()
Joo tätä minäkin epäilenNämä kivut ilm.on kohdun kasvukipuja... välillä itselläkin.
Misa: mulla on nännit olleet kans pari päivää kipiät![]()

Ymmärrän hyvin, että huolestuttaa, mutta varmastikin (valitettavasti) se paha olo palaa vielä uudelleenJa kyllä taas voi ihmistä ahdistaa kun etova olo on ollut poissa eilisen ja tän päivän. Eiks sen pitänyt pahentua vk8 eikä mennä poisno, ei kipuja tai vuotoa ja muita oireita edelleen on: nuo yölliset vessaheräilyt uutena, tissit turvonneet ja vähän normaalia herkemmät.
Todennäköisesti näinYmmärrän hyvin, että huolestuttaa, mutta varmastikin (valitettavasti) se paha olo palaa vielä uudelleen.
Mulla kans oikeastaan vain vasen rinta ollut kipeäMä huomasin eilen, että nännit on arat!Ja vasen rinta kipeä sivulta, oikea jostain syystä ei
![]()
Mulla on. Tän palelun vielä kestäisin jotenkin, mutta tää jatkuva pahoinvointi laittaa mut ihan epätoivoiseksi. Tuntuu ihan täydellisen epätovoiselta että tätä jatkuisi monta viikkoa!Onko muilla kaamea vilutus? Mä oon lähes kokoajan ihan horkkajäässäpeiton alla joutuu illat kyhjöttää
![]()

Mullakin vaan vasen rinta kipeä! Tai on oikeakin vähän, mutta vasen on tosi kipeäMä huomasin eilen, että nännit on arat!Ja vasen rinta kipeä sivulta, oikea jostain syystä ei
![]()
Jännä että muillakin tätä, että vain vasen rinta on kipeä!Mullakin vaan vasen rinta kipeä! Tai on oikeakin vähän, mutta vasen on tosi kipeä
Muuten mä tässä odottelen oloja. Tosi paljon tuntuu vaihtelevan, nyt pari päivää ei ole ollut mitään oireita muutenkuin toinen rintaEnää en edes heräile aamuyöstä.