Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on vasta 5+4. Olin odottanut kesää ja kaikkia rientoja tosi paljon. Ei edes haittaisi ettei voi juoda ja syödä kaikkea, kunhan jaksais mennä ja tehdä!
No kyllähän tuossakin ehtii elokuussa jo toinen kolmannes alkaa ☺️ Mulla vaihtuu heinäkuun lopulla. Huomenna tosiaan varhaisultran mukaan 7+0, 7+1 kuukautisista laskemalla

Mulla on siis kans tää väsymys semmosta töissä että huhhuh. Onneks kesäloman suunnittelin elokuulle kun alotin uuessa työssä tammikuussa, mutta silti vähän pelottaa ku miehen laps oottaa et meen sen kans huvipuistolaitteisiin enkä nyt voi 😂

Olo on ollut lähes oireeton. Tänään välillä vähän vihlaissut rinnoista. Lievästi etovaa oloa, mutta voi hyvin olla, että johtuu jännityksestä 😄 Vielä en ole ihan sisäistänyt, että raskaana ollaan! 😁

Tänään 7+0 ja etova olo oli todella vähäistä herätessä, ja meni ohi kun söi. Ihan erilaista kun viimeisen reilu viikon aikana… ja heti tietty kunnon stressi päälle että onko normaalia 😅 nyt olen kahtena yönä joutunut käymään keskellä yötä vessassa, aiemmin ei ole tarvinnut vaikka olenkin ollut kova juomaan vettä jo ennen raskautta.

Onko muilla niitä repäisykipuja.. itsellä niin kovia et yöllä kun vaihdoin asentoo niin heräsin siihen kun repäisee jostain kantilta 🤔 lisäksi hajuherkkyys alkaa nostattaa päätään.. tuntuu että kaikki haisee joko super pahalle tai super hyvälle 😅

Repäisykipuja havaitsin viime yönä itsekin. Samoin kevyt päänsärky ja hieman krapulainen olo palasivat tänään oltuaan kolme kokonaista päivää täysin poissa 😄

Onko muilla niitä repäisykipuja.. itsellä niin kovia et yöllä kun vaihdoin asentoo niin heräsin siihen kun repäisee jostain kantilta 🤔 lisäksi hajuherkkyys alkaa nostattaa päätään.. tuntuu että kaikki haisee joko super pahalle tai super hyvälle 😅
Mulla ei ole ollut 🤔 kätilö varhaisultrassa kyllä sanoi, että niitä voi tulla eikä kannata pelästyä. Liittyi jotenkin munasarjoihin?

Mulla kans vähän tuo hajuherkkyys, vihaan avata jääkaappia tällä hetkellä, ja toissailtana oli huumaavan tuoksuista ulkona kun oli satanut.

Mulla ei ole ollut 🤔 kätilö varhaisultrassa kyllä sanoi, että niitä voi tulla eikä kannata pelästyä. Liittyi jotenkin munasarjoihin?

Mulla kans vähän tuo hajuherkkyys, vihaan avata jääkaappia tällä hetkellä, ja toissailtana oli huumaavan tuoksuista ulkona kun oli satanut.
Mulla voi olla kanssa kiinnikkeistä johtuvaa kohdun alueella, koska 2 sektiota takana.. 🤔 ja nää kyllä tunnistaa vaarattomiksi 😊

Mulla on repäisykipuja! Ne on tosi pelottavia, ihan kun jotain repeäisi sisällä. Inhottava tunne.

Nyt 4+4 ja ei ole vielä oikein raskausoireita. Viime raskaudesta selvisin ilman pahoinvointia niin elättelen toiveita, että josko tässäkin raskaudessa voisi olla kokonaan oksentamasta. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mulla alkaa nyt paniikki iskemään kun tuntuu että kaikki muut oireet on tyystin kadonnu paitsi rinnat ja nännit on edelleen tosi arat ja tuntuu kasvavan arvista päätellen. Vuotoa ei kuitenkaan ole 😱🥹

Mulla alkaa nyt paniikki iskemään kun tuntuu että kaikki muut oireet on tyystin kadonnu paitsi rinnat ja nännit on edelleen tosi arat ja tuntuu kasvavan arvista päätellen. Vuotoa ei kuitenkaan ole 😱🥹
Oireiden vaihtelevaisuus on normaalia.. välillä on enemmän, välillä vähemmän.. ja joillakin raskaana olevilla on enemmän oireita ja osa pääsee ilman minkäänlaista oiretta 😊 eli huoli pois 😊

Oireiden vaihtelevaisuus on normaalia.. välillä on enemmän, välillä vähemmän.. ja joillakin raskaana olevilla on enemmän oireita ja osa pääsee ilman minkäänlaista oiretta 😊 eli huoli pois 😊
Joo, kai sitä pitää rauhottua. Esikoinen kasvaa vasta masussa niin ei tiedä yhtään mikä on normaalia ja että onko kaikki hyvin. Toki onhan tää myös tosi alussa 🙈

Joo, kai sitä pitää rauhottua. Esikoinen kasvaa vasta masussa niin ei tiedä yhtään mikä on normaalia ja että onko kaikki hyvin. Toki onhan tää myös tosi alussa 🙈
Tämä on mun neljäs lapsi (7. raskaus) ja voin kertoa, että oireet voi olla mitä vaan. Yhdessä olin elämäni kunnossa, toisessa oksensin ja kolmannessa olisin voinut nukkua 24/7 🤷‍♀️🤭 Ei kannata vertailla omaa oloa muiden oloihin ❤️

Tämä on mun neljäs lapsi (7. raskaus) ja voin kertoa, että oireet voi olla mitä vaan. Yhdessä olin elämäni kunnossa, toisessa oksensin ja kolmannessa olisin voinut nukkua 24/7 🤷‍♀️🤭 Ei kannata vertailla omaa oloa muiden oloihin ❤️
Ihanaa kun täällä on niin paljon semmosia jotka tietää mitä tää on, ekan kanssa tuntuu että kaikki on ihan hakemista

Onko muilla kaamea vilutus? Mä oon lähes kokoajan ihan horkkajäässä 😏 peiton alla joutuu illat kyhjöttää 🙄

Takaisin