Millaisia raskausoireita sinulla on?

Rinnat on varmaan kohta jo kipeät siitä, kun pitää koko ajan tökkiä onko ne vielä arat 😂
Haha, mäkin koko ajan nipistelen mun nännejä, et onks ne viel kipeet. 😂 Ei oo tällä hetkellä muuta selkeetä oiretta kun ne. Muistan kans yritysajalta, et kokeilin aina mun rintoja, et olisko jtn oireita, koska viime raskaudessa kans nännikipu oli eka oire ja sitä yritin bongata. Vaikee oli sit sanoa, et onko sitä aristusta vai kuvittelenko vaan tai johtuuko se vaan siitä puristelusta 😅 No tälläkin kertaa se nännikipu alko vasta plussan jälkeen, eli turhaan puristelin. 😅
 
Kai tämä on normaalia että oireet aaltoilee... Tänään ei tosiaan oo ihan hirvittävästi aristanut rintoja enää. Viiltoja alavatsalla satunnaisesti. Taidan lepäillä tämän päivän. Paniikinomaisen googlettelun jälkeen nuo viillotkin voi olla ihan normaaleja raskauteen ja kohdun kasvamiseen sekä kannakkeiden venymiseen liittyvää. 😬
 
Kai tämä on normaalia että oireet aaltoilee... Tänään ei tosiaan oo ihan hirvittävästi aristanut rintoja enää. Viiltoja alavatsalla satunnaisesti. Taidan lepäillä tämän päivän. Paniikinomaisen googlettelun jälkeen nuo viillotkin voi olla ihan normaaleja raskauteen ja kohdun kasvamiseen sekä kannakkeiden venymiseen liittyvää. 😬

On se ihan normaalia 😊 Ja mulla myös esim. rintojen arkuus aina vahvistuu iltaa kohden, aamulla/päivällä ne ei joka päivä ole kovin kipeät.
 
Haha, mäkin koko ajan nipistelen mun nännejä, et onks ne viel kipeet. 😂 Ei oo tällä hetkellä muuta selkeetä oiretta kun ne. Muistan kans yritysajalta, et kokeilin aina mun rintoja, et olisko jtn oireita, koska viime raskaudessa kans nännikipu oli eka oire ja sitä yritin bongata. Vaikee oli sit sanoa, et onko sitä aristusta vai kuvittelenko vaan tai johtuuko se vaan siitä puristelusta 😅 No tälläkin kertaa se nännikipu alko vasta plussan jälkeen, eli turhaan puristelin. 😅

Mulla on aina rinnat arat ennen menkkoja mutta sitten jos olen ollut raskaana, niin ne ei ole siihen tavalliseen aikaan arat vaan se alkaa vasta plussan jälkeen :D
 
Mulla on alkanu nyt tulee enemmän ruoka ällötyksiä, ei oikeen tee mitään mieli🥴 parheiten menee joku raikas niinku hedelmät😅 äsken söin väkisin vähän ribsejä kun niitä oli meillä kotona ja en pystyny syömään sitä lihaa juuri ollenkaan, söin vaan muusin ja vihannekset😆 yleensä oon ihan sipsihirmu mut nyt on ollu samat sipsit monta päivää koskematta ku neki ällöttää🙈
 
Mulla on alkanu nyt tulee enemmän ruoka ällötyksiä, ei oikeen tee mitään mieli🥴 parheiten menee joku raikas niinku hedelmät😅 äsken söin väkisin vähän ribsejä kun niitä oli meillä kotona ja en pystyny syömään sitä lihaa juuri ollenkaan, söin vaan muusin ja vihannekset😆 yleensä oon ihan sipsihirmu mut nyt on ollu samat sipsit monta päivää koskematta ku neki ällöttää🙈
Sama! Mitään ruokaa ei tee mieli. Eilen yritin syödä sipsiä ja dippiä ja kylläpä se maistui kuralta. 🙈
 
Kai tämä on normaalia että oireet aaltoilee... Tänään ei tosiaan oo ihan hirvittävästi aristanut rintoja enää. Viiltoja alavatsalla satunnaisesti. Taidan lepäillä tämän päivän. Paniikinomaisen googlettelun jälkeen nuo viillotkin voi olla ihan normaaleja raskauteen ja kohdun kasvamiseen sekä kannakkeiden venymiseen liittyvää. 😬
On normaalia! 😊 Ja älä googlaa, sieltä löytyy aina pahimmat vastaukset kaikkeen. 🙈
 
Mulla alkoi joskus kiinnittymisen aikoihin väsymys ja pian sen jälkeen painontunne alavatsalla. Tosta jälkimmäisestä tiesin että oon raskaana koska ikinä muuten ei semmosta oo ollut. Nää molemmat oireet kuitenkin loppui jo ennen kuin kuukautisten olis pitänyt alkaa ja nyt ei oikeestaan oo mitään. Välillä palelen kyllä tosi paljon, mutta siihen yleensä auttaa ruoka. Ja sit mulla on ollut nyt vuorotellen melkeinpä joka päivä joku nivel kipee. Ja sit toki usein toistuva elohiiri alavatsalla. Näitä en vaan kyllä ehkä voi laskea raskausoireiksi 😄
 
Täällä alkoi etova olo kun tuli 6+0 täyteen. Nyt tekis mieli vaan syödä pastaa, riisiä ja kesoa. 😅
Eilen yöllä ja tänään on ollut sellaista menkkamaista vihlontaa alavatsassa, joka on kyllä pelottavaa. 🥺
Ekaa kertaa vuosiin otin tänään päikkärit, kun väsytti niin paljon!
 
Ei oikeastaan mitään. Millonkohan se pahoinvointi alkaa :eek:
Toivottavasti säästyt siltä!
Mä mietin sitä just pari päivää sitten ja tämä päivä on sen osalta ollutkin ihan saatanasta 🤢

Aaltoileva ja vellova paha olo. Kaikki ruoka etoo ja ällöttää. Ei saa syötyä 😑
 
Toivottavasti säästyt siltä!
Mä mietin sitä just pari päivää sitten ja tämä päivä on sen osalta ollutkin ihan saatanasta 🤢

Aaltoileva ja vellova paha olo. Kaikki ruoka etoo ja ällöttää. Ei saa syötyä 😑

4 kertaa oon raskaana ollut ja aina ihan hirvee pahoinvointi ollu rakenneultraa asti. Ihan ihme siis on jos siltä tällä kertaa säästyisin. Mut ilomielin ottasin sen vastaan et sitä ei oliskaan.
 
Nälkä olisi koko aika, mutta mitään ei oikein tee mieli syödä. 😅
Ajottaista kuvotusta on, mutta ei mitään pahaa. :)

Hajuherkkyyttä! Vanhat tutut asiat saattaa haista oudolle tai voimakkaammalle. 😀 Onko muilla samaa?

Ja itkuherkkyyttä. Taas nuo Disney piirretyt on pahimmat. 😂 Vaikka olisin toisessa huoneessa niin jos tulee joku ihana kappale tai repliikki niin oon ihan 😭😭😭😭

😂
 
Nälkä olisi koko aika, mutta mitään ei oikein tee mieli syödä. 😅
Ajottaista kuvotusta on, mutta ei mitään pahaa. :)

Hajuherkkyyttä! Vanhat tutut asiat saattaa haista oudolle tai voimakkaammalle. 😀 Onko muilla samaa?

Ja itkuherkkyyttä. Taas nuo Disney piirretyt on pahimmat. 😂 Vaikka olisin toisessa huoneessa niin jos tulee joku ihana kappale tai repliikki niin oon ihan 😭😭😭😭

😂
voieivoiei mä oon aina ollu sellanen disney-pillittäjä, ilman raskauttakin. Ne biisit vaan osuu syvälle sieluun ja sit alkaa nyyhkiminen. :tears: Tästä tulee vaikeaa, koska varmasti noi disneyt tulee oleen myös mulle tosi vaikeita enkä tuu selviään itkutta. :tears:
 
Tänään oli aamulla ekaa kertaa vähän huono olo ja oli työmatkalla pakko hakea pientä suolaista syötävää. Oon myös jo pari päivää hengästynyt helpommin ja tänään oon meinannut pyörtyä pari kertaa kun silmissä on mustunut ylös noustessa. En muista että edellisessä raskaudessa olis ollut tämmöistä. En tiä pitääkö ruveta tarkkaileen verenpaineita tai jotain.
 
Toivottavasti säästyt siltä!
Mä mietin sitä just pari päivää sitten ja tämä päivä on sen osalta ollutkin ihan saatanasta 🤢

Aaltoileva ja vellova paha olo. Kaikki ruoka etoo ja ällöttää. Ei saa syötyä 😑
Tää aaltoileva ja vellova paha olo on hyvin kuvaava.

Mä en ihan kaikista oireista osaa sanoa, mitkä on raskaudesta ja mitkä cyclogestistä. Mutta pahoinvointi alkaa nostaa jo nyt päätään. Mulla on kaikissa raskauksissa alkanut pahoinvointi todella varhain. Muut taitaa olla lähinnä tuntemuksia. Taisin saada ensimmäisen kosketuksen myös sukkapuikkokipuihin, toki vasta aika lievinä. Ei ollu kovin aggressiivisia säväyksiä, mutta selkeitä tuikkauksia. Yh.
 
Aaltoilevaa pientä etovaa oloa on kyllä täälläkin jo..

Onko kenelläkään ollut sellaista epätodellisuuden tunnetta? En ehkä osaa selittää tätä, mutta sen lisäksi että on vielä epätodellinen olo raskaudesta, niin on sellaista epätodellista oloa, ihan kuin oma keho tuntuisi jotenkin vieraalta, ja ei jotenkin tunnu omalta itseltä muutenkaan. Vähän ontuva selitys 🤓
 
Takaisin
Top