Millaisia raskausoireita sinulla on?

Hitto on kyllä niin kyllästynyt tähän oksetukseen. Nyt taas pahempi ton vatsataudin jälkeen. Oi että, se päivä kun on normaali olo!

En ymmärrä miten hyperemeesistä selviäisi, kaikki sympatiat heille jotka joutuu sen käymään läpi :loudlycrying:
sama homma täällä... Joka ilta pakko lähteä sängystä oksentamaan. Ja muutenkin koko ajan etoo. Koitan väkisin syödä jotakin mutta tuntuu ettei mikään auta. Pakko vaan luottaa että tämä ehkä joskus loppuu...
 
Tiedän että ihan omista syömisistäni johtuu mutta nyt vaivaa ummetus:Angry Face With Horns: luumusosetta naamaan niin ehkä tää tästä...
 
Iltaisin krapulainen olo ja hampaita pestessä oksettaa.
 
Minullakin on juuri tuollainen krapulainen olo, eikä ruoka (eikä varsinkaan vesi!) oikein maistu. Mutta en oo onneksi oksentanut kertaakaan, toivottavasti säästyisinkin siltä. Päänsärkyä on välillä, ja vatsalihakset tuntuu kireiltä
 
Itselläni on ollut hyvin lievät oireet. Väsymys on ehkä ainut selkeä merkki. Pahoinvointia ei ole ollut, mutta hampaiden harjauksessa saa olla tarkkana, kun oksennusrefleksi on herkistynyt
 
Alkuraskaus oli hyvin puuduttava väsymyksen ja pahoinvoinnin takia, lisäksi ruokahalu oli aika valtava.. :Face With Ok Gesture: Tällä hetkellä olo suht normaali, ainoa tää vatsan kasvu alkanut tuntua nyt kunnolla niin esim portaiden nousu on vähän hidastunut 😙
 
Alkuraskauden pahoinvointia oli, onneksi kohtuuden rajoissa. Nyt hengästyttää, suonenvetoa usein ja nenä on koko ajan tukossa..
 
Alkuraskauden pahoinvointia oli, onneksi kohtuuden rajoissa. Nyt hengästyttää, suonenvetoa usein ja nenä on koko ajan tukossa..
Mulla aika sama, suonenvedot selkeesti lisääntyneet. Ekassa raskaudessa niitä tuli kivasti aina öisin:loudlycrying:
 
Mulla aika sama, suonenvedot selkeesti lisääntyneet. Ekassa raskaudessa niitä tuli kivasti aina öisin:loudlycrying:
Raudanpuutteen oirekuvastoa tämäkin, mulla ei oo enää ollu kun oon syöny rautaa. Ei synnytysten välissä eikä kuopuksen jälkeen.
Esikoisesta oli, ei voinu aamulla venytellä kun alko samantien vetää pohkeita.
Nyt ei oo ollu enää vuosiin.
 
Takaisin
Top