6+0
huonovointisuus tuli kaks päivää hedelmöittymisen jälkeen jo, kesti viikon ja sen jälkeen en olekaan kokenut VIELÄ huonovointisuutta. Itkettää, ärsyttää, huimaa, tissit on kipeät. Voisin nukkua koko ajan. Menkkamaisia jomotteluja sillon tällön JA JÄÄTÄVÄ TURVOTUS
huonovointisuus tuli kaks päivää hedelmöittymisen jälkeen jo, kesti viikon ja sen jälkeen en olekaan kokenut VIELÄ huonovointisuutta. Itkettää, ärsyttää, huimaa, tissit on kipeät. Voisin nukkua koko ajan. Menkkamaisia jomotteluja sillon tällön JA JÄÄTÄVÄ TURVOTUS
Minulla tänään 5+6, eli perästä tullaan. Toivottavasti ruokahalu yltyy!
ja kuinka ärsyttävää on kun yöllä vaivaa unettomuus vaikka kuin väsyttäis. Täällä nyt 5+2
Vielä pysyy ruuat onneks sisällä mut vähän on sillee et miten päin tässä olis ja mitä pystyy syömään. Aiemmin kahvi maistu hyvin ja teki tiukkaa rajoitusten kaa, mut nyt menee se 1-2 dl ja sekin tökkii. Ruisnapit ja suolakurkut maistuu jos muuta ei saa alas
Väsy tuntuu iltaisin iskevän pahemmin. Eilen piti olla miehen kaa iltatreffit lapsen sadutusten ym. iltahommien jälkeen, mut mä olin nukahtanu saman tien ku menin hetkeks pötköttää
Vähän hävetti aamulla!