Millaisia raskausoireita sinulla on?

6+0

huonovointisuus tuli kaks päivää hedelmöittymisen jälkeen jo, kesti viikon ja sen jälkeen en olekaan kokenut VIELÄ huonovointisuutta. Itkettää, ärsyttää, huimaa, tissit on kipeät. Voisin nukkua koko ajan. Menkkamaisia jomotteluja sillon tällön JA JÄÄTÄVÄ TURVOTUS
 
Väsymys on jäätävä. Sama oli muistaakseni viime raskaudessakin. Aiempi eto johtui ilmeisesti koronasta.

Kahvi ei maistu, se on ainoa väsymyksen lisäksi jonka luokittelen oireeksi.
 
Miun pahaolo on pahentunut ja se kestää tauotta läpi päivän, myös yöllä kun herään on pahaolo. Mikään ei tunnu auttavan. Lisäksi väsymys vaan kasvaa ja heräilen vieläkin öisin. Tuntuu, että ei oikein mitään jaksa tehdä ja on huono olla. Toivotaan, että tämä helpottaisi jossain vaiheessa!

Niin ja maha on ihan pallo ja kaikki alushousut painaa mahaa. Pitää varmaan ruveta käyttämään äitiys vaatteita, kun muut alkaa ahdistaa jo nyt
 
Parin päivän aikana omat oireet on lisääntyneet. Väsymys on kova ja on ruokahaluttomuutta, vain harva ruoka on sellainen mitä tekee mieli syödä. Pahoinvointi on vielä lievää, mutta tympeän tuntuista silti.
Tsempit kaikille!
 
Väsymystä on ollut, mutta toisaalta herään aamulla ihmeen aikaisin, vaikka olen aina ollut aamu-uninen. Rinnat ovat olleet lievästi kipeät ja tuntuu että on vähän väliä nälkä. Eilen heräsin aamuyöllä ja sattui ihan vatsaan koska oli niin kova nälkä vaikka olin illalla syönyt hyvän iltapalan. Tuntuu myös että hajuaisti olisi herkistynyt jo, ei siis niin että hajut ällöttäisi, mutta esim. oman kodin ja tuttujen asioiden tuoksut pistävät erilailla nenään ja huomaan ne. Nyt tuntuu aina kotiin tullessa ettö olisi ollut viikkoja poissa kotoa kun tuoksu kiinnittää huomion rv4+3
 
Moikka!
Huh, pahoinvointia on ollut jo useamman viikon ajan. (Tänään rv7)
Väsyttää, oksettaa. Maha on kuin olis jo 5 kuulla ainakin. Hampaidenpesu on melkoinen suoritus...

Ruokahalu vaihtelee. Vielä pari viikkoa sitten teki mieli hampurilaista, mutta nyt ei tee mieli ollenkaan! Viikon verran teki mieli kokista ja pepsiä (vaikka en juo näitä siis koskaan) ja nyt taas ei.

Vissyvettä menee vielä päivittäin, lisään siihen pikkasen tyrnimehua niin auttaa pikkaset huonoon oloon.
 
Mulla ruokahaluttomuus viikoilla 5-6 muuttunut kauheaksi näläksi nyt rv 7 (tänään 6+4)!
Koko ajan voisin syödä. Väsyttää ja rinnat kipeät, mutta pahoinvointi ei ole kovin paha. Vähän sellanen blaah -olo fyysisesti, mutta onneksi ei pahasti okseta.
 
Mulla ruokahaluttomuus viikoilla 5-6 muuttunut kauheaksi näläksi nyt rv 7 (tänään 6+4)!
Koko ajan voisin syödä. Väsyttää ja rinnat kipeät, mutta pahoinvointi ei ole kovin paha. Vähän sellanen blaah -olo fyysisesti, mutta onneksi ei pahasti okseta.

Voi kunpa saisi tuollaisen ruokahalun :Grinning Face: Minulla tänään 5+6, eli perästä tullaan. Toivottavasti ruokahalu yltyy!
 
Täällä alkaa pikkuhiljaa pahoinvointi saapumaan:Upside Down Face: ja kuinka ärsyttävää on kun yöllä vaivaa unettomuus vaikka kuin väsyttäis. Täällä nyt 5+2
 
5+3. Kova väsymys edelleen. Alavatsakipuja. Huonoa oloa ei ihme kyllä .. mietin jo onko kaikki ok kun ei vieläkään tule pahoinvointia.

Aiemmissa raskauksissa on kestäny huono olo jopa sinne rv 16 asti.
 
Tänään ollut taas jännä olo. Aamupala oli vaikeampi saada syötyä ja sen jälkeen vähän pyörryttävä olo mut kuitenkin välillä miettii et kuvittelenko vaan tän olon. 5+2
 
Alavatsalla paineen tunnetta ja nippaisuja, nänneissä tuntuu välillä kans vihlaisuja, mutta ei vielä isommin muuta. Ekassa raskaudessa ei kauhean pahoja oireita ollutkaan, saa nähdä miten nyt. Unettomuuden kyllä muistan, se oli kauheaa!

4+4 tänään
 
5+3 ja oireina tuntuu toistaiseksi olevan vain arat ja turvonneet rinnat, mikä alkoi jo 1,5vko ennen kuin raskaus näkyi testissä. Tämä on ensimmäinen ja suht pitkään yritetty, joten kai vähän vainoharhaisenakin yritän kuulostella muita oireita. Hyvä kuulla muiden kokemuksia, ettei haittaa vaikka ei vielä sen suurempia oireita olisikaan.
 
Väsyttää etenkin iltaisin aivan tolkuttoman paljon, päivällä onneksi energiaa tuntuu riittävän kohtuullisen normaalisti. Lisäksi sellainen etova olo. Välillä tuntuu, että vaikka on tosi kova nälkä, niin pelkkä ruoan ajatteleminenkin tekee pahaa. Tämä myös tuntuu korostuvan iltaisin, eli mulla ilmeisesti iltapahoinvoinnit sit.

Ja 5+6 mennään tänään.
 
Aluksi ei ollu juuri mitään oireita, rinnat ja alavatsa kipeä siihen malliin et olis voinu olla menkoistakin johtuvaa. Työpäivinä saattaa olla ettei niin ehdi huomioidakaan olojaan, ruokahalu on ollu muutenki huonompi ku siellä syöty nyt pitkään yksikseen koronarajoitusten takia. Nyt kun alkoi loma niin olo on kuin hurjankin lomanviettäjän, joka aamu "krapula" :Smirking Face: Vielä pysyy ruuat onneks sisällä mut vähän on sillee et miten päin tässä olis ja mitä pystyy syömään. Aiemmin kahvi maistu hyvin ja teki tiukkaa rajoitusten kaa, mut nyt menee se 1-2 dl ja sekin tökkii. Ruisnapit ja suolakurkut maistuu jos muuta ei saa alas :smiling-eyes: Väsy tuntuu iltaisin iskevän pahemmin. Eilen piti olla miehen kaa iltatreffit lapsen sadutusten ym. iltahommien jälkeen, mut mä olin nukahtanu saman tien ku menin hetkeks pötköttää :disappointed-face: Vähän hävetti aamulla!
 
Mäkin oon nyt alkanut havainnoimaan kaikenlaisia oireita. Lievää ällötystä on koko ajan enemmän ja tänään ollut enemmän sitä kuin normaalia oloa. Sit röyhtäyttää useemmin, hampaita harjatessa oksennustefleksi tulee tosi helposti, kylmä usein, hajut voimistuneet, herään usein jo 5-6 eikä meinaa saada nukahdettua enää, suu kuivaa, nenä tukkoinen vaikka flunssa loppu jo viikko sitten, väsymys. Rinnat kuitenkaan ei oo yhtään kipeet tai turvonneet vaikka sekin on yleisimpiä oireita monella. Nyt 5+6.
 
Ai niin, yöunien katkonaisuus. Kun herää puolilta öin/ viimeistään aamuyöstä vessahätään eikä millään jaksa nousta ni menee loppuyö pyörimiseks. Ehkä pitäis vaan raahautua heti ylös :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
24/7 krapula olo ilman oksentelua. Iltapäivä väsymystä ja koko ajan kylmä. Rinnat myös todella arat.
 
6+2

rinnat arat, pissattaa, nälkä kokoajan, nenän tukkoisuutta+ väsymys ja yöheräilyt. Pahoinvointia yleensä päivisin ja iltaisin, mut hyvin pärjää sen kans eli toivottavasti ei pahene enää tästä:folded:
Ja aamulla kun herää tuntuu niinkun ois jyrän alle jääny:tears:
 
Takaisin
Top