Millaisia raskausoireita sinulla on?

Muutaman päivän ollut krapulainen olo etenkin iltaisin, päivät menee töissä mukavasti. Just ehdin viime viikolla valittaa miehelle et oonkohan ees raskaana ku ei oikein mitään tunnu:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: nyt 6+2
 
Mua on myös huolettanut, kun vielä ainakin tuntuu kovin lieviltä oireet. Rinnat on aamusta ja iltaa kohden kosketusarat. Ja ummetus ja ilmavaivat ihan järkyttävät... Nyt rv5+4 menossa, enköhän minäkin vielä saa kokea tuon krapulaolon :tears:
 
Miulla on ollu pahaa oloa jo kaksi viikkoa läpi päivän. Siihen ei oikein mikään auta. Ainoa hetki jolloin helpottaa on kun nukkuu. Lisäksi rinnat on tosi kipeät, väsyttää ja välillä huimaa. Tänään 6+5.
 
Väsymyksen ja pahoinvoinnin kaveriksi oirelistoille viime päivinä päässyt kiukkuisuus! Jotenkin tuntuu, että kaikki ärsyttää :rolling:Muistan kyllä viime raskaudesta, että mielialat meni ihan laidasta laitaan eli ei sinällään yllätä.
 
Jaa onkohan krapulaolo tullu nyt jäädäkseen. Eilisillasta asti ollu koko ajan päällä ällötys. 6+0
 
Väsymyksen ja pahoinvoinnin kaveriksi oirelistoille viime päivinä päässyt kiukkuisuus! Jotenkin tuntuu, että kaikki ärsyttää :rolling:Muistan kyllä viime raskaudesta, että mielialat meni ihan laidasta laitaan eli ei sinällään yllätä.

Aikauhee, oon kans ollu ihan persuuksille ammuttu karhu täällä. :tears:
 
Aikamoisia oireita teillä! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Mä täällä kuumottelen, kun oireita ei juurikaan ole. Eniten huolestuttaa se, ettei rinnat ole laisinkaan kipeät. Kaikissa aiemmissa (keskenmenneissä) raskauksissa rinnat on nimenomaan ollut liki ainoa merkki raskaudesta. Vähän pinna on kireänä ja alamahaa sattuu ja vihloo ajoittain.. Muita oireettomia?

Edit. 4+1 tänään, että sikäli vielä kovin aikaista. Aiemmissa rinnat on kipeytyneet kuitenkin jo aina ennen plussaa :No Evil Monkey:
 
Aikamoisia oireita teillä! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Mä täällä kuumottelen, kun oireita ei juurikaan ole. Eniten huolestuttaa se, ettei rinnat ole laisinkaan kipeät. Kaikissa aiemmissa (keskenmenneissä) raskauksissa rinnat on nimenomaan ollut liki ainoa merkki raskaudesta. Vähän pinna on kireänä ja alamahaa sattuu ja vihloo ajoittain.. Muita oireettomia?

Edit. 4+1 tänään, että sikäli vielä kovin aikaista. Aiemmissa rinnat on kipeytyneet kuitenkin jo aina ennen plussaa :No Evil Monkey:

En huolestuisi vielä oireettomuudesta kun niin alussa, ehtii hyvin tulla vielä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: vaikk kyl itsekin sitä vähän stressasin et no eikö nyt tuu jo. Selvästi 5+ jälkeen alkoi enemmän tulla. Ja mullakaan ei tunnu rinnoissa yhtään miltään.
 
En huolestuisi vielä oireettomuudesta kun niin alussa, ehtii hyvin tulla vielä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: vaikk kyl itsekin sitä vähän stressasin et no eikö nyt tuu jo. Selvästi 5+ jälkeen alkoi enemmän tulla. Ja mullakaan ei tunnu rinnoissa yhtään miltään.

Mukava kuulla etten oo ainoa täysin rintakivuton! Jotenkin tätä on säpsähtänyt, kun tissit on tosiaan aina ennen ollut ensimmäinen merkki raskaudesta, jo ennen plussaa. Nyt ihan hassusti päälaellaan.. "Toivottavasti" vielä tulisi kunnon oireet :rolling:
 
7+5 oireet alkaa häviämään… tulee tunne, että mahtaako se meinata huonoa.

Mulla ainakin edellisessä raskaudessa oireet myös aaltoili paljonkin että voi olla myös ihan normaalia. Kävitkö tai ootko käymässä varhaisultrassa?
 
Mulla ainakin edellisessä raskaudessa oireet myös aaltoili paljonkin että voi olla myös ihan normaalia. Kävitkö tai ootko käymässä varhaisultrassa?

Hyvä kuulla :folded:
Olen käynyt varhaisultrassa viikko sitten 6+5 ja siellä oli kaikki hyvin. Aiemmissa raskauksissa on ollut oireita läpi ekan kolmanneksen ja tuntuu että nyt kun ei ehkä olekaan, niin jokin olisi vialla! Ei auta kuin toivoa, ettei meinaa mitään :smiling-eyes:
 
Mulla on muuten myös jatkuvaa nälkää. Tunnin hyvällä lykyllä pysyy nälkä pois. Sanoinkin miehelle et kuka tän on keksiny et vaikka suurin osa ruuista ällöttää niin silti on koko ajan nälkä.
 
Välillä kans mietityttää kun oireet on erilaiset kun edellisissä raskauksissa, et merkitseekö hyvää vai pahaa, vai yhtään mitään. Oon ihmetelly kun iho on pysyny rauhassa, kun ainakin edellisessä (kkm) kasvot kukki aivan mahdottomasti. Paha olo taas tuntuu vaikeammalta kun silloin ja nyt on eri lailla ollu kipuja ja pieniä vuotoja mitä ei aiemmin ollu muistaakseni lainkaan. Näin ne on erilaisia. Oireettomuus/oireisuus ei onneksi itsessään merkkaa mitään. Jaksamista kaikille! :folded:
 
Nyt on pari päivää ollu kylmän horkkaa ja lämmöt koholla, ei kuitenkaan kuumeeks asti. Onneks vaatetta saa lisää ja tee ainaki hetkeks lämmittää :Smiling Face With Smiling Eyes: Suuta kuivaa vaikka miten jois. Varmasti 80-90% näistä viime päivien oireista jää kun palaan vapailta töihin, siellä ei paljon omaa ittee ehdi miettimään.
 
Nyt on alkanut palelu ja väsymys, paitsi yöllä on kuuma ja valvon. Parasta. Pahoinvointi kans voimistuu, onneksi kuitenkin tulee vaan ajoittain.
 
Täällä myöskin päivisin paleltaa ja öisin hikoilee. Herranen aika sentään, kun viime yö oli kamala! Heräsin max 30min välein läpi yön, kun kokoajan joku oli huonosti. Rinnat alkaneet hyvin kevyesti välillä aristamaan (jee:rolling:). Nälkä ja jano on myös aikamoisia. :smiling-eyes:
 
Ääh mua huolettaa :Face Without Mouth: ti-pe tällä viikolla ollut enemmän huono olo ja ällötys mut nyt eilen ja tänään ollu vähemmän huono olo, ei tarvii ees hirveemmin keskittyä että saa ruuan alas. Tänään 6+4. Tiiän et oireet voi aaltoilla ja aaltoileekin mutta. Kyllä nyt viimeistään huomenna tai ti pitäs alkaa tulla taas huonompi olo jos kaikki hyvin(?)
 
Täällä ei ole kertaakaan ollut tosi huonoa oloa ja tänään jo kummiskin 6+6:Upside Down Face: välillä päivisin ja iltaisin etoo, mutta alkaa tuntumaan että onkohan siellä masussa edes mitään kun ei ole samanlaista oksettavaa oloa kun ekassa raskaudessa:side_tear: noh onneksi tiistaina saa siihen varmistuksen:folded:
Muita oireita onneksi on vielä
 
Takaisin
Top