Millaisia raskausoireita sinulla on?

*Rinnat ajoittain tosi kipeät
*Ajoittain myös alavatsan särky/jomotus
*Tuli heti alussa hirveä hiivatulehdus :D Sen hoidin nyt Canestenilla neuvolatädin ohjeistuksella, ei kyllä oo siitä hyvä fiilis kun en haluis mitään sienilääkkeitä käyttää raskaana ollessa..
*väsymys ja ajoittainen heikotus
*flunssa ja alussa pientä lämpöä, joka nyttemmin kadonnut..

Oon ihan panikoimassa nyt että tää menee kesken, kun testiviivat hieman haalentuneet viime viikosta ja oireetkaan ei ole päällä kokoajan :/ Eikä ole ollut yhtään pahoinvointia. Ois ees sitä että olis varmempi olo
 
Kuule ihan samaa googletellut täällä. Kun ne vähätkin oireet on kaikonneet lähes kokonaan, on huoli iso :disappointed-face:

Täällä myös samat pohdinnat tai oikeastaan kipeät rinnat on ainoa mukana kulkenut oire. Muuten pahoinvointi ja turvotus on kadonneet/ lieventyneet… mutta kuten aiemmin todettu niin asialle ei voi mitään tehdä kuin odottaa. Täällä huomenna 7+0 ja varhaisultra, joka jännittää:Grimacing Face: Ainakin saa jotain tietoa
 
Mä odottelen kovasti että milloin pahoinvointi alkaa. Se on edellisissä raskauksissa alkanut kuitenkin edes lievänä jo aika varhain. Hajut on nyt alkanut selvästi tuntumaan vahvemmin. Yöheräily/aikaisin kukkuminen on kyllä rasittavaa. Viime yönä olin jo klo 5 virkeänä. Onneksi sain vielä unen päästä kiinni. Oon myös nähnyt poikkeuksellisen paljon unia. Niin ja eilen ja tänään on ollut hieman lieviä alavatsa tuntemuksia ja raudan makua suussa.
 
Mulla myös käytännössä oireena vain arat rinnat :Grinning Face: Vielähän voi ilmestyä vaikka mitä, nyt meneillään vasta 5+4. Välillä vähän etoo, mutta ei oikeestaan pahoinvointia lähes ollenkaan. Hajut haistan ehkä voimakkaammin :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Minä taas googlettelin tuttua "oireiden jojoilu/lieventyminen" :Grimacing Face: Tänä aamuna tuntuu, että rinnat ei ole niin kauhean arat (tämä aika tyypillistä, kipeytyvät iltaa kohden enemmän). On tämä kun ei osaa olla rennosti ja kuulostelematta kaikkea. Eipä ne asiat muuksi muutu, teki mitä hyvänsä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mulla tänään taas ihan sama juttu. Oikeastaan täysin normaali olo. Hiplailen tissejä koko ajan, että missä se arkuus on niistä :rolling: ihan uskomatonta, jopa päivittäin, aaltoilua tässä raskaudessa nää r-oireet. Aina aikaisemmin ollut vain tietyt ja samalla voimakkuudella (eli voimakkaat). Toisaalta ne on päättyneet aina keskenmenoihin, että en tiiä pitäiskö tästä aaltoilusta nyt sitten olla onnellinen vai huolissaan. Malttais nyt edes tuonne ylihuomiseen varhaisultraan hengittää rauhassa, mut ei, tietysti pitää vielä stressata ennen sitä oireita ja niiden häviämistä.
Jos tää laps tästä stressiviidakosta selviää loppuun saakka, niin toivon ettei se peri ainakaan minun stressiherkkyyttä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Mulla kans oireet menee ja tulee. Tänäaamu toisiaa vielä koronatestistä posi....

Miten te älylaitteitten käyttäjät. Miten teidän leposykkeet kehittyy? Nousee vaan vai alkaa tasottumaan? Toisaalta tämänkin seuraaminen stressaa, aamusin aina miettii et kertooko lasku nyt jostain vai?
 
Eilen plussasin. Laskin että nyt olisi 6+2. Oireina ollut päänsärkyä, väsymys, arat rinnat, mielialanvaihtelut, olen ollut ihan raivohullu. Nyt neljättä viikkoa jatkuva elohiiri silmässä, tänään väpättää silmä ja ylähuuli. Aloitin Raskaus vitamiinit tänään jospa magnesium auttaisi tuohon vaivaan.
 
Mä niin samaistun täällä näihin tilanteisiin, mähän siis eilen mm. tein vielä yhden raskaustestin, johon pamahti heti ihan todella vahva plussa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Turhaahan se on testata kun ei se mitään kerro, mutta helpotti itseä. Rinnatkin aaltoilee, ei oo koko ajan tasaisen kipeet. Haluan todellakin nauttia oireettomuudesta, mutta samalla lisäoireet olisi toivottu lisä saamaan itselle varmuutta siitä että pienellä kaikki hyvin :red-heart:
 
Mä en oo uskaltanut tehdä enää uusia raskaustestejä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Luotan siihen että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan! Pelkään pettymyksiä tosi paljon...
Iltapäivästä alkaa raskausoireet aina voimakkaampana kuin aamusta/päivästä. Tänään taas heikottanut aika paljon varsinkin kun nälkä päässyt yllättämään.
 
Mä en oo uskaltanut tehdä enää uusia raskaustestejä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Luotan siihen että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan! Pelkään pettymyksiä tosi paljon...
Iltapäivästä alkaa raskausoireet aina voimakkaampana kuin aamusta/päivästä. Tänään taas heikottanut aika paljon varsinkin kun nälkä päässyt yllättämään.
Mulla kans aamut ok mut iltapäivät ja varsinki illat :Face Without Mouth: hyh..
 
Luin just koko ketjun läpi. Paljon oli tuttua. Pitikin kirjoittaa noista yöhikoiluista. Sitä ollut pari viikkoa. Sänky ihan märkänä joka yö.
 
Okei, kiitos. Pitää harkita. En yhtään tiedä mitä sellainen voisi maksaa. Meillä ei täällä Jämsässä edes ole ultraus mahdollisuuksia. Käydään Jyväskylässä tai Tampereella. En tiedä miten yksityisellä.
 
Okei, kiitos. Pitää harkita. En yhtään tiedä mitä sellainen voisi maksaa. Meillä ei täällä Jämsässä edes ole ultraus mahdollisuuksia. Käydään Jyväskylässä tai Tampereella. En tiedä miten yksityisellä.

Meilläpäin näkyi ainakin olevan hintahaitari noin 62-110€ paikkeilla yksityisellä. Mun varaamassa paikassa pitäis olla ton reilun 60e ja oon niin stressierkki että pakko mennä.. :tears: ja sehän ei ole varmaa että silloin vielä näkyy sykettä, vaikka viikot silloin itsellä 6+3..
 
Ja oon kans muuten ihan raivohullu :D Pinna lyhyt aina raskauksissa ja lauon mielipiteeni hyvinkin suoraan joka paikassa :Grimacing Face: Ja palelen ihan hulluna. Vaikkei lämmöt ookaan enää koholla..
 
Moni menossa varhaisultraan.. Miten sinne pääsee?
Mä soitin neuvolaan ja koska kierto epäsäännöllinen, varasivat heti varhaisultran ihan ilmaiseksi :smiling-eyes: Varmistetaan miten pitkällä todellisuudessa oon. Se ultra on helmikuun lopulla, omien laskujen mukaan pitäis sillon olla 7+3, mutta varmistetaan siellä, kun voi heittää nuo arviot jopa viikolla :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Meidän neuvolassakin viime raskauksissa terkka ultrasi aina kun pyysi, koska se vähensi äidin stressiä ja hänellä oli ultra laite käytössä. Nyt mulla on eri terkka niin tuskin onnistuu enää sama luksus tällä kertaa.
 
tulin syöpöttelemään kun ei uni tuu ja niin paha olo taas :rolling: ois kauheesti kivampi nukkua tähän aikaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Takaisin
Top