Mä sain km-taustan takia lähetteen julkiselle, mutta jos en olisi saanut, olisin varmasti käynyt Terveystalolla (jossa näyttää maksavan vissiin 122e).Moni menossa varhaisultraan.. Miten sinne pääsee?
Mulla tänään (niin paljon kuin sitä onkin kulunut) olo taas ihan liian normaali. Öisin herään kerran pissalle ja vaikka ei olekaan mikään superpissahätä, hieman sattuu jonnekin rakon seudulle kuin olisi rakko aivan umpiaan täysi ja räjähtämispisteessä. Jonkin verran eilisillasta saakka ollut kaikenmaailman nivusvihlailuja ja nippailuja ja kolotuksia. Mutta tissit on tänään taas normaalit ja öklö olo poissa. Ja yöhikoilu on nyt potenssiin 100.
Vielä tää päivä pitäisi odottaa, huomenna varhaisultra.
Edit: vedän sanani oireettomuudesta takaisin. Semikuvotus alkoi sit kuitenkin ja nyt kakomista koko ajan. Ja koirat haisee sisälle tullessaan siltä, kuin olisivat olleet koko syksyn kaatosateen armoilla.
Muokattu viimeksi:

mahakipu pahentunut, luulen että endotausta tekee osansa ... Viimeksi oli tukivyö lainassa fysioterapiasta, tällä kertaa mietin tilaisinko itselle omaksi saman. Auttoi pahimpiin kipuihin esikossa jo aikaisessakin vaiheessa. Mammavaatteet täytyisi myös saada kaverilta lainasta takaisin, tietysti ilman että tässä vaiheessa jään "kiinni" että olenkin itse raskaana..
kylmäpaketti on aina ollu hyvä ystävä, piti taas eilen illalla kaivaa nukkumaanmennessä alavatsalle kun poltteli kovasti. Särkylääkkeitä yritän välttää. Eilen oli korkeavyötäröiset farkut ja jouduinkin istumahommiin päiväksi, myös sylitakiaiseksi muuttunut parivuotias kuormittaa mahaa ja selkää ja olo oli todella tukala illalla. 
Toivottovasti teillä muillakin menee hyvin vaikka olisi huolta oireiden aaltoilun kanssa. Itsellä ainakin on olo ollut viime päivinä aika tavallinen verrattuna 4-6 viikkojen tuntemuksiin.
Puolitoista viikkoa varhaisultraan, kyllä se aika matelee