Toivottavasti on vain asiaan kuuluvaa ja menee ohi, sormet ja varpaat ristissä5+5 tänää ja sain vessassa äsken paperin oikee kunnolla punaseks!! SOS oon iha paniikissa, vaikka tiiän, et on normaalia. Sormet ja varpaat ristii nyt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivottavasti on vain asiaan kuuluvaa ja menee ohi, sormet ja varpaat ristissä5+5 tänää ja sain vessassa äsken paperin oikee kunnolla punaseks!! SOS oon iha paniikissa, vaikka tiiän, et on normaalia. Sormet ja varpaat ristii nyt!!
5+2 tänään. Aika oireeton on ollut. Välillä menkkamaista jomottelua silleen ohimennen.
Nännit on arat ja kovat.
Pahoinvointia on ollut sellaista hyvin lievää, että just ja just huomannut sen.
Voiko jo tulla sellainen tyttöolo? Kun eilen miehen kanssa tästä puhuttiin (ja edellisestä tuulimunasta, peloista), niin kesken kaiken mieleen tuli ajatus tytöstä
Ennen plussaamista töissä kans tuli ajatus raskaudesta ja näin yks yö unta plussasta.. sit oliki jo menkat myöhässä ja pakko tehdä testi
Eilen ainakaan ei tullu enempää, kun kerran, mutta näytti tosi paljon siltä aamulta, ku menkat alkaa. Toivottavasti nyt vaan selvisin säikähdykselläToivottavasti on vain asiaan kuuluvaa ja menee ohi, sormet ja varpaat ristissä
Onko kukaan keksinyt parannuskeinoa jatkuvaan etomiseen?
Ainoa joka itsellä auttaa on syödä, yhtenään. Melkoista pakkopullaa välillä, nälän tunnetta ei ole tullut enää viimeiseen viikkoon. Etova olo sen kun on ja pysyy. Muistelin ettei edellisenkään kanssa mikään auttanut, tätä jatkuu vielä monta kuukautta
Ainoa joka itsellä auttaa on syödä, yhtenään. Melkoista pakkopullaa välillä, nälän tunnetta ei ole tullut enää viimeiseen viikkoon. Etova olo sen kun on ja pysyy. Muistelin ettei edellisenkään kanssa mikään auttanut, tätä jatkuu vielä monta kuukautta
Itsellä on ollut ekasta plussatestistä lähtien ajatus että meille tulee poika. Toki ajattelin myös että tulee kaksoset ja se on ainakin jo varmistettu että vain yksi vauva on tulossa. Tulee olemaan ihana nähdä pitääkö omat veikkaukset paikkansa.
Tänään 8+0. Rinnat eivät edelleenkään ole kovin kipeät. Pahoinvointia on hetkittäin, yleensä melko lievänä. Olen väsyneempi mutta ei järkyttävän paljon, pärjää arkisin hyvin ilman päkkäreitä. Tuntuu edelleen epätodelliselta ja tekisi mieli käydä uudestaan ultrassa yhdeksän ja puolen viikon kohdalla kun tukilääkkeet lopetetaan (lääkkeellinen PAS). Huolettaa miten alkio pärjää lääkkeiden lopettamisen jälkeen. Vähäoireisuus lisää epätodellisuuden tunnetta, voinko todellakin olla raskaana.
Täälläkin alkoi aamu verisellä vuodolla. Loppui kyllä sitten nopeasti, eikä sitä verta tainnut olla kuin muutama pisara, mutta kylläpä säikäytti!
Olen pahoillani, voimia! Keskenmeno on aina oma prosessinsaTäälläkin aamu alkoi rusehtavalla vuodolla. Työpäivän ajan ei tullut mitään mut nyt kotona muuttunut punaiseksi ja näyttäisi jotain muutakin tulevan. Ensimmäinen keskenmeno itselle. Pitääköhän mun olla jonnekin nyt yhteydessä? Pieniä kuukautiskipuja tulee.
Tsemppiä kaikille muille odotukseen
KIITOS!oletteko muut kokeilleet niitä pahoinvointirannekkeita? En tiedä onko ne ihan huuhaata, mutta itse koin apuja Pari päivää itkin pahaa oloa ja sitten mies tuli niiden kanssa apteekista. Ei tietenkään vie kaikkea etovaa oloa pois, mutta helpotti. En oikein usko niihin itsekään, mutta kerran jotain apuja niistä koen saavani niin olen pitänyt…
Täälläkin aamu alkoi rusehtavalla vuodolla. Työpäivän ajan ei tullut mitään mut nyt kotona muuttunut punaiseksi ja näyttäisi jotain muutakin tulevan. Ensimmäinen keskenmeno itselle. Pitääköhän mun olla jonnekin nyt yhteydessä? Pieniä kuukautiskipuja tulee.
Tsemppiä kaikille muille odotukseen
Onko kukaan keksinyt mitään tähän järkyttävän väsymykseen? Edelleen helposti pystyy nukkumaan 3-4 tunnin päikkäreitä! Mies herätti hetki sitten, kun olin puolituntia nukkunut, ja voi luoja, kun ärsytti - ja ärsyttää vieläkin, enkä tiedä, miten tai mihin purkaa tätä. Yritän raahata itseni nyt tuonne järkyttävään pakkaseen kävelylle, josko se auttaisi.
Varhaisultran sain tyksiin, se on kahden viikon päästä. Huomenna on neuvolasta soittoaika. Puhelun kautta varataan ensimmäinen käynti. Mietin saiskohan lähetteen hcg mittaukseen, tois ehkä vähän mielenrauhaa vaikkei tässä nyt kai hätää ole, mutta… tuskin kovin helposti niitä laittavat.
Oireet vaihtelee… rinnat on kipeät. Nälkä on kokoajan, mutta mitään ei oikein tee mieli. Lievää etovaa olo ja pienikin touhuaminen puhisuttaa. Ja todella kylmä kokoajan!