Minä en tiedä kuinka pitkällä raskaus tarkalleen on, mutta veikkaan nyt n 7 viikkoa (viime menkoista laskettuna mentäisiin jo yhdeksättä viikkoa). Syynä se, että lokakuun PAS:n jälkeen kierto meni aivan sekaisin, ensin oli superlyhyt kierto ja sitä seuraavaa kiertoa kuvittelin vaan ärsyttävän pitkäksi kun ei menkkoja kuulunut.
Tämän takia ne alkuviikkojen vuodot, joita minulla oli lähes päivittäin, eivät huolestuttaneet minua, päinvastoin, kun tuli kunnolla verta niin olin ihan et "jess, VIHDOINKIN MENKAT",
. Sit ihmettelin kun se vuoto jäikin siihen yhteen päivään ja taas ärsytti.
Viikolla 5+ jotain (kun tein testin) oli etovaa oloa, mut sen jälkeen ei mitään pahoinvointiin viittaavaa. Nännit ovat olleet kipeät tuosta asti ja edelleen. Ihmeellisin oire on täysi ruokahaluttomuus, ei vaan tee mieli mitään. Syöminen ei aiheuta etoamista tms, se vaan ei yhtään kiinnosta. Olen sokerihiiri ja rakastan napostelua, joten tämä on todella outoa. Jouluna minulla menisi normaalisti kokonainen konvehtirasia puolessa tunnissa, nyt söin pari kpl ja loput annoin miehelle. Nälkä minulle kyllä tulee loppujen lopuksi, mutta voi mennä 7h ja on vain sellainen vieno tunne kun normaalisti muutun raivohäräksi heti kun insuliinitaso vähänkin laskee. Ja sit kun syön niin pari haukkua riittää ja muu tuntuu vähän turhalle. Toki yritän silti syödä, mut samalla ajattelen, että koska ylipainoa on, niin ehkä keho vaan viestii, että varastossa riittää kamaa,
.
Muuten niin pientä menkkajomon kaltaista tunnetta välillä vatsalla.
Ja AI NIIN. Flunssa. Eka flunssa kahteen vuoteen. Syytän tästä raskautta ja madaltunutta immuunivastetta.
Vähällä olen päässyt.