Millaisia raskausoireita sinulla on?

Kuinka monet sulla on ja käytätkö tavallisia sukkia niiden kanssa?

Yhdet vaan mitkä sain sairaalasta. Ne on auki varpaista, niin käytän välillä sukkia niiden kanssa. Seuraavaksi vois ostaa mustat ja kiinni olevat. Nää on valkoset.

Tänään on väsyttänyt ja pientä huimaustakin oli kertaalleen :wacky: lievää etomista ilmassa myös. Jomottelua aina välillä on, mut ei menkkamaisia kipuja. Vv holahtelee housuun niin et on pakko käydä tarkistamassa et eihän vuoda :facepalm: tosin pissalla pitää juosta muutenkin koko ajan:hilarious:
Jännittää raskauteen liittyvät asiat, ja ultra on mielessä. Oikeen mitään muuta pysty ajattelemaankaan kun raskautta :rolleyes:

Ei siitä onneksi pitäisi olla mitään haittaa, ainakin sairaalassa ne koko ajan tyrkytti sitä ja onhan se totta, että lääke on parempi vauvalle kuin kipu ja stressi. Jopa tramalia olisin saanut. Ymmärtääkseni jos on pakko, voi myös syödä buranaa.

Mulle tyrkytetty buranaa kun oli kohdun ulkoinen ja nyt kun taas epäilin ku:ta niin neuvoivat ottamaan buranaa. :)

Kävin lukemassa vanhoja tekstejä viime raskaudesta ja ihan samanlaista pahoinvointia on ollut edellisessä raskaudessa. Silloin pahimmat viikot on ollut 8 ja 9 viikko. Eli ensi ja seuraava :hungover:
Onneksi nukkuessa ei oo huono olo, kun tähän aina edes auta syöminen tai pahoinvointi palaa heti kun lopettaa syömisen.

Tisseissä ei edelleenkään oo mitään eloa :wideyed: En tiedä vaikuttaako se, että lopetin imettämisen vasta heinäkuussa.

Pari päivää ollut jo sellainen krapulainen olo. Ajattelin että pitkä työputki ja yövyorot sen teki, mutta taitaa ihan raskaudesta johtua. Syljen eritys lisääntynyt, liskojen yöt ja yökkiminen. Oon aivan tööt :dead:

Täällä tällä hetkellä uni maistuu. Nukahdan illalla sohvalle 8-9 välissä ja voin helposti nukkua kellon ympäri. Parasta nukkumisessa on ettei ole huono olo tai päänsärky. :yuck: syöminen ei meinaa onnistua, väkisin syön että huono olo pysyisi kurissa. Eilen juuri miehelle ihmettelin että viikossa on vaihtunut kamala nälkä siihen ettei oikein mitään tekisi mieli syödä. :hilarious:

Täällä tällä hetkellä uni maistuu. Nukahdan illalla sohvalle 8-9 välissä ja voin helposti nukkua kellon ympäri. Parasta nukkumisessa on ettei ole huono olo tai päänsärky. :yuck: syöminen ei meinaa onnistua, väkisin syön että huono olo pysyisi kurissa. Eilen juuri miehelle ihmettelin että viikossa on vaihtunut kamala nälkä siihen ettei oikein mitään tekisi mieli syödä. :hilarious:

tuo on kyllä ihanaa kun ei ole nukkuessa huono olo. Heti kun herää pissalle niin alkaa yököttää :yuck:

Täällä kanssa ollut krapulainen olo pitkin päivää ja jotenkin ihan voipunut olo. Tuntuu, että tää on jotenkin pahempaa kuin viime kerralla tai sitten aikaa kultaa muistot. Ja tietty sekin vaikuttaa, että ei pysty samalla tavalla lepäilemään tällä kertaa, kun saa juosta tuon toisen vauhtihirmun perässä:grin

Mulla ei viime raskaudessa ollut tissit oikein missään kohtaa kipeät tai arat. Toivon, että menisi samoin tälläkin kertaa, kun imetän vielä tuota esikoista.:rolleyes:

Mulla eilen aamulla kaupassa käydessä tuli fiilis et onko tää haissut aina näin pahalle :hilarious: Ja oli vielä maskikin naamalla:grin Ja koiran tassuhiki haisi nenään (melkein luulin et mies on jättänyt likaset sukkansa johonkin lähelle) kun makas mun vieressä:hilarious:

Liityn tähän krapulaisten joukkoon, päätä jomottelee ja huono olo. :hilarious: Onneksi ruoka vielä maistuu.

hajuherkkyyttä myös. Viikonloppuna huussissa käynnin jälkeen oli pakko oksentaa huussin taakse kun haisi niin kamalalle. :bag:

jouduin kanssa väkisin yhden paahtoleivän tunkeen kurkusta alas :meh:

Sain kans puolikkaan banaanin syötyä. Kahvit keitin mutta juomatta jäi. Kroppa varmaan ihmeissään kun en oo moneen aamuun juonu kahvia. Pakko olis jotain syödä että jaksaa töissä :depressed:

Pahoinvointi ykkösenä. Muutaman kerran olen yökkinyt vessan pöntön ääressä ja lenkillä puskassa, mutta en ole oksentanut. Aika pitkälti aamusta iltaan oksettaa, parina päivänä on illaksi helpottanut. Makuuasennossa menee suurin osa päivästä, lenkkeily on viime päivinä jäänyt kokonaan.

Rinnat edelleen aivan superkipeät, nännit samoin ja tuntuu, että jo ennestään iso kuppikoko on kasvanut varmaan parilla.

Ummetus on vähän helpottanut pahimmasta, mutta en voi sanoa, että vatsa toimisi vielä normaalisti. Alavatsakivut on helpottaneet samalla, joten ne ovat varmasti suolistoon ja turvotukseen liittyviä, kuten ajattelin.

Hikoilupuuskat. Tää on tosi kiusallinen vaiva, hikoilen ihan valtavasti.

Väsymys. Aamuisin herään kuuden aikaan joka aamu, iltaisin olen aivan poikki ja nukahdan kymppiin mennessä.

Tein aamulla melko reippaan treenin ja nyt meinaa laatta lentää :yuck: ite treeni meni kyllä muuten ok paitsi että hengästytyää enemmän kuin yleensä.

Mäkin liityn krapulaisiin :hungover: Järkyttävä väsymys pahimpana, ajoittaista pahoinvointia, eilen halasin jo pyttyäkin. Lisäksi tissit kipeet ja alavatsaa vihloo/nipistelee. Ja mielialanvaihtelut, voi herran jestas :grin

Täällä on ollut pahoinvoinnin suhteen pari päivää helpompaa. Varmaan osittain sen ansiosta ettei pää ole särkenyt ja olen nukkunut hyvin. Huvittaa oikein, että kun syön, yritän syödä todella isolla vauhdilla ettei ehdi huono olo tulla kesken syömisen ja saisin syötyä kunnolla. :hilarious:

Takaisin