Millaisia raskausoireita sinulla on?

Uudenlaisia vihlasuita ollut tänään kohdun ympärillä. Ja jälleen pää kipeä :shifty: mutta voi johtua väsymyksestä/tai ehkä olen juonut liian vähän vettä :confused005 ilmeisesti joillakin on raskaana pääkipuja vaikka kaikki olisi hyvin :smiley-angelic001
 
Mulla on ollu melkee joka pv pää kipee nyt muutamana päivänä on alkanu hellittää. Tapahtuuha kehossa paljo erilaista ja hormoonit jyllää ni ei ihmekää jos pää herkästi kipeä. :sorry:
 
Etovaa oloa ollut reilu viikon, mutta ajattelin sen liittyvän esikoisen imetyksen vähenemiseen. Sit iski flunssa ja esikoisestakin plussasin flunssassa, joten oli pakko tehdä testi :p
 
Yhh, miksi pitää olla paha olo. Ainoa hopeareunus tässä on se, että tuntuupahan konkreettisesti että kropassa jotain on meneillään :wacky:

Mulla aamupala menee aina alas, mutta muuten tökkii enemmän tai vähemmän. Tavallaan tekee koko ajan mieli syödä (mulla normaalisti ei-raskaana tulee tosi paha olo jos on liian nälkä), mutta sitten kun alan syömään niin sitten sekin alkaa kuvottaa :hungover:
 
Onko muilla unettomuutta?

Tää olo on verrattavissa hyvin krapulaan, yöt on ihan kamalia liskojen öitä. Levottomia unia, jatkuvaa heräilyä, huonoa oloa. Vaikka illalla ja koko ajan väsyttää, ei oikein saa nukuttuakaan :dead:
 
Nukahtamisvaikeuksia ainakin täällä on :bag: Mä lopetin Melatoniinin ku seinään, sitä kun ei suositella raskausaikana ja nukahtaminen on vaikeutunut. Päivisin sit väsyttää ja nytkin nukuin kolmen tunnin päikkärit :hilarious:

Etovaa oloa aaltoina tulee ja menee, jospa nyt lounas menis alas. Toisaalta on vielä (vielä) helppoa kun ei tee mitään mieli niin voi valita sen mikä on terveellistä:wacky: Tökkii kesken syömisen ja röyhtäyttää, välillä semmosia pahoinvoinnin aaltoja, ja etenkin iltasin.

Nyt sängystä noustessa repäisykipu oikealla ja rauhottukin heti kun istahti hetkeks alas takaisin :oops: Lievää jomottelua lukuunottamatta ei mitään kipuja ole :woot: Joka veskikäynnillä melkeen joutuu tarkistaan ettei vaan vuoda mittään kun vv on niin runsasta:facepalm:
 
Onko muilla unettomuutta?

Tää olo on verrattavissa hyvin krapulaan, yöt on ihan kamalia liskojen öitä. Levottomia unia, jatkuvaa heräilyä, huonoa oloa. Vaikka illalla ja koko ajan väsyttää, ei oikein saa nukuttuakaan :dead:
On! Todellakin, valitettavasti. Iltaisin simahdan saman tien, mutta viimeistään kolmelta alkaa levoton pyöriminen. Osittain johtuu tukkoisesta nenästä, osittain meidän väliin tulevasta, pyörivästä 3-veestä, ja osittain varmaan jostain ihan muustakin. Lopputuloksena ei ole kovin levolliset unet.

Oon parin viikon päästä lomalla, ja silloin aion aloittaa projektin Esikoinen Nukkuu Omassa Sängyssä. Saa nähdä miten käy, mutta parempi varmaan tässä kohtaa se tehdä, kuin sitten vauvan synnyttyä. Harmillisesti mies ei pysty oleen tuolloin lomalla, mutta ei mahda mitään, valvon sitten yksin palautellen lasta omaan sänkyynsä.
 
Onkohan tää jotenkin psykologista, kun tänään on heti etonut ihan kunnolla :depressed: Eilisen iltaruuan jämät ei olisi uponneet lounaalla ollenkaan ja hampaita pestessä yökin jo ihan kunnolla.
 
Nukahtamisvaikeuksia ainakin täällä on :bag: Mä lopetin Melatoniinin ku seinään, sitä kun ei suositella raskausaikana ja nukahtaminen on vaikeutunut. Päivisin sit väsyttää ja nytkin nukuin kolmen tunnin päikkärit :hilarious:

Etovaa oloa aaltoina tulee ja menee, jospa nyt lounas menis alas. Toisaalta on vielä (vielä) helppoa kun ei tee mitään mieli niin voi valita sen mikä on terveellistä:wacky: Tökkii kesken syömisen ja röyhtäyttää, välillä semmosia pahoinvoinnin aaltoja, ja etenkin iltasin.

Nyt sängystä noustessa repäisykipu oikealla ja rauhottukin heti kun istahti hetkeks alas takaisin :oops: Lievää jomottelua lukuunottamatta ei mitään kipuja ole :woot: Joka veskikäynnillä melkeen joutuu tarkistaan ettei vaan vuoda mittään kun vv on niin runsasta:facepalm:

Mullakin on näitä nukahtamisvaikeuksia tai se hetki kun pitäisi mennä nukkumaan olen täynnä virtaa ja energiaa. Koko muu päivä väsyttää ja tekisi mieli nukkua päiväunia kokoajan.

nuo nälkäjutut menee kyllä ihmeellisesti, joko on jäätävä nälkä ja pitää saada ruokaa heti tai sitten ei tee mieli mitään. Lounaskin meni tänään pakottamalla alas ja eilisen jämät maistui ihan kamalalle.
 
Onko muilla unettomuutta?

Tää olo on verrattavissa hyvin krapulaan, yöt on ihan kamalia liskojen öitä. Levottomia unia, jatkuvaa heräilyä, huonoa oloa. Vaikka illalla ja koko ajan väsyttää, ei oikein saa nukuttuakaan :dead:

On. Tai iltaisin nukahdan hyvin, mutta jossain vaiheessa herään pissahätään ja sitten pyörin sängyssä tuntikausia kun en saa enää unta. Ja aamuyöllä pahoinvointi vaivaa.
 
Huhhu send help toi ruuan valmistus haisee niin pahalle että oksettaa :wtf: Ei tee mieli syödä mitään mutta oksettaa jos ei syö.
 
Huhhu send help toi ruuan valmistus haisee niin pahalle että oksettaa :wtf: Ei tee mieli syödä mitään mutta oksettaa jos ei syö.
Mun pitäis just alkaa tekeen mun yhtä lemppari arkiruokaa, pesto-pinaattilasagnea. En oo vielä edes aloittanut ruuanlaittoa, mutta ajatuskin kuvottaa :hungover: on tää kummallista.
 
Mulle taas on ruoka maistunut hyvin tänään. 9:30 söin jo lounasta ku oli kauhee nälkä ja nyt päivälliseksi italianpataa. Normaalisti tää kello kolme on mulle ennemminkin se lounasaika :grin
 
Itse tein juuri tän viikon kauppatilauksen ja tilasin siihen suosiolla myös valmisruokia, sen verran paha olo ollut muutaman päivän, että muu perhe saa tyytyä pahimpina päivinä valmisruokiin, jos en pysty tekemään mitään :D
 
Noniin, ensimmäinen yrjö, check :bag: Leivoin sämpylöitä et olis pojalle iltapalaksi sämpylöitä ja jostain syystä hiiva haisi nousseessa taikinassa ihan järkyttävän pahalle, eikä aikaakaan ku juoksujalkaa piti lähtä veskiin :wacky: Parsakaali ei oo kivaa takaisintullessaan :facepalm:Poika säikähti, et joku on hätänä, mut sain sille selvitettyä et äitillä voi olla vähän paha olo aina välillä eikä se oo vaarallista :hilarious:
 
Jes, lievä pahoinvointi rantautunut tänne! :smiley-bounce012 (ja saisi myös pysyäkkin lievänä, tämä on kiva, tuntee että kehossa tapahtuu, mutta ei tarvitse oksentaa).
Varsinkin jos kerkeää tulemaan vähänkään nälkä niin alkaa yökötyttämään :wtf: ei oikein tee mieli mitään syödä... eilen oli pakko saada kebab ranskalaisia oli kauhea nälkä, mutta en pystynytkään syömään kaikkea, olo oli että lentää oksennus jos vähänkään enää edes yrittää :yuck:
Ja alavatsalle tullut tuntemuksia, nipistyksiä, painon tunnetta. Ehkä siellä tosiaan joku kasvaa! :Heartred
 
Nyt on illan kai ollut lievää pahoinvointia, siis semmonen vellova olo :confused004 mutta tulihan tossa ruokailuunkin taukoa oliko peräti nelisen tuntia :excited001 väsyttäääää....
 
Takaisin
Top