Frida16
Jostain jotain jo tietävä
Tälle päivää käyny kakomassa jo kolmestiMehukeittoo ja leipää oon jopa saanut alas, pitäis kyllä juoda enempi ihan vettä
Toisaalta tää pahoinvointi omalla tavallaan rauhottaa pelkoja, mut sit takaraivossa kytee se pieni ajatus et entä jos tää pahenee rajuksi kuten esikoisen aikaan ja kestääkin sit jonnekin puoliväliin tai pidempään
Hiukset muuten rasvottuu todella nopsaan!Muutama finninpoikanenkin ilmestyny leukaan
![]()
Mulla taas hiukset ihan rutikuivat! muutenkin luonnonkiharana aikas kuivanpuoleinen ja nyt ihan reuhka
Mehukeittoo ja leipää oon jopa saanut alas, pitäis kyllä juoda enempi ihan vettä
Muutama finninpoikanenkin ilmestyny leukaan
vaikuttaahan se väkisinkin mielialaan, kyllä määkin oon kuulemma äksympi kuin ennen.

Täytyy koputtaa puuta, mutta onneksi aamupalan oksentamisen jälkeen loppupäivä on nyt aina mennyt oksentamatta vaikka krapulainen olo onkin ollut
Eilen kävin kakomassa sen viis kertaa ja tälle päivää viis kerennyt jo olemaan.
mut kai tää oksenteluksi lasketaan kun aina desin verran jotain kuitenkin tulee 
mulla on koko pvn kestävä etova olo, välil pahempana, mut ei vielä oksennusta oo tullu, vaikka tuossa kurkun päässä välillä tuntuu.