Millaisia raskausoireita sinulla on?

Voihan pahoinvointi sentään... Töissä yrittää taistella vaan oksennusta vastaan. Lisäksi teen fyysistä asiakaspalvelutyötä eli ei mahdollisuutta lepoon tai kunnon välipalataukoihin. Nyt yritän taas saada ruokaa alas, että edes vähän helpottaisi. Miten tällaista jaksaa kun mieluiten olisi peiton alla kotona? :yuck:
 
Kyllä se pahoinvointi nyt näyttää tekevän tuloaan :oops: Toinen oksennus tänään, ja etova olo sekä väsymys seurana olleet koko päivän :confused: Nännit on arat, ja tissit turvoksissa - kuppikoolla ellei kahdella kasvaneet :rolleyes: ei vaan pojasta tisseissä tapahtunu mittään :laughing021
Mies myhäilee tyytyväisenä pahoinvoinnille, vaikka ei se nyt siitä itsessään nauti et mulla on paha olo - näkyvämpänä merkkinä raskaudesta enemmänkin…

Mut poika alkaa huolestua kun jälleen todisti mun pahoinvointia - rupesin miettimään että pitäiskö sille kuitenkin kertoo jo raskaudesta :think005
 
Kauheeta ku ei enää niin kipeet tissit...toisaalta oon ottanut panadolia eilen ja tänään..
 
Kyllä se pahoinvointi nyt näyttää tekevän tuloaan :oops: Toinen oksennus tänään, ja etova olo sekä väsymys seurana olleet koko päivän :confused: Nännit on arat, ja tissit turvoksissa - kuppikoolla ellei kahdella kasvaneet :rolleyes: ei vaan pojasta tisseissä tapahtunu mittään :laughing021
Mies myhäilee tyytyväisenä pahoinvoinnille, vaikka ei se nyt siitä itsessään nauti et mulla on paha olo - näkyvämpänä merkkinä raskaudesta enemmänkin…

Mut poika alkaa huolestua kun jälleen todisti mun pahoinvointia - rupesin miettimään että pitäiskö sille kuitenkin kertoo jo raskaudesta :think005

Olisko tää syy miksi mun tisseissä ei oo mitään muutosta :grin
 
Täällä ei vielä ole mitääm isompia oireita. Paitsi hajuaisti on parantunut huomattavasti nyt siis vasta 4+3, että kyllä vielä kerkeää tulla. Esikoisesta oli etovaa oloa viikot 6-9 ja aamulla ensimmäisenä oli pakko mennä syömään.
 
Mulla ollut kaikenlaisia tuntemuksia mut niitä samoja ois varmaan voinut olla ilman raskauttakin ihan kuukautiskierron käynnistymisen johdosta. Mutta kurjuuksien kurjuus, jo nyt alussa kärsin samasta raskausoireesta kui aiemminkin alkuraskauksissa nimittäin migreenistä. Ja vielä kunnon auroilla :sad001 kunpa ei kovin pitkään niitä tulis.
 
Nyt tästä oksentelusta näyttää tulevan enemmän sääntö ku poikkeus:bag: Eilen oli paha olla koko päivän mutta sain piettyä kaiken sisällä, tänään sit jo aamusta oksensinkin. Tuntuu et paha olo pahimmillaan kun touhuaa tai nousee ylös - makuulla pystyy jotenkuten olemaan. Vielä voin myöntää hieman myhäileväni sisäisesti et on pahoinvointia, mutta en usko myhäilyn jatkuvan pitkään :hilarious: Esikoisesta pahoinvoinnin jatkuessa mielialakin meni jo hyvin matalaksi, sairaalassa tiputuksessa useempaan kertaan kanssa. Kerran suoraan työvuorosta pari kerrosta alemmas osastolle kun päivystävä gyne tajus että oksentelin ja näytin kuulemma kalpealta :hilarious: tosin nyt osaan ehkä odotella pitkäkestoista pahoinvointia :rolleyes:
 
Onko kellään kokemuksia noista pahoinvointirannekkeista, onko niistä mitään apua?

Ensi viikolla pitäisi mennä käymään toimistolla ja toistaiseksi mun työpäivät on menneet 80% makuuasennossa, joten jännittää, miten pahoinvoinnin kanssa selviää toimistolla..
 
Onko kellään kokemuksia noista pahoinvointirannekkeista, onko niistä mitään apua?

Ensi viikolla pitäisi mennä käymään toimistolla ja toistaiseksi mun työpäivät on menneet 80% makuuasennossa, joten jännittää, miten pahoinvoinnin kanssa selviää toimistolla..
Mä olen käyttänyt sekä viime raskaudessa että nyt. Kyllä mä koen että niistä jotakin apua on, mutta ei ne mikään instant relief ole. Ennemminkin niin että toimistopäivinä oon laittanut ne heti aamusta varuiksi ranteisiin, on ehkä vähentänyt/lieventänyt pahoinvointia päivän aikana.
 
Onko kellään kokemuksia noista pahoinvointirannekkeista, onko niistä mitään apua?

Ensi viikolla pitäisi mennä käymään toimistolla ja toistaiseksi mun työpäivät on menneet 80% makuuasennossa, joten jännittää, miten pahoinvoinnin kanssa selviää toimistolla..
Koin kans että niistä oli jonkin verran apua, kun muisti ne ennakoivasti laittaa.
 
Nyt tästä oksentelusta näyttää tulevan enemmän sääntö ku poikkeus:bag: Eilen oli paha olla koko päivän mutta sain piettyä kaiken sisällä, tänään sit jo aamusta oksensinkin. Tuntuu et paha olo pahimmillaan kun touhuaa tai nousee ylös - makuulla pystyy jotenkuten olemaan. Vielä voin myöntää hieman myhäileväni sisäisesti et on pahoinvointia, mutta en usko myhäilyn jatkuvan pitkään :hilarious: Esikoisesta pahoinvoinnin jatkuessa mielialakin meni jo hyvin matalaksi, sairaalassa tiputuksessa useempaan kertaan kanssa. Kerran suoraan työvuorosta pari kerrosta alemmas osastolle kun päivystävä gyne tajus että oksentelin ja näytin kuulemma kalpealta :hilarious: tosin nyt osaan ehkä odotella pitkäkestoista pahoinvointia :rolleyes:
Huomaan kans että alkaa vaikuttamaan mielialaan tämä pahoinvointi. Samoin kun unettomuus, ärsyttävää...
 
Onko kellään kokemuksia noista pahoinvointirannekkeista, onko niistä mitään apua?

Ensi viikolla pitäisi mennä käymään toimistolla ja toistaiseksi mun työpäivät on menneet 80% makuuasennossa, joten jännittää, miten pahoinvoinnin kanssa selviää toimistolla..

Viime raskaudessa käytin, jonkun verran lievitti kun pisti heti aamusta ne ranteisiin. Auttoi ainakin ihan alussa mut sit Hyperemeesin kanssa ei paljoa ollu apua:shy:
 
Huomaan kans että alkaa vaikuttamaan mielialaan tämä pahoinvointi. Samoin kun unettomuus, ärsyttävää...

Jep.. Tänään nukkunut parin tunnin päikkärit ja oksentanut kahdesti, mittään ei oikeen jaksa tehdä:inpain: vaikuttaahan se väkisinkin mielialaan, kyllä määkin oon kuulemma äksympi kuin ennen. :oops:
 
Närästys. Ihan sama mitä syö niin närästää :wtf:

Ootko rennietä koittanu? Teratologisen kanssa keskustelin aiemmin tällä viikolla ja sanoivat sieltä et närästystä kannattaa hoitaa ehdottomasti, ja Rennietä voi ottaa hyvin turvallisin mielin, 12kpl maksimi päivässä. :happy:
 
Ootko rennietä koittanu? Teratologisen kanssa keskustelin aiemmin tällä viikolla ja sanoivat sieltä et närästystä kannattaa hoitaa ehdottomasti, ja Rennietä voi ottaa hyvin turvallisin mielin, 12kpl maksimi päivässä. :happy:
Täältä ääni Rennielle! Vielä en ole tarvinnut tällä kertaa, mutta viime raskaudessa about puolivälin jälkeen närästi aivan julmetusti, mulla oli Renniet aina mukana.
 
Tälle päivää käyny kakomassa jo kolmesti :facepalm: Mehukeittoo ja leipää oon jopa saanut alas, pitäis kyllä juoda enempi ihan vettä:oops:
Toisaalta tää pahoinvointi omalla tavallaan rauhottaa pelkoja, mut sit takaraivossa kytee se pieni ajatus et entä jos tää pahenee rajuksi kuten esikoisen aikaan ja kestääkin sit jonnekin puoliväliin tai pidempään :meh:

Hiukset muuten rasvottuu todella nopsaan! :wideyed: Muutama finninpoikanenkin ilmestyny leukaan :hilarious:
 
Takaisin
Top