Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
)
Ja tänään on väsyttänyt töissä ihan kiitettävästi kun kuopus herätti kitinällään 5.20 ja huonon olon takia en saanut enää uudelleen unta
Varhaisultraan ei todennäköisesti päästä niin vielä saa hetken jännäillä...

Niin tämä turvotus on järkyttävää. Pitää käyttää löysiä paitoja että ei paljasta heti kaikille. Oon hoikka muuten niin tää pallo kyllä erottuu selvästi![]()
Todellakin joutui miettimään että minkä hellemekon voi vetää julkisille paikoille päälle...Mä oon ihan varma että tää meni taas keskenei oo vielä verenvuotoa, mutta pahoinvointi loppu, aamulla tehty raskaustesti ei ollut vahvistunut ja ihan sama olo mahassa kuin viimeksi. Nyt varmaan sit vuotoa odotellessa.
turvotustahan tuo taitaa olla, mutta jospa ne kivut oli sittenkin kasvukipuja
Ilmeisesti voi tuntua nopeemmin/enemmän kun ei oo ensimmäinen raskaus. Pahoinvointi on edelleen pois, mutta muutkin kommentoi että on vaihdellut olot.
Ihana, että jollain muullakin selkä jomottaa! Mulla oli kova selkäsärky kemiallisessa ja nyt ei ole niin paha, mutta jomottelee kyllä niin vähän ahdistaa. Mut ei se auta ku antaa ajan kulua!Mulla on aika klassiset oireet. Niiden perusteella lähdin testiä tekemäänkin itse asiassa. Väsyttää, itkettää, NÄLKÄ, pissalla saa ravata, paleltaa. Mies katto kun hullua, kun istuin collareissa ja villatakissa sohvalla ja olin vilttiä vailla, hyvä että en villasukkia ettiny jalkaan. Mittari näytti 24 astetta sisällä.
Selkään ja alamahalle jomottaa, kuten aiemmissakin raskauksissa. Ja toi mahan turvotus, jösses! En tiedä mihin telttaan itteni verhoaisin. Ei sillä, ei se raskausmahalta näytä, lähinnä siltä, että oon lihonut. Joko voi kaivaa äippävaatteet varastosta?![]()

Ihana, että jollain muullakin selkä jomottaa! Mulla oli kova selkäsärky kemiallisessa ja nyt ei ole niin paha, mutta jomottelee kyllä niin vähän ahdistaa. Mut ei se auta ku antaa ajan kulua!
tissit on kyllä tosi kipeät, kipeemmät kuin silloin ja jalkoja särkee varsinkin iltaisin. Ja tuo palelu, toisaalta kiva että se osuu näille helteille![]()
Suolojen puute?Pidän peukkuja sulle Hilla_! On tää alkuraskaus kyllä niin raastavaa kaikessa epävarmuudessaan.
Mulla on koskenu päähän jo kolmatta päivää. Oon yrittäny juoda riittävästi, enkä oo tuolla pahimmassa paahteessa oleillu, mut ei auta. Voikohan olla hormoneista johtuvaa, kun en tavallisesti kärsi päänsärystä koskaan.![]()
Suolojen puute?
Voihan se olla kyllä joku muukin puutostila. Mutta inhottavaa on joka tapauksessa.