Millaisia raskausoireita sinulla on?

Ihan jäätävä väsy. Voisin maata sängyssä koko päivän. Saa oikein pakottaa itsensä ylös sieltä, että jotain järkevää saisi kesälomalla tehtyä.

Ei hirveästi oireita täälläkään, mistä olen kyllä sinänsä kiitollinen mutta samalla vähän huolestuttaa tietysti! Rinnat edelleen ovat kipeät, samoin tuntuu että väsyttää, välillä myös lievää huonoa oloa. Väsymys ja huono olo varmaan osittain voivat johtua kuumuudesta, vaikka välillä olen epäillytkin kuvittelevani koko oireet o_O välillä tuleekin sitten aivan hillitön nälkä, johon on parempi saada äkkiä apua kun iskee...

joo tää kuumuus ei kyllä helpota tätä oloa ja väsymystä

Tänään paineen tunnetta alaselässä ja nivusia vihloo. Miten mä en muista mitään esikoisen raskaus ajasta, oliko samanlaisia oireita. Siitä muistan vaan pahoinvoinnin ja väsymyksen. Tää viikko on ollut selvästi parempi väsymyksen suhteen kun on työt iltapainotteisia.
Ahistaa joka päivä enemmän perjantain varhaisultra ja pelko tuulimunasta:sad001

Täällä tuli omien laskelmien mukaan 6+0 tänään mittariin ja pahoinvointi pahenee :rolleyes: On kuitenkin ilta/yö/aamupainotteista että ei nyt vielä hirveästi töitä haittaa ja nyt päivällä pysynyt ihan siedettävissä rajoissa. Pienesti tasaiseen etonut nyt aamusta asti, onneksi aamulla oli aavistuksen viileämpi keli pitkästä aikaa ja tuntui että se raikas ilma helpotti oloa (nyt ihan yhtä kuuma taas :finger:)

Väsymys myös ihan omaa luokkaansa, eilen painuin huonovointisena unille jo ennen kahdeksaa :hilarious: Ja tänään on väsyttänyt töissä ihan kiitettävästi kun kuopus herätti kitinällään 5.20 ja huonon olon takia en saanut enää uudelleen unta:dead:

Rinnat on ehkä aavistuksen nyt turvonneet ja ajoittain nännit arat, mutta ei mitään verrattuna esikoisen odotusaikaan.

Jostain syystä täällä myös jännittää kovin, että onhan tuolla elämää ja kaikki hyvin. :wideyed: Varhaisultraan ei todennäköisesti päästä niin vielä saa hetken jännäillä...

Niin tämä turvotus on järkyttävää. Pitää käyttää löysiä paitoja että ei paljasta heti kaikille. Oon hoikka muuten niin tää pallo kyllä erottuu selvästi:nailbiting:

Varasin varhaisultran, niin selvitetään nyt voiko näin oireettomana siellä olla oikeasti vauva. :sorry:
Pari päivää saa vielä jännittää, ja eihän se jännitys toki siihen tulokseen lopu.

Oireina enää hiukan arat tissit, mutta nyt ei ole parina päivänä ollut juuri muuta. Toki väsyttää töiden jälkeen, mutta tällä helteellä ei ole ihme.

Niin tämä turvotus on järkyttävää. Pitää käyttää löysiä paitoja että ei paljasta heti kaikille. Oon hoikka muuten niin tää pallo kyllä erottuu selvästi:nailbiting:

Minulla ei enää ihan yhtä pahasti turvota kuin alkuun, jolloin näytin siltä että aletaan olla jo vahvasti voiton puolella raskaudessa :hilarious: Todellakin joutui miettimään että minkä hellemekon voi vetää julkisille paikoille päälle...

Mä oon ihan varma että tää meni taas kesken :sad001 ei oo vielä verenvuotoa, mutta pahoinvointi loppu, aamulla tehty raskaustesti ei ollut vahvistunut ja ihan sama olo mahassa kuin viimeksi. Nyt varmaan sit vuotoa odotellessa.

Ei oo ainakaan vielä vuotoa. Mahakipu väheni ja näyttäisi että maha on pullahtanut :wideyed: turvotustahan tuo taitaa olla, mutta jospa ne kivut oli sittenkin kasvukipuja :nailbiting: Ilmeisesti voi tuntua nopeemmin/enemmän kun ei oo ensimmäinen raskaus. Pahoinvointi on edelleen pois, mutta muutkin kommentoi että on vaihdellut olot.

Katsotaan miltä huomenna näyttää, mutta nyt on taas tämän päivän hermoilujen jälkeen vähän parempi mieli. Sisko sanoi, että näyttäisi raskausoireista ainakin mielialan vaihtelut olevan :hilarious:

Mulla on aika klassiset oireet. Niiden perusteella lähdin testiä tekemäänkin itse asiassa. Väsyttää, itkettää, NÄLKÄ, pissalla saa ravata, paleltaa. Mies katto kun hullua, kun istuin collareissa ja villatakissa sohvalla ja olin vilttiä vailla, hyvä että en villasukkia ettiny jalkaan. Mittari näytti 24 astetta sisällä. :rolleyes:

Selkään ja alamahalle jomottaa, kuten aiemmissakin raskauksissa. Ja toi mahan turvotus, jösses! En tiedä mihin telttaan itteni verhoaisin. Ei sillä, ei se raskausmahalta näytä, lähinnä siltä, että oon lihonut. Joko voi kaivaa äippävaatteet varastosta? :grin

Mulla on aika klassiset oireet. Niiden perusteella lähdin testiä tekemäänkin itse asiassa. Väsyttää, itkettää, NÄLKÄ, pissalla saa ravata, paleltaa. Mies katto kun hullua, kun istuin collareissa ja villatakissa sohvalla ja olin vilttiä vailla, hyvä että en villasukkia ettiny jalkaan. Mittari näytti 24 astetta sisällä. :rolleyes:

Selkään ja alamahalle jomottaa, kuten aiemmissakin raskauksissa. Ja toi mahan turvotus, jösses! En tiedä mihin telttaan itteni verhoaisin. Ei sillä, ei se raskausmahalta näytä, lähinnä siltä, että oon lihonut. Joko voi kaivaa äippävaatteet varastosta? :grin
Ihana, että jollain muullakin selkä jomottaa! Mulla oli kova selkäsärky kemiallisessa ja nyt ei ole niin paha, mutta jomottelee kyllä niin vähän ahdistaa. Mut ei se auta ku antaa ajan kulua!

tissit on kyllä tosi kipeät, kipeemmät kuin silloin ja jalkoja särkee varsinkin iltaisin. Ja tuo palelu, toisaalta kiva että se osuu näille helteille :hilarious:

Ihana, että jollain muullakin selkä jomottaa! Mulla oli kova selkäsärky kemiallisessa ja nyt ei ole niin paha, mutta jomottelee kyllä niin vähän ahdistaa. Mut ei se auta ku antaa ajan kulua!

tissit on kyllä tosi kipeät, kipeemmät kuin silloin ja jalkoja särkee varsinkin iltaisin. Ja tuo palelu, toisaalta kiva että se osuu näille helteille :hilarious:

Mulla esikoisesta alkoi samalla tavalla heti plussasta selkäkipu, keskenmenneessäkin sitä oli, mutta luulen, että mulla kuuluu asiaan. Kärsin nimittäin esikoisen kohdalla kovista liitoskivuista vielä synnytyksen jälkeenkin, veikkaan, että on hormonaalista kipuilua.

Joo, tässä sattuu just hyvin, paleluvaihe helteille ja sit loppupuolella se hirvee hikoilu pakkasille :cool:

mua kans ahdistaa kun välillä on selkä+ menkkakipuja :sorry:

Äh, tuntuu että ei ole oireita. Tissit on kyllä arat ja töissä ei ruoka maistunut yhtään. Tosin sekin on helteen vika varmasti. Noh, huomennahan se selviää :sorry: Sormet ja varpaat ristiin, että joku siellä on.

Pidän peukkuja sulle Hilla_! On tää alkuraskaus kyllä niin raastavaa kaikessa epävarmuudessaan.

Mulla on koskenu päähän jo kolmatta päivää. Oon yrittäny juoda riittävästi, enkä oo tuolla pahimmassa paahteessa oleillu, mut ei auta. Voikohan olla hormoneista johtuvaa, kun en tavallisesti kärsi päänsärystä koskaan. :confused:

Pidän peukkuja sulle Hilla_! On tää alkuraskaus kyllä niin raastavaa kaikessa epävarmuudessaan.

Mulla on koskenu päähän jo kolmatta päivää. Oon yrittäny juoda riittävästi, enkä oo tuolla pahimmassa paahteessa oleillu, mut ei auta. Voikohan olla hormoneista johtuvaa, kun en tavallisesti kärsi päänsärystä koskaan. :confused:
Suolojen puute?

Suolojen puute?

En usko tällä viime päivien ruokavaliolla, mut voiko olla, että liikaa suolaa, kun musta kaikki maistuu ihan tönkkösuolatulle :happy8 Voihan se olla kyllä joku muukin puutostila. Mutta inhottavaa on joka tapauksessa.

Mulla on kans ollu pientä päänsärkyä, luulen et nimenomaan helteistä. Kunnolla juomisen jälkeen se aina helpottaa.

nyt muuten taas paleltaa, vaikka on pitkät hihat ja lahkeet ja sukat, sisällä 25c :hilarious:

Takaisin