Mulla on myös valtava maha. Neljä lasta olen synnyttänyt ja kahdeksas raskaus. Kai se juuri siitä sitten johtuu, että monta raskautta takana.
En usko, että olisi useampaa kyydissä, kun ei raskaustestit mitenkään kauhean voimakkaasti vahvistuneet. En tiedä voiko siitä päätellä mitään?
Mulla on kolme yötä varhaisultraan. Jospa tämä raskaus sitten konkretisoituisi, jos sieltä elämää löytyy.
Edelleenkään ei melkein mitään raskausoireita.
En usko, että olisi useampaa kyydissä, kun ei raskaustestit mitenkään kauhean voimakkaasti vahvistuneet. En tiedä voiko siitä päätellä mitään?
Edelleenkään ei melkein mitään raskausoireita.

ällöttää, mutta en oo oksentanut. Aaltoilevaa on, syönti auttaa mutta sitten taas hetken päästä alkaa oksettaa
Minisunin mamavitamiini siis!
Oon ajatellut et vaikka menisin, on vielä sillon aikaiset viikot ja keskenmeno silti mahdollinen... ja jos sykettä ei näkyisi tms olisi edessä taas uusi ultra ja satoja euroja... eli toisaalta mitä siitä hyödyn, hetkellisen rauhallisuuden joo mutta toisaalta taas pystyisin varmasti odottamaan vkoon 12... sit taas ajatus odottaa sinne asti tietämättä onko missään kohtaa kaikki ollut ok