Millaisia raskausoireita sinulla on?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viikko ennen olettettujen menkkojen alkua olin jo tukkoinen, siitä melki aavistelinkin että olen raskaana. Ollut aikaisemminkin oireena. Limakalvot turpoo niin ylä- kuin alapäässä :grin

Rinnat kipeytyy enemmän joka päivä. 4 päivää sitten ei vielä ollut mitään tuntemuksia rinnoissa. Mies sanoi, että hänestä ne tuntuu painavammalta. Itse kuvailisin lähinnä kiinteämmän tuntuiseksi. Koko ei ole muuttunut, ja näyttävät ihan samalta kuin ennenkin.

Tänään oli aamulla etova olo ja sai jo sankon ottaa viereen, mut meni kuitenkin aamupäivän mittaan sekin olo ohi

Alamahalla tuntuu kaikenlaista. Nipistelyä, kihelmöintiä, kuumotustakin, selkeästi veri kiertää enemmän. Menkkoja edeltävä ummetus ei ole helpottanut, kun ei tullut niitä menkkojakaan, ainakaan vielä. Väsyttää ja harvakseltaan tulee lievää kuvotusta, mutta ne lasken psyykkisiksi oireiksi vielä, kun yöunetkin on kärsinyt tässä rytäkässä :laughing002

Eilen saatu eka haalea haamu. Tissioloja on ollu jo useemman päivän. Arat, sähköistä tuntemusta ja jotenkin muhkuraisemman tuntuiset. Erilaisia maha nippasuja ja tuntemuksia. Lämmöt korkeella ja poskia kuumottaa. Pissalla saa ravata jatkuvasti jo. Tissit on ollu joka loppukierrosta arat, mutta nyt tuntu jotenkin erityisen kipeiltä ja muutenkin erilaisilta. Kp 25/28-30 joten saa vielä jännitellä vahvistuuko viivat ja pysyykö mukana.

Nyt iski eka jäätävä väsymys. Enpä ole ennen ollut nukahtamassa pystyyn luennolla. :sleep011

Täällä taas epäilyttää kun oireita ei juurikaan ole.
Ei etovaa oloa ollenkaan eikä juurikaan muitakaan tuntemuksia o_O
Mut siksi teinkin jo digin vaikka perjantaille sitä vasta suunnittelin. Onneksi se näytti nyt enemmän (2-3) niin vähän huojentaa!

Mut siksi teinkin jo digin vaikka perjantaille sitä vasta suunnittelin. Onneksi se näytti nyt enemmän (2-3) niin vähän huojentaa!
Kaipa toisille tulee myöhemmin ja joillekin ei juuri mitään koko raskausaikana. Etovaa oloa en tänne kyllä toivo:hilarious:

Ei mullakaan ole muuta kun rinnat arat. Ja varmaan joku 5+0 tms menossa. Oisin niiiiiiin onnellinen jos tää jatkuskin näin eikä tulisi pahaa oloa tai ainakaan hyperemeesiä taas. Vaikkakin saattaa olla turha toivo että pahalta ololta säästyy jos kaikki menee ok, mut kunhan se ei lamaannuttaisi täysin vaan olisi hallittavissa:hungover:

Joudun syömään joka tunti jotain pientä ettei ole niin paha olo, enpä muistanut että tämä oli näin karseeta :depressed: mutta myös se että maha on liian täynnä on kamalaa.

Mulla alkoi kanssa eilen paha olo (5+5), tähän flunssan kylkiäiseksi. Oli viimeksi aina iltaisin seurana ja eilen alkoi kanssa vasta illalla.

Mua myös sattuu välillä yskiessä niin pahasti oikealle puolelle mahaan, että pelästyn. Voiko olla keltarauhanen? :anyone

Mulla alkoi kanssa eilen paha olo (5+5), tähän flunssan kylkiäiseksi. Oli viimeksi aina iltaisin seurana ja eilen alkoi kanssa vasta illalla.

Mua myös sattuu välillä yskiessä niin pahasti oikealle puolelle mahaan, että pelästyn. Voiko olla keltarauhanen? :anyone

Mullakin yskiminen tai vastaava aiheuttaa vihlaisuja tai repivää tunnetta välillä.

Pahoinvointi on edelleen lievää, mutta myös minulla yleensä pahimmillaan illalla.

Täällä kanssa joutuu enemmän pöntöllä ponnistelemaan ja hidastunut aineenvaihdunta. Pissalla taas saa käydä senkin edestä:facepalm:

Täällä on tätä juuri samaa

Ja toi mitä moni on kirjoittanut, nuo repäisevät kivut, niitä ei aiemmassa raskaudessa ollut. Mutta nyt jos esim ensin aivastaa ja niistää sen päätteeksi kouristaa ja repäisee alavatsaa niin että meinaa olla kaksinkerroin ja tosiaan pelottaa onko normaalia, mutta eiköhän tuo ole

Pahoinvointia , tai kuvotusta ja etovaa oloa ollut jo muutaman päivän, mutta tänään eka kertaa (5+1) oli liian paha olla, ja piti käydä kyökkimässä. Nyt olen taas 1h välein pyrkinyt jotain napostelemaan ettei tule liian pitkää väliä! Ja toinen mikä aiheuttaa huonoa olo on tuo liian täysi vatsa

Repäisykipuja on ollut muutamaan kertaan, mutta muuten ollu nyt oireetonta useamman päivän. Pistää vähän huolestuttamaan. Ostin vielä yhden testin ja testaan aamulla :nailbiting: raskausviikoista ei varmuutta, ehkä noin 4+4

Repäisykipuja on ollut muutamaan kertaan, mutta muuten ollu nyt oireetonta useamman päivän. Pistää vähän huolestuttamaan. Ostin vielä yhden testin ja testaan aamulla :nailbiting: raskausviikoista ei varmuutta, ehkä noin 4+4

Mullakin on tätä epäuskoa ja huolta raskauden kulusta. Itsekin ostin vielä viikkonäytöllisen digin, teen sen maanantaina.

Hassusti pelkään koko ajan että olisi väärässä paikassa tai ei koko sikiötä. En tiedä miksi. Mutta pelkään. Toivottavasti tämä ei tarkoita mitään. Kauhulla pitäis vielä odottaa 23.11 saakka.
Oireita kun on niin pitäisi olla kiitollinen mutta voihan niitä tulla "väärissäkin paikoissa" olevista raskauksista...

Mullakin on tätä epäuskoa ja huolta raskauden kulusta. Itsekin ostin vielä viikkonäytöllisen digin, teen sen maanantaina.

Hassusti pelkään koko ajan että olisi väärässä paikassa tai ei koko sikiötä. En tiedä miksi. Mutta pelkään. Toivottavasti tämä ei tarkoita mitään. Kauhulla pitäis vielä odottaa 23.11 saakka.
Oireita kun on niin pitäisi olla kiitollinen mutta voihan niitä tulla "väärissäkin paikoissa" olevista raskauksista...

Sama juttu. Niin kovasti haluais pian jo tietää, että kasvaako siellä oikeasti jotain ja onko se oikeassa paikassa. Neuvolantäti meinas että voidaan kurkata, mutta siihen on vielä 5 viikkoa. Yksityisellä oli huonosti aikoja mieluisille lääkäreille, enkä pysty kesken työpäivän lähteä.

Takaisin