Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mul ei päätä varsinaisesti oo jomottanut, mutta hirvee kylmä koko ajan. Tänä aamuna mittasin lämmöt, ni 37 näytti, mut normi ruumiinlämpö huitelee siinä 35,8-36 tietämillä, että kyl se kohonnut on. Eilen illal ja tänä aamuna oli taas oksettava olo. Illal koitin syödä vielä maissikakkuja, missä oli merisuolaa ja sen verran meni etova olo pois, että hetken sai olla rauhas, mut sit taas ois pitäny syödä niitä. Mul on samaan aikaan väsymystä, mutta nyt myös välil huomaan että ei edes väsytä. Toisaalta täs on vähän muutakin stressiä, kun poika aloittaa koulun puolella eskarin ja omat opinnot, ni sekin vaikuttaa varmasti siihen, että jännityksestä ei voi oikein nukkua, vaikka väsyttäisi. Pissalla ravaan edelleen. Viime yönä toistamiseen oli vaikea nukkua vasemmalla kyljellä. Nyt aamusta tuntui pientä nippailua sielä ja alapäässä on sellasta menkkamaista jomotusta. Mutta sit taas ku kokeilin sitä kohdunnapukkaa, ni se oli niin syväl etten ees siihen enää kunnol yltäny. En muista että se ennen ois noin syväl ollu.
 
Auttaiskohan tähän särkyyn oksentaminen? :dead: Ei oikein olis koko päivää aikaa maata sängyn pohjalla kylmäpakkaus otsalla :angry1
Kuulostaa niin kurjalta! Tsemppiä! :hungover:
Kärsin itse säännöllisistä päänsärystä, kun söin vielä e-pillereitä. Vähenivät merkittävästi yrityksen aloituksen jälkeen. Silloin tuli monta iltaa maattua sängyssä kylmä otsalla odottaen, että lääkkeet veisivät kovimman kivun pois. Kauhulla odotan, että alkaako nyt sit taas uudestaan. :confused:
 
Täällä paineentunne/jomotus jatkuu, välillä lievempää ja välillä kovempaa. Öisin herään pissalle, ja lisää vaan tätä väsymystä. Outoa makua välillä suussa. :yuck: Ja vv tulee normaalia enemmän. Tissit särkee, tekisi mieli öisinkin pitää liivejä :grin
 
Kuulostaa niin kurjalta! Tsemppiä! :hungover:
Kärsin itse säännöllisistä päänsärystä, kun söin vielä e-pillereitä. Vähenivät merkittävästi yrityksen aloituksen jälkeen. Silloin tuli monta iltaa maattua sängyssä kylmä otsalla odottaen, että lääkkeet veisivät kovimman kivun pois. Kauhulla odotan, että alkaako nyt sit taas uudestaan. :confused:
Toivottavasti ei ala! Ihan jäätävää tää. Onneks oon vielä lomautettuna, niin ei tarvi töissä kärvistellä. Panadol vaikutti nyt onneksi sen verran, että pystyn toimimaan. Toivon niin, että tää olis nyt vaan ohi menevä vaihe tähän alkuraskauteen.
Aiemmin mulla ollut kovia päänsärkyjä liittyen jumeihin niskassa, kasvoissa ja hartioissa. Nyt ei kuitenkaan pitäs niihin liittyä.
 
Toi päänsärky on kyllä tympeä ja jos jatkuu ja jatkuu vaan.. tsemppiä monstera! Menispä äkkiä pois ja pääsis nauttimaan alkuraskaudesta:Heartpink

ON: Täällä kuivaa suuta ja metallin maku suussa, välissä ällöttää muttei oksentelua, nippailut mahalla vähentyneet enemmän ehkä menkkamaisempaa juilintaa, rinnat edelleen arat, aivastelua koko ajan :grin ja väsyttää. Ei mitään uutta siis täällä, kauhulla odotan alkaako oksentelu vai miten pääsee tämän raskauden :bag:
 
Menkka jomotuksia ollut tänään ja välillä tietyissä nousuissa tai äkkinäisessä kääntymisessä repäisykivun tapaista. Mä pistin ainakin merkille vaikka dösöä aamulla laittanut niin silti puskee hiki läpi, hyh. Myös rinnat kiinteämmät. WC ravaan vähän väliä ja jano. Vv klönttimäistä välillä ja ei ole kuivaa kautta ollut
 
Menkka jomotuksia ollut tänään ja välillä tietyissä nousuissa tai äkkinäisessä kääntymisessä repäisykivun tapaista. Mä pistin ainakin merkille vaikka dösöä aamulla laittanut niin silti puskee hiki läpi, hyh. Myös rinnat kiinteämmät. WC ravaan vähän väliä ja jano. Vv klönttimäistä välillä ja ei ole kuivaa kautta ollut

Minulla myös oli klönttejä ja aina sai tihrustaa eihän oo verta seassa:grin mutta ei oo kuivaa näkynyt, nyt vv enemmän vetisempää ja tuntee että kosteat paikat.
Tänään tuntunut kohdussa "kasvukipuja" tuntuu kuin se venyisi.. katsoin jostain sovelluksesta että mustikan kokoinen murunen siellä nyt olisi :love7 jos siis on elämää.
 
Minulla myös oli klönttejä ja aina sai tihrustaa eihän oo verta seassa:grin mutta ei oo kuivaa näkynyt, nyt vv enemmän vetisempää ja tuntee että kosteat paikat.
Tänään tuntunut kohdussa "kasvukipuja" tuntuu kuin se venyisi.. katsoin jostain sovelluksesta että mustikan kokoinen murunen siellä nyt olisi :love7 jos siis on elämää.


Harrastan samaa tihrustamista wc käynnillä:hilarious:
 
Harrastan samaa tihrustamista wc käynnillä:hilarious:
Minä myös. :hilarious:

Mulla on etovaa oloa, rintoja aristaa ja tuntuu pinkeämmiltä ja repäisykipuja. Hiukka pelottaa millasiin sfääreihin pahoinvointi yltää tällä kertaa. Oon yleensä jossain vaiheessa alkuraskautta joutunut tippaan osastolle kuivumisen vuoksi. :bored:
 
Minä myös. :hilarious:

Mulla on etovaa oloa, rintoja aristaa ja tuntuu pinkeämmiltä ja repäisykipuja. Hiukka pelottaa millasiin sfääreihin pahoinvointi yltää tällä kertaa. Oon yleensä jossain vaiheessa alkuraskautta joutunut tippaan osastolle kuivumisen vuoksi. :bored:


Toivottavasti tällä kertaa olisi helpompi pahoinvointi. Itse tosiaan oksentelin vain aamuisin, mutta helpotti. Mutta jos oli kiire nousta aamulla ylös ym. Niin oli taattu pöntön halailu.
 
Mulla tuli dpo 8 ja 9 sellasta pientä ruskeaa vuotoa ja lieviä menkkakipuja. Mietinkin, että nytkö jo menkat alkamassa, kun ne alkaa mulla yleensä tollasella tuhrulla. Mutta vuoto tosiaan loppui sitten kokonaan. Dpo 12 alkoi lievät menkkamaiset kivut, jatkuva vessahätä ja huomasin syketasoni nousseen jo pari päivää sitten. Plussa tuli sitten dpo 14 :happy:

Plussauksen jälkeen ollut em. oireiden lisäksi päänsärkyä/migreeniä ja aaltoilevaa väsymystä.
 
Heräsin yöllä klo 3.00 ja olin valveilla melkeen pari tuntia. Tuntui, että olis ollu nälkä tai ihmeellistä närästystä. Tai muuten vaan oli ihmeellinen olo. Aamulla oli voimakas raudan maku suussa. Nyt sit väsyttää ja kahviakaa ei voi tolkuttomasti juoda.
 
Täällä ei vielä ole huonoaoloa näkynyt, ainoastaan kauhea väsy. Silmäluomet tuntuu raskailta.. tänään palellut kun muuten yleensä hiki, ihan olo kun tulisi kioeäksi, aamulla oli kurkku vähän kipeä ja pikkusen nenä tukossa. Voi tehdä nämä ilmatkin kun välissä kylmä ja kuuma ja toki oma termostaattikin voi olla epäkunnossa, mutta nyt oon ihan jäässä. Toivottavasti ei mitään kuumetta pukkaa o_O muuten hyvä olo, ei mitään ihmeitä.
 
Siis tämä finnien tulo on hirviää, semmosia mega isoja tulee ja ihan ihmeellisiin paikkoihin :wideyed: leuan alus, korvan juuressa rykelmiä, onko muilla?
 
Siis tämä finnien tulo on hirviää, semmosia mega isoja tulee ja ihan ihmeellisiin paikkoihin :wideyed: leuan alus, korvan juuressa rykelmiä, onko muilla?
Sama homma! Alkoi jo ennen plussaa ja oli iho välissä vähän parempi, mut nyt taas puskee uutta :shifty:
 
Tämä väsymys on kauhiaa.. ihan ku sumussa menis päivät ja yhtä haukottelua. Koko ajan väsyttää :wacky:
 
Mulla on kauheen oireetonta. Miehen kahvi haisi aamulla pahalta ja tissit on kipeet ja thats it. Päänsärkykin katos sen yhden buranan voimalla luojan kiitos :smiley-angelic001
 
Hyvä ku päänsärky lähti, ei mullakaan oikein mitään muuta oo.. koko ajan oottaa että eikö pitäs enemmän mahassa tuntua jne.. mutta ollaan niin alussa että kerkiää kyllä oireet tulla :)
 
Hyvä ku päänsärky lähti, ei mullakaan oikein mitään muuta oo.. koko ajan oottaa että eikö pitäs enemmän mahassa tuntua jne.. mutta ollaan niin alussa että kerkiää kyllä oireet tulla :)

Niinpä! Ja kohta kirotaan miks ikinä mitään oireita toivottiin :excited001
 
Takaisin
Top