Mulla vaikeuksia nukahtaa illalla vaikka olen todella väsynyt.
Aamuyöllä herään 4 aikaan, enkä meinaa saada millään unta.
Oksentamista vielä odotan, oon siis kaksi hyperemeesiä sairastanut, ni riski on tosi iso myös kolmannelle hyperemeesille.
Toi hypermeesi on kyl niin kamalan kuuloista, et kaikki sympatia teille, joilla sitä on/ollut (tuttavapiiristäkin tuttua). Ootko nenna joutunut ihan tiputukseen asti sen vuoksi aiemmin?
Valvominen on kans täällä riesana (viime viikko oli vielä huonompi). Tällä viikolla sentään 7 tuntia tullut unta per yö...
Mutta jos ei ole huono ja kuvottava olo, niin sitten on nälkä... Eilen söin kolme!! aamupalaa, lounaan, välipalan, päivällisen ja kaksi iltapalaa

En ihmettele, et mulla on maha iltaisin ihan pallo, joku 2kg jo tullut lisämassaaKeskiraskauden käytän kyl mahdollisuuksien mukaan rauhallisen kestävyysliikunnan parissa (jos tällä kertaa ei olis ennenaikaisia suppareita)
Väsyttää ja heikottaa. Haluaisin vain maata hiljaa paikallani. Touhottava taapero ja lenkkejään odottava koira eivät sovi siihen yhtälöön. Yritän kestää päivän kerrallaan.
Hajuherkkyyttä näköjään pukkaa myös, miehen työvaatteet oli yön yli kylppärissä ja se haju jäi sinne. Iuhhh. Masutuntemuksia on nyt ollut joka päivä, mutta ei mitään sellaista mistä osaisin olla erityisen huolissani, ei niinkään siis kipuja vaan turvotusta ja sellaista oloa, kuin olisi tehnyt tuhat vatsalihasliikettä ja vatsalihakset tuntuisivat hervottomilta. 
Töissäkin yleensä on ennemmin hiki kuin kylmä, mutta nyt ihan toisin