Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää paha olo rupee olee samaa luokkaa kuin esikoisesta.Sillon vaan pysty lepäilee koko ajan ja nyt hirvee morkkis kun ei jaksa pojan kaa normaalilla tavalla touhuta. Pahoinvointi jatkuu koko päivän ja vaihtelevasti. Tänään aamulla oli ihan jees mutta eilen taas jo 8 aikaan sellanen Manaaja-elokuvan oksennuskohtausta muistuttava episodi.
Illat on ihan parhaita kun on vihdoin selvinnyt päivästä ja pitkä yö lepoa on vasta edessä. Itkua eilen väänsin iltasella kun ei ois halunnu mennä nukkumaan kun sitte tulee taas aamu ja pitää alottaa alusta.
Miehelle kyllä pojot tällä kertaa siitä että se oikeesti yrittää ymmärtää ja auttaa niin paljon kun ehtii ja pystyy. Ja mä tietysti kiitokseksi raivoon sille hormonipuuskissani jostain väärin ladatusta pyykinpesukoneesta.
Rv 6+2 - 6+6

Oon huomannu et mun sormet tuntuu turvonneilta melkein aina kun herään.![]()
Mullakin 5+4 ja tällä viikolla ollut selvästi enemmän huonoa oloa ja tänään ensimmäinen ”oikea” oksennus.Ois hyvä, jos kaikki laittaisi kaikkiin postauksiin viikot [emoji4]
Täällä 5+4 ja pahoinvointi alkanut ehkä eilisestä lähtien. Aaltoilee silloin tällöin pitkin päivää.
Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla

Tää on vinkki, joka on vaan pakko jakaa, koska allekirjoittaneelle se vinkki on ollu kultaakin kalliimpi kun joskus on ollu todella (siis aivan järkyttävän!) pahoja vatsakipuja, mutta kakka ei vaan meinaa tulla.. :bag:Mulla kuuluu ripuli aina alkuraskauteen. Ja siis sellanen ripuli, et housuihin tulee, jos et sillä hetkellä pääse vessaan.Nyt onneks jo normalisoitunu, kasi viikolla mennään. Seuraavaksi maha menee sekaisin ennen synnytystä. :)