Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mä herään kans joka aamu siihen kun juoksen oksentaan. Mä en vaa oikeesti jaksais tätä. Pahinta on, ettei oo pelkkää aamupahoinvointia vaan jatkuu ihan koko päivän. Yritä siinä nyt sitten viihdyttää lapsia :sad001
 
Aamulla hampaiden pesussa joka kerta tulee oksennusrefleksi.. se kestää hampaiden pesun ajan ja sit loppuu. No, kun viikkoja tulee enemmän niin sitten se ”riemu” vasta alkaakin, jos on samanlaista kuin esikoisen raskaudessa :wideyed:
 
Tämä unettomuus on kyllä vähän tyhmää. Tänä aamuna ensimmäistä kertaa oli oikeasti hiukan ölkö olo myös eli nytkö se pian alkaa.

Mahakin voisi toimia kyllä hiukan vilkkaammin. Ummetus on aina ollut minulle ongelma eikä mitkään vedenjuonnit ja kuidut todellakaan auta. Täytyy varmaan kohta siirtyä käyttämään jotain laksatiivia...

Lisäys: alapäätä alkoi vihlomaan nyt aamulla. Tuolta emättimestä syvemmältä, ehkä kohdunkaulaa? Toivottavasti ei ole huono merkki :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Mä kun luulin säästyväni pahemmilta pahoinvoinneilta kun ei vielä oo ollut mitään, niin nyt sit alko oikeen ryminällä lauantaina ja kaikki etoo, en ees jääkaappia voi avata ilman yökkäilyä:grumpy: ravintolassa jäi pihviateria kokonaan syömättä eilen... hyh. Mitä ihmettä mä syön? :arghh:
 
Mä kun luulin säästyväni pahemmilta pahoinvoinneilta kun ei vielä oo ollut mitään, niin nyt sit alko oikeen ryminällä lauantaina ja kaikki etoo, en ees jääkaappia voi avata ilman yökkäilyä:grumpy: ravintolassa jäi pihviateria kokonaan syömättä eilen... hyh. Mitä ihmettä mä syön? :arghh:

Mun eka ajatus oli, että voi ei meni hyvä pihviateria hukkaan, mulle olisi kyllä maistunut. :woot: Pohjaton ruokahalu ja makeanhimo jatkuu siis täällä. Aamupäivisin välillä ruokahaluttomuutta, mutta se on valitettavasti ollut hyvin lyhytkestoista.
 
Olen vahvasti sitä mieltä että tää oksentelu sais jo loppua. En tiedä millä ihmeellä ajattelin pärjätä pojan kerhoon huomenna ja torstaina ja keskiviikolle varasin ajan hammashoitajalle :angry1 todella typerä idea oli..
 
Välillä tulee ahdistus siitä että pitäiskö olla enemmän oireita ja en millään muista missä vaiheessa tuli 2011 kun sain esikoisen. Siitä on vaan niin perhanan kauan niin eihän sitä muista.Toisaalta hassua toivoa että tulis esim pahoinvointia kun sittehän sitä alkaa valittaa siitäki. Tuntuu että refleksinomaisesti tunnustelen rintoja että vielä on kipeät. Onhan ne. Menis nyt vaikka 3-4vk todella nopeasti!
 
Täällä tais tulla km. Viikonloppuna alkoi vuotamaan enemmän, ei kuitenkaan niin paljoa kuin kuukautisten aikoihin. On se jännä kuinka yritän selittää kaikilla keinoilla itselleni että ehkä kaikki onkin hyvin. Huomenna lääkäri, toivottavasti saa selvyyden asiaan. Kaikki oireetkin loppuivat kuin seinään viime viikolla...
 
Täällä yksi vuotelija myös. Lauantaina alkoi vaaleanpunainen tiputtelu pyyhkiessä, eilen illalla säikähdin kun tuli ihan verta ja surin pitkälle yöhön kunnes nukahdin. Yön aikana ei tullut mitään ja tänään rusehtavaa tiputtelua. Vuoto alkoi sen jälkeen kun harrastettiin seksiä :sad001 Neuvolasta sanottiin vaan että perun sitten ekan ajan jos menee kesken eikä mitään puhettakaan että pääsis näytille. Toki viikot nyt 5+0 että ei siellä varmaan mitään näkyisikään vielä. Kuukausi sitten mulla tuli keskenmeno just 5+0. Toivottavasti raskaus vaan jatkuis. Pahoinvointia on kyllä, mutta siihen en kyllä luota. Mulla on ens viikon keskiviikkona varhaisultra jos sinne asti päästään.
 
... ja pissattaa hurjasti ihan parin tunnin välein!
Joo mulla tämä myös suurimman osan ajasta. Yöllä kun 4-5h unien jälkeen viimeistään herään vessaan niin sitten onkin nälkä ja sitten mukamas on nukkunut riittävästi ja herään ihan naurettavaan aikaan.
 
Joo vessassa saa ravata tiheästi.. jos ei oksentamassa niin sitten pissalle..
 
tänään on kyllä astetta enemmän taas kuvottanut kaikki. tuntui kun muskarissa kuulin jonkun kakkajutun et tekis mieli oksentaa. aamupala ei maistunu kuin väkisin. kahvi rupeaa tökkimään kunnolla.
ja kai sekin on oire että tekis mieli huutaa kaikille tästä! :smiley-angelic008

ja taas päiväunilla
 
Täällä alkoi tänään tulla rusehtavaa tiputteluvuotoa :sad001 Saa nähdä, oliko oireettomuus kohdallani huono merkki. Ei tässä voi muuta kuin seurata tilannetta ja toivoa parasta! Esikoista odottaessa oli myös alkuraskaudessa vuotoa, joka ei sitten onneksi ollut haitallista, mutta se oli ihan punaista verta eikä ruskeaa kuten tämä.
 
Täällä alkoi tänään tulla rusehtavaa tiputteluvuotoa :sad001 Saa nähdä, oliko oireettomuus kohdallani huono merkki. Ei tässä voi muuta kuin seurata tilannetta ja toivoa parasta! Esikoista odottaessa oli myös alkuraskaudessa vuotoa, joka ei sitten onneksi ollut haitallista, mutta se oli ihan punaista verta eikä ruskeaa kuten tämä.

Mulla on myös tänään tullut vähän rusehtavaa vuotoa, saa nähdä miten käy :sorry:
 
Voi täällä on harmittavan monella vuotelua.. :sad001Toivottavasti olis vain harmitonta, eikä merkki mistään vakavasta.

Täällä huolettaa lähinnä oireettomuus. Olotila on ihan normaali, lukuunottamatta kohonneita lämpöjä ja aristavia rintoja. Toki viikkoja nyt vasta 5+1, mutta toivois jotain tuntemusta joka varmistaisi että tuolla joku kasvaa. Taustalla yks kkm ja kahden vuoden yritys, joten senkin takia vaikea luottaa omaan kroppaan ja raskauteen. Varhaisultraanki vielä kaksi viikkoa.
 
Voi täällä on harmittavan monella vuotelua.. :sad001Toivottavasti olis vain harmitonta, eikä merkki mistään vakavasta.

Täällä huolettaa lähinnä oireettomuus. Olotila on ihan normaali, lukuunottamatta kohonneita lämpöjä ja aristavia rintoja. Toki viikkoja nyt vasta 5+1, mutta toivois jotain tuntemusta joka varmistaisi että tuolla joku kasvaa. Taustalla yks kkm ja kahden vuoden yritys, joten senkin takia vaikea luottaa omaan kroppaan ja raskauteen. Varhaisultraanki vielä kaksi viikkoa.

Täällä kans 7+0 eikä vieläkään MITÄÄN oireita.. Ei yhtään mitään.. :bag: perjantaina onneks jo ultra mut kyllä on yhtä piinaa.. :shifty: jännä nähdä mitä uutisia tää oireettomuus tuo tullessaan perjantaina
 
Takaisin
Top